wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 10,751 tot 10,775 (van in totaal 13,528)
  • Auteur

vandaag eens niks gedaan aan mijn veccie :thumb

Vandaag mijn geld gebracht bij de dealer voor het instellen van de lichtsensor en auto lichtschakelaar. En het deblokkeren van de blokkade van het navigatie systeem tijdens het rijden.

@Seth wrote:

gwoon geil makker :wors Veel werk aan gehad?

Best wel jah:)

@Bartjex88 wrote:

De radio geupdate naar een NCDR 1100 incl navigatie en cdc3.

Van :

Naar:

Nette update hoor :thumb , dat zie je niet veel.

onderkant bekeken van de auto
    op de brug
    2 Donut pakkingen bestelt voor mijn uitlaat… en morgen vervangen :)

http://youtu.be/QfA__SnWrRQ is dit geluid ook weer weg

trouwens is een Vectra b buitengewoon goed gebouwd of heb ik geluk?
    nagenoeg roest vrij aan de onderkant…

Mijn vorige 3 auto’s zagen er wel anders uit :shock:

heb ook nog geen roest gehad met de B’s ook niet van omega… in tegenstelling tot de Vec A :shock:

@Seth wrote:

heb ook nog geen roest gehad met de B’s ook niet van omega… in tegenstelling tot de Vec A :shock:

ja auto’s met Sideskirts schrikken mij ook een beetje af tegenwoordig…

heb vaak genoeg gezien dat er onder gigantisch veel water en vuil blijft zitten en dus ook weg roest…

kleine wasjes grote wasjes vectra schoon :)

laten nakijken en eventueel voorbehandelen met een coating

@yentl5552 wrote:

@Seth wrote:

ja auto’s met Sideskirts schrikken mij ook een beetje af tegenwoordig…

heb vaak genoeg gezien dat er onder gigantisch veel water en vuil blijft zitten en dus ook weg roest…

Ik heb mijn skirt er eens af gehad en moet zeggen dat het mee viel met het vuil.
    Komt ook denk ik dat er bij de b2 grote vlakken open zijn, aan de onderkant en dat het dus weg kan.

Maar met de honda civic van een maat die schrok zich dood na dat hij de skirt er af had.
    Vuist grote gaten in de dorpel. (ook origineele skirt)

Ja mijn Corsa was ook behoorlijk krokant onder de skirt tevens mijn bmw ook … clio veel minder maar die had zijn leeftijd mee [ E-coating ]

Heb de mijne laten behandelen voor ik er skirts op heb laten zetten :afro

Eigenlijk gisteren.

De winterbanden eronder gelegd.

Gelijk spanning gecontroleerd en klein proefrondje voor de balans.

Grt Nick

Vandaag de reserveband moeten aanspreken… :evil:

Mooi blauw is niet lelijk :)

Vandaag hadden we bijna 3 jaar weer een rijdende Vectra, motorinfo staat bij V6 gedeelte.

[youtube:ngvu98mz]http://www.youtube.com/watch?v=ax53LJ-SiWA[/youtube:ngvu98mz]

Vandaag een catch can gemonteerd.
    Nadat ik gezien heb hoeveel rotzooi in de can van een maat van me zat.

Ben benieuwd of er bij mij ook zoveel rotzooi in komt.

Een nieuwe pioneer geplaatst
    Heerlijk zo’n avh, heb de kleur aangepast
    Aan het interieur zodat het nu 1 geheel is.

@jordygts wrote:

Een nieuwe pioneer geplaatst
    Heerlijk zo’n avh, heb de kleur aangepast
    Aan het interieur zodat het nu 1 geheel is.

We wachten op :kewlpics

Vanalles gedaan eigelijk

Vant weekend ff mijn 18″ gepast:

Gisteren een plaatje gemaakt waar de asbak kwam omdat deze kapot was:

En vandaag de xenon geïnstalleerd:

Bumper staat niet scheef hoor is het sneeuweffect :swear

Bij deze een foto van de Xenon @ night! Moeten wss nog wel afgesteld worden :)

En een filmpje.
    Youtube

Grtz Seth

APK laten keuren.

Willem

Kentekenplaathouder en handremhoes gemonteerd.

Na een lange afwezigheid ben ik klaar met de studie (voor chirug;) dus doctor is het niet meer maar Chirug007 :D ben ik er weer.
    Update:
    Na vele kleine/middelgrote reparaties (veren achter en iets van een stuurarm met kogel oid) , tig keer voorlampen en ga zo maar door) VERKOCHT. Het heeft me gemiddeld 5 jaar lang veel rijplezier bezorgt en zal ‘em wel gaan missen. En zoals een mede forummer het zei R.I.P. Ride In Polen (SPEAKER quoted). :agent

Profitiat en gecondoleerd (je mag zelf kiezen wat je voor welk gebruikt :)) en ga je een nieuwe vec kopen?

@Seth wrote:

Profitiat en gecondoleerd (je mag zelf kiezen wat je voor welk gebruikt :)) en ga je een nieuwe vec kopen?

Seth weet ik eerlijk gezegd niet. Vectra’s C/GTS zijn SUPER MEGA GEWELDIGE auto’s maar zijn lastig in het verkrijgen van onderdelen op de sloop enzo. Het is ook namelijk zo dat ik deze beslissing niet in me eentje kan en ga nemen. Mijn partner heeft ook een zegje hierin (democratie/feminisme).
    Momenteel kijk ik naar Astra en Vectra, maar ook de andere Duitsers passeren de revue (<= :wtf dat ook mag zijn ;)

Wie’s die “dame” in je avatar? Je hebt altijd wel wat interessant als avatar :P

Ik zal ‘em zeker gaan missen. Jammer dat ik het niet over de grens kan gaan checken hoe het met ‘em gaat. NS gaat dik geld verdienen aan mij gezien ik nu een tijdje van hen afhankelijk zal zijn. Waardeloos en hopeloos :swear :swear :swear :swear (lees:NS)

25 berichten aan het bekijken - 10,751 tot 10,775 (van in totaal 13,528)
  • Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.