wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 5,176 tot 5,200 (van in totaal 13,528)
  • Auteur

Mannetje heeft dashbaord terug gebouwd in de station en daarbij draaideel (lees motortje) van het contactslot gesloopt :swear

Maja maandag even nieuwe halen bij de dealer en dan start ie weer :D

@ jraaf: Schitterend!! Gaat geweldig of niet?:thumbup

Netjes Jurgen:wors

Heb net eindelijk mijn 3 vignetten van de voorruit verwijderd:)

Jan

Thanks,

@ Henk, ja interieur vervangen is prima te doen. pas in 3 uurtjes klaar. Alleen de stekkertjes onder de stoel )niet die grote) was ff vrotten.
    Achter remmen nog ff in rijden de komende 250 km, dus nog geen test op de full stop:sleeping
    @ Jan, die kleef troep zit er bij mij nog deels op, :D

Safe driving Jurgen

origineel gepost door jraaf

Safe driving Jurgen

Stinkt wel even maar wasbenzine werkt super:angel

Jan

origineel gepost door janneman vectra c

Safe driving Jurgen

Stinkt wel even maar wasbenzine werkt super:angel

Jan

ik heb em ook 1x erop geplakt maar nu steek ik ze gewoon tussen de bekleding achter het raam;)

het is idd troep om te verwijderen:swear

@jraaf:

ziet er echt goed uit:thumbup

is toch altijd een erg mooie update:wors

Ziet er mooi uit Jurgen !!
    Even als die dikke remschijven !! :thumbup

Gisteren de Vec gewassen en uitgezogen, vandaag met cockpitspray bezig geweest.
    Met Valma scratch remover de kleine krasjes bewerkt. En met de lakstift de witte puntjes op de achterbumper weggewerkt.
    Over een gedeelte van ca 10 cm (en ca 3mm breed) was boven het rechter achterwiel op de achterbumper de lak verdwenen.
    Hoe kan dat nu weer? Ook met de lakstift behandeld…..

origineel gepost door AdG
    Gisteren de Vec gewassen en uitgezogen, vandaag met cockpitspray bezig geweest.
    Met Valma scratch remover de kleine krasjes bewerkt. En met de lakstift de witte puntjes op de achterbumper weggewerkt.
    Over een gedeelte van ca 10 cm (en ca 3mm breed) was boven het rechter achterwiel op de achterbumper de lak verdwenen.
    Hoe kan dat nu weer? Ook met de lakstift behandeld…..

Op spattende steentjes van het achter wiel.
    kijk maar eens als je door de modder rijd dan zal op de zelfde plek modder zitten.

Oja niet gelijk doen, je hebt hem net gewassen. :P

origineel gepost door tuinmeubel
    Tjee, wat jullie allemaal doen, kan ik alleen maar van dromen. Ik rij zoals ik rij en met een probleem ben ik aangewezen op de dealer.

Ik heb het idee dat mijn Vectra ook minder krachtig is dan toen ik ‘m net had. Maar ik durf er zelf niet aan te beginnen om allerlei dingen los te schroeven etc. Ik weet zeker dat ik binnen de korste keren een niet werkende Vectra heb. :(

We zouden een eigen “sleutel-club” moeten gaan oprichten waarbij jullie als supertechnici de no-no’s zoals ik kunnen ondersteunen… :hmmz

HELEMAAL MEE EENS!!!!

Vandaag en gisteren een leuke upgrade voor de Vec gehad;

2 nieuwe voorbanden en eindelijk mijn OPC set op de achteras, en vandaag mijn ledere set deels ingebouwd. De deur kaarten komen later daar ik nog bezig ben met een goede speaker upgrade voor voor en achter. Verder een nieuwe aandrijfas hoes en nog wat achterlampjes vervangen. De stoelverwarming helaas niet aan kunnen sluiten, de bekabeling ligt er niet.

Als iemand weet hoe ik dit kan regelen hoor ik dat graag.

Pica’s bij het verhaal

Safe driving Jurgen.

eerste stoel er in.

Complete set

En de achter as upgrade.

Ziet er luxe uit.:thumbup

Vandaag even de vec bij de wassstraat met hogedruk afgespoten. Was wel nodig. Gelukkig hebben ze die ook in Oostenrijk.

Greetz Roel met een C vanuit de Alpen.

origineel gepost door opel-limbo
    Vandaag even de vec bij de wassstraat met hogedruk afgespoten. Was wel nodig. Gelukkig hebben ze die ook in Oostenrijk.

Greetz Roel met een C vanuit de Alpen.

