wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 11,276 tot 11,300 (van in totaal 13,528)
  • Auteur

Grote beurt inclusief thermostaat en bougies.

De monteur (geen opel-monteur) heeft wat gevloekt over de thermostaat. :jerry
    Die zit toch wat ongemakkelijk bij de V6.

@superkick wrote:

@Tuinmeubel Dat ziet er goed uit! bij ons zijn de lampen ook verweerd aan de voorzijde, heb je hier nog tips voor om het resultaat zoals jou te krijgen?

Ik heb de DAP900 erbij gepakt en met de cutting-factor 2 en dus die PlastX beide koplampen zo gekregen. Bij elkaar ongeveer 40 minuten werk. Wel even afplakken langs de randen. Je zit zo op de lak.

@speaker wrote:

@tuinmeubel wrote:

Goeie tip ! Bedankt. Ik zal kijken of ik dat bonnetje nog kan vinden. Overigens heb ik er wel Turtle Wax Lubricant spray overheen gespoten. Dat zit weer in dat pakketje van ze.

Als je langs komt doen we niet moeilijk over dat bonnetje … ligt meer aan de hoeveelheid werk. en dat valt in jou geval wel mee ! :thumb

Kijk, daar houden we van :D Remmingweg toch ? Afspraak maken ? Veel hoeft er niet meer te gebeuren inderdaad, maar voor de finishing touch misschien ?

Vandaag dash-cam geïnstalleerd. Goed beeld, geluid mocht beter maar je kan niet sukkelen voor amper €20 :thumb

Heb uitgerekend dat ik met mijn kaartje van 32GB ongeveer 3.5 uur kan opnemen op “HD”.

Grtz Seth

@Seth wrote:

Vandaag dash-cam geïnstalleerd. Goed beeld, geluid mocht beter maar je kan niet sukkelen voor amper €20 :thumb

Heb uitgerekend dat ik met mijn kaartje van 32GB ongeveer 3.5 uur kan opnemen op “HD”.

Grtz Seth

Waarom een dashcam aan boord? Slechte ervaringen met je medeweggebruikers?

In Nederland krijgen we hopelijk geen Russische toestanden dat we voortaan dashcams nodig hebben

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4 Beta

Gisteren nieuw remblokken voor en achter + achter nieuw remschijven laten steken, was echt helemaal op :argue

Net naar garage geweest om me uit te laten lachen op de vraag wat een het kost als ik mijn radio/cd wil vervangen door een radio/cd/nav/gsm systeem.
    Ik mocht wel gelijk een afspraak maken om de EGR klep te laten vervangen……

@Kano wrote:

@Seth wrote:

Grtz Seth

Waarom een dashcam aan boord? Slechte ervaringen met je medeweggebruikers?

Je moest eens weten… :jerry

@aldo0031 wrote:

Net naar garage geweest om me uit te laten lachen op de vraag

Wat valt hieraan te lachen?

De meeste garagisten vinden het niet waard dat je nog geld in een Vectra B steekt (met uitzondering op onderhoud)
    Heb dit ook reeds meegemaakt met de nodige discussie :argue

@Seth wrote:

De meeste garagisten vinden het niet waard dat je nog geld in een Vectra B steekt (met uitzondering op onderhoud)
    Heb dit ook reeds meegemaakt met de nodige discussie :argue

Bij een Vectra-B snap ik dat ook wel. :jerry

Vind ik niet. Daarenboven vindt ik dat je van het principe moet uitgaan dat klant koning is. Ben vorige keer naar een spuiter gegaan voor mijn bumperkit te laten spuiten. Zijn eerste vraag was: Meneer, zoennen ouwen otto, zoude da wel doen?
    Heb ik hem effe mijn mening verteld. Al is mijn wagen 20 jaar oud met 6 ton op de teller. Als deze goed onderhouden is, en deze rijdt goed is de klant nog steeds de persoon om die beslissing te maken.
    Ben ik gelijk naar een goede spuiter gegaan. Eentje die geen commentaar had… :jerry

Ontopic: Heel de wagen vanbinnen en vanbuiten gekuist, alsook het motorcompartiment. Kleine 5 uur bezig geweest met een kleine pauze… :thumb

Grtz Seth

Zomercheck en de twee voor wielen laten balanceren, bij LVS Hoorn. :thumb

Krijg je ook nog een liter olie mee. king:

Groeten Jurgen,

Helemaal mee eens Seth.
    Ik snap ook niet dat ze de aftersales blijkbaar niet waarderen. Kan hun het nou schelen wat je wilt, zolang als het geld naar hen gaat zouden ze blij moeten zijn toch?!

vandaag de gts laten poetsen van binnen en buiten.. ( :kewlpics bij show hier je vectra :D )

en een subwoofer geplaatst..

grtzz maik king:

En hoe is het geluid? Ben wel benieuwd erna, bij mij staat er z’n enorme kist in af en toe ENORM irritant

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4 Beta

Vanochtend begonnen met het foamen en wassen van de vec.
    Straks ff een laagje reload eroverheen, daar de buitenzijde een tijdje geleden al is gedaan.

Nu staat hij binnen lekker te drogen.
    Straks ook ff binnenzijde goed cleanen.

@Seth wrote:

Vind ik niet.
    ..
    Grtz Seth

Het was een grapje he? Vandaar ook de smiley. :thumb

Ben ’t ook met Seth eens. Mijn Vec C staat nu op ongeveer 270 K. Die van Speaker op 330 k ongeveer. Ik hoop er nog zeker minimaal 250 k bij te zetten Vandaar ook al et onderhoud wat ik er op doe. Het is gewoon een heerlijke en ruime wagen waar ik veel plezier aan beleef. Hij heeft mij nog altijd veilig thuis gebracht op een paar hikjes na. Daarnaast is ie ook lekker te modden dus ik zou zeggen, A, B en C rijders:

Houd ze op de weg :jerry
    Groet jraaf

@jraaf wrote:

….. Die van Speaker op 330 k ongeveer…..

Groet jraaf

349K king:

@GTS Vectra wrote:

Groeten Jurgen,

Kijk een dealer met goed uitbalanceer materiaal :thumbup

@arjontje wrote:

@GTS Vectra wrote:

Groeten Jurgen,

Kijk een dealer met goed uitbalanceer materiaal :thumbup

Hij rijdt nu ook weer super strak. :thumb

@Kano wrote:

@Seth wrote:

Vind ik niet.
    ..
    Grtz Seth

Het was een grapje he? Vandaar ook de smiley. :thumb

@kano
    : me effe lekker op mijn paard gezet met dit warme weer :D mooi is dat :jerry

Achterste ramen voorzien van elektrische bediening
    Heerlijk king: wij zijn niet lui maar hebben het graag makelijk ;)

@seth
    @jraaf ben het ook met de mening van jullie eens hoor heb de B net op 340k gezet
    En hoeft van mij nog lang niet weg :angel

25 berichten aan het bekijken - 11,276 tot 11,300 (van in totaal 13,528)
  • Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.