wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 9,551 tot 9,575 (van in totaal 13,528)
  • Auteur

vind ik ook :thumb

Uhum uhumm, lager :jerry

Erwin

@Erwin1987 wrote:

Uhum uhumm, lager :jerry

Erwin

Vind ik ook :thumb

Was dat niet een onderdeel van een spelprogramma? hoger lager hahaha :lol: :lol: :jerry

vandaag de winterwielen opgeborgen
    en de opc,s der weer onder ;)

:kewlpics ?

@louwe 16 klepper wrote:

Voor remblokjes ff opgeschuurd, en de schijven ff ontroest. Glijvlakken van de blokken weer helemaal schoon. Dus gelukkig is ’t irritante gepiep bij zachtjes remmen weer over.

T was er heerljk weer voor om ff te sleutelen aan de vectra!

Groet Tim.

Precies :kewlpics :kewlpics :kewlpics
    @Seth wrote:

:kewlpics ?

@louwe 16 klepper wrote:

Vraagje aan de Vectra-liefhebbers,

Is jullie wat bekend van lekkage’s bij de 5e deur van de Vectra GTS? Ik heb telkens water in de kuip van het reservewiel staan.
    Ik heb daaruit al de rubbers die de kofferbak afdichten deels opnieuw afgekit, maar helemaal over is het nog niet.

Daarnaast, heb ook wat lichte problemen met de ECC. Om de airco in te stellen moet je de grote draaiknop een keer indrukken, maar hij reageerd daar bijna niet op. Zit ik echt aan een nieuwe module van rond de 150 euro 2e hands, of kan ik er nog wat mee doen?

vandaag bezig geweest met deukjes proberen uit mn dak te halen door middel van verwarmen en bevriezen,maar helaas zitten de deukjes precies op de verstevigings strip.. balen dus nu moet ik het laten doen..

Achterlichten en remlicht losgehaald om is goed schoon te maken ,en niet voor niets allemaal muggen en alg in de units.

Vanmorgen auto schoon gemaakt van binnen. Is weer lekker fris. En toch vond ik nog spullen van de vorige eigenaar cd’s blanke pasjes. Dat zag ik liggen toen ik de grote plaat eruit haalde waar het reservewiel onder zit. Hoe kan ik de achterbank loshalen? Mischien ligt er nog meer rommel onder.

Das idd kl*ten dat er nu net deukjes zitten bij de versteviging :swear
    @usbstick wrote:

vandaag bezig geweest met deukjes proberen uit mn dak te halen door middel van verwarmen en bevriezen,maar helaas zitten de deukjes precies op de verstevigings strip.. balen dus nu moet ik het laten doen..

@Helmer opelfan wrote:

@usbstick wrote:

Toevalig vond ik ook spullen van de vorige eigenaar vooral muntgeld van de antillen de achterbank trek je omhoog door je handen in de gordel gaten te steken en omhoog te trekken pas wel op van voor zit hij vast dus niet te ver omhoog halen.

ja jammer.. moet ik maar eens zo’n pipo bellen om die deukjes eruit te halen..ken iemnd een betaalbare? uitdeuken zonder spuiten omg. zuid holland

ben weleens in breda geweest bij car cosmetics
    prima werk verricht!!!

Remklauw gangbaar laten maken, zat muur en muurvast.

Erwin

Lekker is dat ik heb mijn vectra bijna 2 jaar en al bijna 2 jaar rij ik met de rommel van iemand anders haha. Bedankt voor de tip zal morgen eens onder de band kijken of der nog wat waardevollers onderligt dan wat ik vandaag heb gevonden :jerry

@chevy vectra 3.2 v6 wrote:

@Helmer opelfan wrote:

@usbstick wrote:

Toevalig vond ik ook spullen van de vorige eigenaar vooral muntgeld van de antillen de achterbank trek je omhoog door je handen in de gordel gaten te steken en omhoog te trekken pas wel op van voor zit hij vast dus niet te ver omhoog halen.

Gisteravond de zomer-wielen er weer onder gezet :D king:

uit laten lijnen.

Erwin

Vectra grote beurt gegeven, alle remmen moesten vervangen worden. Distributie zijn we niet eens aan toegekomen, dus dat moet nog een keer.

Gelukkig konden we bij mijn pa op het werk een brug reserveren in de avonduren..

Raa Raa, waar werkt mijn Pa? :-)

Omhoog met de Vectra:

Alles nieuw via autopartsonline.nl. binnen 1 dag geleverd. voor de achterremmen waren 2 verschillende setjes blokken nodig; ik kreeg ze alletwee mee, en heb gisteren het extra setje weggebracht. :thumbup

De Meastro zelf aan het werk :wors :wors , ik heb de motor een beurt gegeven (op een trapje, lol)

De oude remmetjes waren al voorbij de afkeurmaten, en de bramen waren flink in de blokken gesleten, dit gaf bij het remmen al een heel vervelend schavend geluid.

Hij rijdt en remt nu weer super! Had niet gedacht dat versleten remmen zo’n impact zouden hebben.

Nu nog een keer het riempje, en dan kunnen we weer een jaartje scheuren king:

Vandaag de zomerbandjes er weer onder.

Toch wel weer schrikken hoe veel meer brandstof die dingen kosten. :cry:

vandaag maar eens stabilisator rubbers vervangen en auto gepoetst van binnen en buiten, tis nu net echt… :lol:

:thumb goed bezig usbstick :thumb

altijd toch hahahaha :jerry

25 berichten aan het bekijken - 9,551 tot 9,575 (van in totaal 13,528)
  • Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.