Verveel je je dat toch nog in je vakantie op het forum zit:jerry

Vectra helemaal smerig:o gerede (door iets van 8 heen en weer door een modderplas te hebben gereden):wtf en vervolgens de regen het laten afspoelen.:D:thumbup

Geloof het of niet ben net wezen kijke:cool: en ik zie geen modder meer.:)

mijn rubbers van de stabilisator stang vervangen.
    De vec is nu weer lekker kloek vrij.

Oja wist niet dat de bodemplaat asymmetrisch is. bij het voeten eind. :wtf

draag arm rubbers zijn vandaag vervangen en even wezen kijken voor winterbanden.

Erwin

origineel gepost door DOCTOR007

Vandaag en gisteren een leuke upgrade voor de Vec gehad;

2 nieuwe voorbanden en eindelijk mijn OPC set op de achteras, en vandaag mijn ledere set deels ingebouwd. De deur kaarten komen later daar ik nog bezig ben met een goede speaker upgrade voor voor en achter. Verder een nieuwe aandrijfas hoes en nog wat achterlampjes vervangen. De stoelverwarming helaas niet aan kunnen sluiten, de bekabeling ligt er niet.

Als iemand weet hoe ik dit kan regelen hoor ik dat graag.

Pica’s bij het verhaal

Safe driving Jurgen.

eerste stoel er in.

Complete set

En de achter as upgrade.

Ziet er luxe uit.:thumbup

Mooi uitgevoerd hoor Jurgen…kan het zelf niet beter…

ps , wat je op je achteras hebt zitten, zijn dat remklauwen en schijven van een OPC….specs graag!!!!

Mvgr Nico

Ooh ja, vergeten te vermelden, dat ik 5 flinke putten in mijn voorruit had zitten.
    Waarvan 1 een ster van minder dan een 2 euro muntstuk.
    Wilde ze eerst repareren, totdat de temperatuur steeg in mijn auto, en mijn handpalm gebruikte. :angel
    Toen moest er wel een nieuwe voorruit in :P

Upgrade nieuwe voorruit.. ruiten geheel schadevrij nu…

vandaag me vec laten keuren bij de vod.
    en hij ging er in 1 keer door:D

origineel gepost door afterburner27

ps , wat je op je achteras hebt zitten, zijn dat remklauwen en schijven van een OPC….specs graag!!!!

Mvgr Nico

Was niet moeilijk hoor, ben zelf ook een leek. Slechts wat schroeven overzetten en goed luisteren naar de Speaker:D

Aandrijfashoes en klauwen heb ik mooi bij de dealer laten doen, daar blijf ik met m’n jatten vanaf. Wil juist hard en laat kunnen remmen:afro

Remmen op de voor en achter as zijn idd origineel OPC versie. voor 345 mm geventileerde 16 grooved Courtenay schijven met een lichtere metaal hart, ben niet zeker of het alu is… Klauwen origineel OPC OPEL. Remblokken ook origineel Opel, achter het zelfde verhaal, 292 8 grooved Courtenay geventileerd etc.

Safe driving Jurgen

Mvgr Nico

Was niet moeilijk hoor, ben zelf ook een leek. Slechts wat schroeven overzetten en goed luisteren naar de Speaker:D

Aandrijfashoes en klauwen heb ik mooi bij de dealer laten doen, daar blijf ik met m’n jatten vanaf. Wil juist hard en laat kunnen remmen:afro

Remmen op de voor en achter as zijn idd origineel OPC versie. voor 345 mm geventileerde 16 grooved Courtenay schijven met een lichtere metaal hart, ben niet zeker of het alu is… Klauwen origineel OPC OPEL. Remblokken ook origineel Opel, achter het zelfde verhaal, 292 8 grooved Courtenay geventileerd etc.

Safe driving Jurgen

Mooi!!!

Wat kost zoiets… als ik vragen mag..nieuwe remklauwen en schijven????

Mooi!!!

Wat kost zoiets… als ik vragen mag..nieuwe remklauwen en schijven????

Setje voor is rond de 800 pond en achter 500 pond.
    http://www.courtenaysport.co.uk

Safe driving Jurgen

p.s. linkje naar de GTS bumper + irmscher lip al gevonden?

ja heb ik gezien…maa het betreft wel een beschadigde bumper…is van een signum…wel mooi type trouwens…
    Ik denk dat ik toch maar eens ga bieden….
    Alleen verstuurd hij hem niet , je moet hem ophalen las ik…

groeten Nico

Velgen er op geschroefd. :)

25 berichten aan het bekijken - 5,176 tot 5,200 (van in totaal 13,528)
  • Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.