wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 5,376 tot 5,400 (van in totaal 13,528)
  • Auteur

een velg voor de vectra aan de binnekant gespoten grijs gespoten ..lijkt weer net nieuw:agent

Gewassen en gedroogd :D

vanaag ook maar weer eens gewassen…wij hebben van die leuke katten in de buurt, die met hub zandpoten over je motorkap lopen.
    Lekker is dat..
    Iedere dag zitten er wel poten op…:swear

Weer de melding koelvloeistof te laag. Dit keer gelijk bijgevuld met een liter van Shell en nu staat het helemaal goed.

Al vind ik dat mijn motor de laatste tijd wel erg snel op temperatuur is. Terwijl dat in het verleden toen ik het pas had niet het geval was. Zou dat aan de motorolie kunnen liggen, dat dit wellicht vervangen moet worden?

Dat moet pas over een km of 7DKM:hmmz

Thermosstaat slecht aan het worden??

aan de motorolie zou het niet mogen liggen.

Merk je verder wat aan het rijden??

Willem

Vandaag ff set velgen met winter banden gekocht voor de vectra. Stonden net op marktplaats, dus ik gebeld haal er maar vanaf want ik koop ze ongezien. Wat denk je???? ………..Set is als nieuw met bijna nieuwe pirelli winter banden(3000km).
    Beetje in Nederland gereden en naar wintersport. En dat voor maar 200 euro.

Me happy king:

Dus heren heb een zgan set originele 17inch wielen te
    koop met banden.

origineel gepost door wim-v6
    Thermosstaat slecht aan het worden??

aan de motorolie zou het niet mogen liggen.

Merk je verder wat aan het rijden??

Willem

Ik denk dat dat het wel is. Maar ik merk verder niks aan het rijden.

origineel gepost door Droeftoeter
    Vandaag ff set velgen met winter banden gekocht voor de vectra. Stonden net op marktplaats, dus ik gebeld haal er maar vanaf want ik koop ze ongezien. Wat denk je???? ………..Set is als nieuw met bijna nieuwe pirelli winter banden(3000km).
    Beetje in Nederland gereden en naar wintersport. En dat voor maar 200 euro.

Me happy king:

Dus heren heb een zgan set originele 17inch wielen te
    koop met banden.

Goeie deal Rene,

Ik blijf zelf op de zomerbanden rijden..uhum…
    Gezien ik er nog eens 2000 eurie tegenaan kan klappen voor vliegwiel drukgroep plaat en lager…en misschien wel stabby rubbers…
    Pff die auto is dadelijk helemaal nieuw!!! en dan weer verkopen …(op naar het volgende project) hahahah dacht het Nietttttt!!!

Nico

Goeie deal Rene,

Ik blijf zelf op de zomerbanden rijden..uhum…
    Gezien ik er nog eens 2000 eurie tegenaan kan klappen voor vliegwiel drukgroep plaat en lager…en misschien wel stabby rubbers…
    Pff die auto is dadelijk helemaal nieuw!!! en dan weer verkopen …(op naar het volgende project) hahahah dacht het Nietttttt!!!

Nico

Zow dat is :swear een flinke ader lating zeg. Tot nu toe niet echt veel geluk met de vec. Nu maar hopen dat dit echt het laatste geintje is.

@afterburner27

das mooi balen voor je:thumbdown

nu idd hopen dat het hier bij blijft, en dan door voor de lenso’s:thumbup

Dat mag ik toch wel hopen ja, voorlopig word het met de rest van de mods niks…
    Heb wel de xenon set besteld, maar goed..die gaat er in ieder geval op korte termijn in.

De rest van mijn wishlist zal even een tijdje moeten wachten…..anders wordt het geen haalbare zaak meer hier…

origineel gepost door DOCTOR007
    Weer de melding koelvloeistof te laag. Dit keer gelijk bijgevuld met een liter van Shell en nu staat het helemaal goed.

Al vind ik dat mijn motor de laatste tijd wel erg snel op temperatuur is. Terwijl dat in het verleden toen ik het pas had niet het geval was. Zou dat aan de motorolie kunnen liggen, dat dit wellicht vervangen moet worden?

