wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

• Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door ketel1.
25 berichten aan het bekijken - 5,801 tot 5,825 (van in totaal 13,528)
  • Auteur
    Corsa_GSi
    Deelnemer

Veccie opgehaald met nieuwe automatenbak eronder ;)

rinuske
    Deelnemer

banden wissel ,van zomer naar winter:)

emile31
    Lid

Na het lezen van een How 2 ben ik aan de slag gegaan met het vervangen van mijn teller verlichting.

Een van de lampjes was kapot en heb nu led verlichting erin gedaan. Staat netjes.
    :):thumbup:)

vectra208v
    Deelnemer

origineel gepost door emile31
    Na het lezen van een How 2 ben ik aan de slag gegaan met het vervangen van mijn teller verlichting.

Een van de lampjes was kapot en heb nu led verlichting erin gedaan. Staat netjes.
    :):thumbup:)

fotooooo’s:jerry

Moet ik ook nog doen (blauw) alleen ik wil alles blauw.
    Ik heb alleen de lampjes voor de teller liggen maar hoeveel ik precies nodig heb weet ik niet:hmmz

Iemand een idee hoeveel en welke lampjes ik nodig heb??

Henk042
    Deelnemer

origineel gepost door nova….
    vanmorgen naar Budel geweest naar een garage.. zouden ze de koelvloeistof in de vectra onder druk zetten nou dat hebben ze gedaan… maar de uitslag die ik toen kreeg:( monteur dacht dat heb waarschijnlijk de koppakking kapot is??? zag het wel druppelen maar hij kon het niet met alle zekerheid zeggen:sleeping… mocht het dan zo zijn kostenplaatje tussen de 1800 en de 2000 euro en twee dagen de vec kwijt.

toen ben ik ff naar een vriend van me geweest effe een bakkie koffie gedronken moest ff bijkomen :D :D

Toe heb ik een afspraak gemaakt bij de autozaak achter me werk voor de woensdagmorgen.. dus ik hoop dat het niet de koppakking is;)

Duimen maar voor me!!
    grtz

Jeetje man:o zal echt voor je duimen.
    Hoop echt dat het meevalt!

arjontje
    Deelnemer

Mijn interieur filter vervangen. Dit keer maar een koolstoffilter geplaatst, ben benieuwd.

GTS Power
    Deelnemer

net effe schoongemaakt van binnen:thumbup

Edvries
    Deelnemer

:afro

nieuwe balk en bumper gemonteerd, nu de gril en de koplampen nog als die binnekomen.:thumbup

RyanVec
    Lid

Winterbanden maar eens gemonteerd!
    Vec komt wel erg dicht bij de grond met 16 inch velgen ipv de 19 inch:afro

nova….
    Deelnemer

origineel gepost door Henk042

origineel gepost door nova….
    vanmorgen naar Budel geweest naar een garage.. zouden ze de koelvloeistof in de vectra onder druk zetten nou dat hebben ze gedaan… maar de uitslag die ik toen kreeg:( monteur dacht dat heb waarschijnlijk de koppakking kapot is??? zag het wel druppelen maar hij kon het niet met alle zekerheid zeggen:sleeping… mocht het dan zo zijn kostenplaatje tussen de 1800 en de 2000 euro en twee dagen de vec kwijt.

toen ben ik ff naar een vriend van me geweest effe een bakkie koffie gedronken moest ff bijkomen :D :D

Toe heb ik een afspraak gemaakt bij de autozaak achter me werk voor de woensdagmorgen.. dus ik hoop dat het niet de koppakking is;)

Duimen maar voor me!!
    grtz

Jeetje man:o zal echt voor je duimen.
    Hoop echt dat het meevalt!

ik ook:D

vectra208v
    Deelnemer

origineel gepost door RyanVec

mooi toch:P:jerry

wim-v6
    Deelnemer

Als je auto lager komt te staan op 16inch als op de 19 inch klopt 1 van de bandenmaten niet.

rolomtrek dient normaal gelijk te blijven namelijk..

Willem

sw_reijnders
    Deelnemer

origineel gepost door wim-v6

Als je auto lager komt te staan op 16inch als op de 19 inch klopt 1 van de bandenmaten niet.

rolomtrek dient normaal gelijk te blijven namelijk..

