wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 6,251 tot 6,275 (van in totaal 13,528)
  • Auteur

net nog maar effe pure antivries in men ruitensproeiertankje gegooid omdat ik vergeten ben om er VOOR de vorstperiode de zomervloeistof op de sproeien en te wisselen.
    met als resultaat dat alles vast zit,ik hoor zelfs het pompje niet meer:agent

nu maar hopen dat door de pure antivries alles een beetje ontdooit in het tankje:hmmz

Hier het zelfde probleem, nu even wachten tot maandag (dooi) dan even alles leeg spuiten…

origineel gepost door VectraDennis

origineel gepost door nova….
    foto maar is geen sixpack

Je ziet een klein stukje buis.. naar beneden gaan maar meer ook niet:hmmz

hey hatseflats, das mijn auto :P

was iets aan het zoeken over een aanzuigbuis:D

Ja dat weet ik kreeg een link opel-forum dus ff kijken zie ik deze foto dus vandaar;)

Oh sorry had niet door dat het een v6 moest zijn :P

Erwin

origineel gepost door Erwin1987
    Oh sorry had niet door dat het een v6 moest zijn :P

Erwin

No problem;)

grtz

Ik dacht allen, ik zag er laatst een staan zonder voorbumper!

Erwin

origineel gepost door Robke1
    Hier het zelfde probleem, nu even wachten tot maandag (dooi) dan even alles leeg spuiten…

Hm, hier ook hetzelfde probleem… maar even 1:1 erin gegooid…

origineel gepost door tuinmeubel

origineel gepost door Robke1

Hm, hier ook hetzelfde probleem… maar even 1:1 erin gegooid…

ook gedaan gister maar het helpt me nog nix:argue

kun jij je pompje nog wel horen dan?(ik niet namelijk)

Ja, mijn pompje doet het nog wel, maar d’r komt helemaal niks… :P

Dan niet meer pompen tot die ontdooit is, anders pomp ie straks ook niet meer!

Erwin

:hmmz
    dan hoop ik niet dat men pompje naar de haaien is:(

edit:men zekering is nog wel heel.

Hoop het ook niet voor je!

Erwin

Vanmorgen ging mijn vrouw boodschappen doen,startte zonder enig probleem,na een half uurtje belde ze me dat de wagen niets meer deed toen ze weg wilde rijden.:fy1
    Accu bleek overleden,was nog de eerste,5 jaar oud,mag dus eigenlijk niet klagen.

Hier ook zo…..
    endan krijg je van die mooie strepen op je raam als je met je ruitenwisser op en neer gaat :swear

origineel gepost door ahrend
    Vanmorgen ging mijn vrouw boodschappen doen,startte zonder enig probleem,na een half uurtje belde ze me dat de wagen niets meer deed toen ze weg wilde rijden.:fy1
    Accu bleek overleden,was nog de eerste,5 jaar oud,mag dus eigenlijk niet klagen.

Niet bij de nationale Opel dag geweest Ahrend?

Jan

P.s hoe is het met dat goddelijke lichaam van je

origineel gepost door janneman vectra c

P.s hoe is het met dat goddelijke lichaam van je [/quote]

kan dit niet via u2u:hmmz

;););)

welke god . . . boeddha :D

Gisteren de auto opgehaald, dynamo was kapot. Donderdag overgestart en direct de multimeter gehaald, maar helaas stond er niet meer dan 10 volt op de accu en dit veranderde niet. Tevens stonk het onder de motorkap naar een brandlucht.

Na een reparatie van 1300 euro voor inlaatspruitstuk + distr riem en waterpomp (en ook nog de thermostaat) komt hier dus nog een leuke rekening bij. Tevens is het maar de vraag of de radiator de zomer haalt (zwanger?).

Ik ben nu wel weer van een hoop andere problemen af, zoals een niet goede stuurbekrachting, en niet goedwerkende servomotor voor de wervelkleppen. Maar ja dat vind ik niet gek met maar 10 volt uit de accu.