Weet je al waar de koelvloeistof blijft? Ik vind de combinatie van koelvloeistof verbruik en snel warm worden toch wel een beetje als kop pakking klinken.

Jaap

origineel gepost door jaap968

Weet je al waar de koelvloeistof blijft? Ik vind de combinatie van koelvloeistof verbruik en snel warm worden toch wel een beetje als kop pakking klinken.

Jaap

Dat lijkt mij ook…maar als hij koelvloeistof verbruikt, zou je ook uitlaatgassen in je koelsysteem moeten krijgen…slangen worden dan bijna 2x zo dik…
    Je hebt daar een tester voor, die je in de radiator kan hangen…dan heb je het zo gezien…

Zal wel koelvloeistof tussen een koelkanaal en cilinder lekken.

als het een benzine auto is, kun je het vaak aan de bougies zien…welke cilinder koelvloeistof verbrand.

Geconstateert dat me versnellingsbak weer lekt:(

Hangt er dan ook gewoon een andere bak onder, deze is gewoon kapot aan het lopen.

Willem

vectra gaat wss buiten. komt b2 in de plaats

rondgekeken op ebay, en een dual mass flywheel gevonden (nieuw voor om en nabij de 200 eurie) kijk dat zijn nog eens prijzen.
    Was van plan iets te doen aan xenon inbouw, echter is mijn vrouw jarig vandaag, dus word ook weer niks:(
    Maar weer eens een keer wassen denk ik….:)

origineel gepost door afterburner27

origineel gepost door jaap968

Jaap

Dat lijkt mij ook…maar als hij koelvloeistof verbruikt, zou je ook uitlaatgassen in je koelsysteem moeten krijgen…slangen worden dan bijna 2x zo dik…
    Je hebt daar een tester voor, die je in de radiator kan hangen…dan heb je het zo gezien…

Zal wel koelvloeistof tussen een koelkanaal en cilinder lekken.

als het een benzine auto is, kun je het vaak aan de bougies zien…welke cilinder koelvloeistof verbrand.

:hmmz als het de koppakking zou zijn moet je dan olie zien lekken ergens??? Ik rij een diesel 2.0 DTI 5 bak handgeschakeld.

origineel gepost door afterburner27
    rondgekeken op ebay, en een dual mass flywheel gevonden (nieuw voor om en nabij de 200 eurie) kijk dat zijn nog eens prijzen.
    Was van plan iets te doen aan xenon inbouw, echter is mijn vrouw jarig vandaag, dus word ook weer niks:(
    Maar weer eens een keer wassen denk ik….:)

Je moet alles in 1x vervangen hé !

Ja dat snap ik Peter, heb nog nooit alleen een drukgroep lager of vliegwiel alleen vervangen.. altijd het hele zwikje in 1 keer, anders moet die handel na een half jaar weer los…
    Met koppeling erbij , kwam ik opo ebay uit op 500 euro…567 eigenlijk…valt dus best mee…..

Maar… dan moet ie er nog in !

Ik heb het laten doen door een vriend van me met een garagebedrijf. Die rekende zo’n 400 euro. Was in totaal zo’n 7 uurtjes werk !

Gewoon ff een nieuwe auto halen:cool:;). Net als ik. Ik heb vorige week dinsdag me nieuwe Opel Combo opgehaald.

Foto’s e.d. komen er nog aan.

origineel gepost door speaker
    Maar… dan moet ie er nog in !

Ik heb het laten doen door een vriend van me met een garagebedrijf. Die rekende zo’n 400 euro. Was in totaal zo’n 7 uurtjes werk !

Ja klopt , is inderdaad veel werk…hele subframe moet los..
    Ik kijk wel even , beter 1000 eurie dan 2000 toch??
    Ik zal wel eens kijken of ik iemand hier kan vinden, anders moet ik nog een berope gaan doen op 1 van jou vrienden hahaah

ps m’n stemming is veranderd!!!!!!

Gelukkig nog een smiley ondanks alles !

vandaag voor band chirurg gespeeld.

Had een lekke band. :(

25 berichten aan het bekijken - 5,376 tot 5,400 (van in totaal 13,528)
  • Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.