Willem

zijn toch geen corsa winterbandjes geweest he :sleeping

zul je verder ook wel op de snelweg merken dan . . . en het gek vinden dat iedereen je voorbij komt :D

corsarider
    Deelnemer

Even de winterbandjes erom gelegd
    nadat ik de stalen velgen van een nieuwe laagje
    matzwart heb voorzien.

GTS Power
    Deelnemer

:kewlpics

voor en na aub:thumbup

khad me velgen er af gehaald om eens helemaal goed schoon te maken en voor en achter om te wisselen, maar toen zag ik dat me stabilisatie rubbers achter een beetje slijten en denk er over om deze te gaan vervangen.
    aan de achter zijde kan ik overal wel goed bijkomen maar aan de voorzijde wordt het toch wat krapper denk, iemand misschien al eens gedaan en is dit makkelijk te doen.

Sow deze week effuh 3000km getuft:wors ben net terug van weekje Cote d`Azur, lekker hele week Zon gehad:P Behalve op de terugweg:( Nu is de Vec aan een poetsbeurt toe.

Jan

vectra208v
    Deelnemer

vandaag de vec ff gewassen en even bij de onderdelen beurs in tolbert weze kijken.

kan de vec wel weer wassen:fy1

paul

arjontje
    Deelnemer

origineel gepost door rooiepeet
    khad me velgen er af gehaald om eens helemaal goed schoon te maken en voor en achter om te wisselen, maar toen zag ik dat me stabilisatie rubbers achter een beetje slijten en denk er over om deze te gaan vervangen.
    aan de achter zijde kan ik overal wel goed bijkomen maar aan de voorzijde wordt het toch wat krapper denk, iemand misschien al eens gedaan en is dit makkelijk te doen.

de achterkant is goed te doen. Nog een tip vervang de moeren of gebruik loctite.

De voorkant is een ander verhaal.
    Met mijn kolenschoppen was dit zeer lastig.
    O en aan de rechterkant voor is het lastigste de bodemplaat loopt daar anders.

Ga je onderdelen bestellen voor de voorkant.
    De nummers ijn het systeem van h-base/mijn grossier, kloppen niet!!!!!
    Ze geven voor de voorkant de zelfde aan als voor de achterkant. Maar de stabstang voor is veel dikker.
    Het systeem van brezan geeft wel de goede nummers.

origineel gepost door arjontje
    de achterkant is goed te doen. Nog een tip vervang de moeren of gebruik loctite.

Ze geven voor de voorkant de zelfde aan als voor de achterkant. Maar de stabstang voor is veel dikker.

maar de voorzijde is wel te doen zonder van alles te moeten demonteren? en ik heb niet van de hele grote klauwen.
    en de boutjes en moeren, kan je die ook bestelen of is dat gewoon een normale maat?

iig bedankt voor je reactie:thumbup

arjontje
    Deelnemer

origineel gepost door rooiepeet

origineel gepost door arjontje

maar de voorzijde is wel te doen zonder van alles te moeten demonteren? en ik heb niet van de hele grote klauwen.
    en de boutjes en moeren, kan je die ook bestelen of is dat gewoon een normale maat?

iig bedankt voor je reactie:thumbup

Je zal wel de wielen er even af moeten halen.
    Maar verder niks wat niet met de stabstang te maken heeft.
    Ik zelf heb loctite gebruikt.
    moeren en bouten zijn bij de dealer te halen.

Silverspeed
    Deelnemer

origineel gepost door janneman vectra c
    Sow deze week effuh 3000km getuft:wors ben net terug van weekje Cote d`Azur, lekker hele week Zon gehad:P Behalve op de terugweg:( Nu is de Vec aan een poetsbeurt toe.

Jan

:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics

ow dit is een hint trouwens :P

Droeftoeter
    Deelnemer

Winterset erop gezet:thumbup

Erwin1987
    Deelnemer

Winterbanden+velgen, tectyl eronder, anti vries ruitensproeiervloeistof.

Erwin

25 berichten aan het bekijken - 5,801 tot 5,825 (van in totaal 13,528)
  • Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.