Laten we maar hopen dat we er voorlopig weer tegen aan kunnen.

origineel gepost door jorisor
    Gisteren de auto opgehaald, dynamo was kapot. Donderdag overgestart en direct de multimeter gehaald, maar helaas stond er niet meer dan 10 volt op de accu en dit veranderde niet. Tevens stonk het onder de motorkap naar een brandlucht.

Na een reparatie van 1300 euro voor inlaatspruitstuk + distr riem en waterpomp komt hier dus nog een leuke rekening bij. Tevens is het maar de vraag of de radiator de zomer haalt (zwanger?).

Ik ben nu wel weer van een hoop andere problemen af, zoals een niet goede stuurbekrachting, en niet goedwerkende servomotor voor de wervelkleppen. Maar ja dat vind ik niet gek met maar 10 volt uit de accu.

Laten we maar hopen dat we er voorlopig weer tegen aan kunnen.

Dat zijn inderdaad minder leuke berichten…
    Waar ben je geweest voor die dynamo reparatie..toch niet bij bulters he..???
    Ik heb een beter adresje voor je , scheelt je meer dan de helft om je storingen te laten oplossen…

PM mij maar , dan vertel ik je wel waar…die heeft ook mijn vliegwiel en koppeling vervangen..

En is hier in wijchen (industriepark)…

Na een reparatie van 1300 euro voor inlaatspruitstuk + distr riem en waterpomp komt hier dus nog een leuke rekening bij. Tevens is het maar de vraag of de radiator de zomer haalt (zwanger?).

heb jij een radiator in de auto??? zal wel radiateur bedoelen denk ik maar geeft nie:jerry
    En wat heeft dat met “zwanger” te maken als ik vragen mag:hmmz Iknie helemaal begrijp:hmmz

gr.Paul

Niks bij bulters laten vervangen, koste al iets van 1500 euro zonder distributieriem voor het inlaatspruitstuk

Natuurlijk een radiateur. het schijnt dat de ribben van de pijpen loslaten waardoor de pijpjes gaan doorhangen in het midden. Hierdoor krijg je een buik idee (is mij verteld).

Niks bij bulters laten vervangen, koste al iets van 1500 euro zonder distributieriem voor het inlaatspruitstuk

Natuurlijk een radiateur. het schijnt dat de ribben van de pijpen loslaten waardoor de pijpjes gaan doorhangen in het midden. Hierdoor krijg je een buik idee (is mij verteld).

Inlaatspruitstuk kost bijna niks op ebay…
    Goed informeren of het past, en chris monteerd het voor weinig geld…
    Maar dat kun je zelf wel afspreken…hij heeft het in ieder geval altijd super druk….

En leverd goede service!!!

vannacht eigenlijk.

ik wou men vec weer voor het huis zetten nadat ie een uurtje of 5 (met parkeerlicht)aan de kant van de weg had gestaan en het maar gladder en gladder werd.
    en je raad het al………accu helemaal dood:sleeping
    toen maar effe overgestart en een 20 min gereden.

maandag maar naar de v.o.d. omdat ik wel een winterplannetje hebking:

origineel gepost door gts power
    vannacht eigenlijk.

ik wou men vec weer voor het huis zetten nadat ie een uurtje of 5 (met parkeerlicht)aan de kant van de weg had gestaan en het maar gladder en gladder werd.

met een originele opel accu ???
    dan is Kamp weer blij met je :P

origineel gepost door VectraDennis

origineel gepost door gts power
    vannacht eigenlijk.

met een originele opel accu ???
    dan is Kamp weer blij met je :P

het is een orginele GM idd:thumbup

het is men 2e accu al in bijna 3 jaar tijd:hmmz

25 berichten aan het bekijken - 6,251 tot 6,275 (van in totaal 13,528)
  • Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.