wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 8,351 tot 8,375 (van in totaal 13,528)
  • Auteur

vandaag nieuw pollen filter gemonteert en fiat achterruiten wisser

voor

na

voor

na

netjes :thumbup

@tuinmeubel wrote:

Ben nu met vakantie op Corsica. Diegenen die in Frankrijk op vakantie zijn geweest, weten dat die Fransen soms rijden als bezetenen. Gisteren moest ik uitwijken en schampte langs een paar stevige struiken :ass , gelukkig geen muurtje… Dit wordt na de vakantie thuis weer even stevig polijsten… :swear :cry

dat is minder fraai :cry

ik ben ook een keer door zo’n betonnen bosje gereden :swear

maar lijkt me grotendeels goed te doen.

succes :thumbup

2 nieuwe ruitenwissers gekocht en geplaatst.

en…….(ik was de enige in nederland) men vec met het handje gewassen :D
    kon ik mooi men nieuwe shampoo uittesten (dodo juice)
    echt fijn spul :wub

@GTS Power wrote:

Wat is er dan zo fijn aan die dodo juice shampoo?

Jan

@janneman vectra c wrote:

@GTS Power wrote:

Wat is er dan zo fijn aan die dodo juice shampoo?

Jan

Het fijne is dat:
    Het erg goed opschuimd
    De shampoo veel langer in de washandhandschoen blijft waardoor je minder nodig bent.
    Erg lekker ruikt.
    PH neutraal is waardoor het je waxlaag niet aantast.
    Je erg weinig nodig bent voor een emmer shampoo.

Het is trouwens ook de nummer 1 shampoo volgens het Carclean forum!

Vanmorgen even de schroefset naar mn zin afgesteld, stukken beter nu

@drempelvrees wrote:

uiteraard :kewlpics :kewlpics :kewlpics

:D :D :D

@GTS Power wrote:

@drempelvrees wrote:

uiteraard :kewlpics :kewlpics :kewlpics

:D :D :D

Zie mijn topic :thumb :jerry :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics

V.d week m’n achterschokbrekers bij de VOD laten vervangen rechtsachter was echt helemaal vergaan kon je gewoon met je handjes induwen niet best dus en gisteren de vec maar even een beurtje gegeven filters bougies en de olie vervangen de vec kan er voorlopig weer tegenaan :thumb

@teungts wrote:

fiat achterruiten wisser

na

Hebben…hebben…hebben!!!! :wors

mijn vectra gewassen.

De vectra uit laten lijnen

sterretje laten maken in men voorruit :thumbup

don’t look at my finger;)

Vanmorgen de Vectra gestript. Allereerst de kabelboom van de achteraf ingebouwde CD70 eruit gehaald (de radio,scherm en gps antenne had ik er in het weekend al uitgehaald). Aangezien ik deze netjes over de dakhemel had ingebouwd (origineel zit deze daar ook) keek ik er enorm tegenop. Maar ik moet zeggen dat de dakhemel zich van zijn beste kant liet zien en makkelijk “ruimte” gaf. Was er in No Time uit. Omdat ik nog wat tijd over had ook nog maar even de Parrot MKI9200 uitgebouwd. Oh ja, de versterker die in het koffer zat geschroefd heb ik er ook maar alvast uitgehaald,ook de speakerkabels en de voedin- en massakabel zijn er al uit. Vectra is nu bijna origineel.

Pffffff, en nu maar wachten op die Insignia :wub

@opel-limbo wrote:

Vanmorgen de Vectra gestript. Allereerst de kabelboom van de achteraf ingebouwde CD70 eruit gehaald (de radio,scherm en gps antenne had ik er in het weekend al uitgehaald). Aangezien ik deze netjes over de dakhemel had ingebouwd (origineel zit deze daar ook) keek ik er enorm tegenop. Maar ik moet zeggen dat de dakhemel zich van zijn beste kant liet zien en makkelijk “ruimte” gaf. Was er in No Time uit. Omdat ik nog wat tijd over had ook nog maar even de Parrot MKI9200 uitgebouwd. Oh ja, de versterker die in het koffer zat geschroefd heb ik er ook maar alvast uitgehaald,ook de speakerkabels en de voedin- en massakabel zijn er al uit. Vectra is nu bijna origineel.

Pffffff, en nu maar wachten op die Insignia :wub

Hey Roel, wanneer komt die Insignia?

Jan

Medio – eind augustus Jan. Maw, dat duurt nog eeuwen :cry

Greetz Roel met een C.

Cilinderslot ingebouwd cv/alarm werkt ook.
    nieuwe sleutel gekregen en hij is niet ingelezen.
    Kosten zij die man 50e… nou het is iets minder geworden 49,99e. Ik zeg tegen die man .. gij kan grapjes maken! :sleeping. Hij zej nix meer :D

@opel-limbo wrote:

Greetz Roel met een C.

:wtf Die Insignia moet wel ERG exclusief zijn als je zolang erop moet wachten! Heb er zelf geen ervaring mee.

Vandaag lopen denken of en hoe ik op mijn huidige radio NCDC 2015 met Telematica een aux in kan realiseren?!
    :hmmz Is het wel uberhaupt wel mogelijk? Iemand die dit toevallig weet? TNX!

Binnenkort maar es vragen hoeveel het me gaat kosten als ik mijn navi-cdrom drive wilt laten repareren @ http://www.alfaelectronics.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false; en of ze ook gelijk naar die 4-discs-wissellaar willen kijken.

@DOCTOR007 wrote:

@opel-limbo wrote:

Greetz Roel met een C.

:wtf Die Insignia moet wel ERG exclusief zijn als je zolang erop moet wachten! Heb er zelf geen ervaring mee.

Dealert zei dat het ongeveer 8-10 weken zou duren. Vind ik niet echt belachelijk lang. Bij VW-Audi-BMW zou op dit moment bijna 4-6 maanden levertijd zijn.

Greetz Roel met een C.

@opel-limbo wrote:

@DOCTOR007 wrote:

@opel-limbo wrote:

Greetz Roel met een C.

Dealert zei dat het ongeveer 8-10 weken zou duren. Vind ik niet echt belachelijk lang. Bij VW-Audi-BMW zou op dit moment bijna 4-6 maanden levertijd zijn.

Greetz Roel met een C.

:shock: Nooit geweten dat het allemaal zoveel tijd inbeslag neemt. Bijna alle nieuwe auto’s die ik gereden heb waren door mijn werkgevers aan mij uitgereikt en dat zijn een hoop geweest. Nu ik dit weet dat je zolang op je 4 wieler(s) ;) moet wachten ga ik “nooit” een nieuwe auto kopen.

Eens kijken wat ik ga doen:
    -Ik rijd met de king: Vectra king: sowieso naar SPL. En dan even niet aan werken denken:jerry
    -Op de terugweg moet ik nog tanken, tenminste dat denk ik dan. Volgens BC kan ik 160km nog rijden.
    -Ik kan kiezen om de luchtbuis onder de armsteun in te bouwen of de versterker. En ik denk dat ik de versterker ga doen.
    -Nog in de namiddag naar een bijeenkomst van de k.d.v. van de kleintjes oftewel “double trouble” :D :agent

Genoeg te doen!

edit: ik ga nog ff bij :thumbdown KVOD :thumbdown nieuwe matten set halen. btw ik zie dat ik middels 777 berichten geplaatst heb, die ga ik vandaag ff checken :D

@DOCTOR007 wrote:

Vandaag lopen denken of en hoe ik op mijn huidige radio NCDC 2015 met Telematica een aux in kan realiseren?!

Binnenkort maar es vragen hoeveel het me gaat kosten als ik mijn navi-cdrom drive wilt laten repareren @ http://www.alfaelectronics.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false; en of ze ook gelijk naar die 4-discs-wissellaar willen kijken.

ben ik ook wel benieuwd naar :thumbup
    welke problemen heb je dan met de wisselaar??

@SigNumberOne wrote:

@DOCTOR007 wrote:

ben ik ook wel benieuwd naar :thumbup
    welke problemen heb je dan met de wisselaar??

Elke cd zelfgemaakt of nieuw uit de winkel speelt het soms direct goed en anders na een uur rijden hoor je hakkelend de tracks of zie je dat het een track afspeelt en pas na 1min. pas geluid weer laat klinken of erger soms kan het track niet eens afgespeeld worden en dan gaat het door naar de volgende track.

25 berichten aan het bekijken - 8,351 tot 8,375 (van in totaal 13,528)
  • Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.