wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 5,026 tot 5,050 (van in totaal 13,528)
  • Auteur

Kleine dashboard Conversie:

gelijk voor de OPLETTENDE kijker, er klopt iets niet!!

van:

Naar:

totaal plaatje:

Willem

wat doe jij met traffic master wim ;)

Lege ruimte opvullen, meer niet

die zat er trouwens al een jaartje in, heb alleen het knoppie, meer niet.

Willem

Ik zien ook een extra knopje rechtonder naast de headunit, maar kan mij vergissen. Ben geen B kenner….

Vandaag over de A28 vanuit Amersfoort terug door de stomende regen met de familie. Voor de afslag UMC….Ik de spitsstrook op, denk doe eens rustig aan. Na nog geen 100 meter trek mijn stuur op eens naar links, zet de radio uit en hoor een ongewoon geluid links voor….. Jawel linker voorband kompleet plat:o

Laat dat nu net niet moeten gebeuren en dan ook nog in de stromende regen met moeder en drie kinderen. Door mijn OPC remklauwen en schijven voor past daar de thuiskomer niet op….. Zag het al gebeuren dat ik tweemaal een wiel moest gaan vervangen:swear Ben dus met 10 km per uur over de vluchtstrook de laatste 3.2 km naar huis getokkeld. Net twee nieuwe Pirelli P zero rosso assimetrico’s bij delticom (banden.nl) bestelt. Goede banden want de links voor was niet gescheurd en hij zat er nog netjes om:thumbup. Velg ziet er op het eerste gezicht nog goed uit. Ben dus nu ook op zoek naar een reserve Irmscher Evostar in de maat 18″ Volgens mij met een 215 er om gaat dat net (niet) ?? Passen in de kofferbak uitsparing. Als iemand het weet hoor ik dat graag. Wat ligt er bij een Echte OPC aldaar?. a.s. donderdag gaan namelijk mijn OPC achterklauwen en schijven er op.

Safe driving Jurgen

origineel gepost door wim-v6
    Lege ruimte opvullen, meer niet

die zat er trouwens al een jaartje in, heb alleen het knoppie, meer niet.

Willem

Kilometerstand dan?????? Voor de oplettende kijker??
    Safe driving Jurgen

Nope, 1e foto is van een jaar of 4 a 5 terug.

die laatste van vandaag, het staat niet stil he..

zal ik het maar zeggen

De Sport heeft normaal Oranje tellernaalden.

aangezien mijn Eigenste teller in dit Sport frame geklikt is, (eveneens me Eigenste MID uitreraard), waarsvan de naalden Wit zijn van origine, heb ik deze gelaten voor wat ze zijn, en heb ik dus een Sport teller met WITTE naalden ipv Oranje

Willem

origineel gepost door jraaf
    Ik zien ook een extra knopje rechtonder naast de headunit, maar kan mij vergissen. Ben geen B kenner….

Vandaag over de A28 vanuit Amersfoort terug door de stomende regen met de familie. Voor de afslag UMC….Ik de spitsstrook op, denk doe eens rustig aan. Na nog geen 100 meter trek mijn stuur op eens naar links, zet de radio uit en hoor een ongewoon geluid links voor….. Jawel linker voorband kompleet plat:o

Laat dat nu net niet moeten gebeuren en dan ook nog in de stromende regen met moeder en drie kinderen. Door mijn OPC remklauwen en schijven voor past daar de thuiskomer niet op….. Zag het al gebeuren dat ik tweemaal een wiel moest gaan vervangen:swear Ben dus met 10 km per uur over de vluchtstrook de laatste 3.2 km naar huis getokkeld. Net twee nieuwe Pirelli P zero rosso assimetrico’s bij delticom (banden.nl) bestelt. Goede banden want de links voor was niet gescheurd en hij zat er nog netjes om:thumbup. Velg ziet er op het eerste gezicht nog goed uit. Ben dus nu ook op zoek naar een reserve Irmscher Evostar in de maat 18″ Volgens mij met een 215 er om gaat dat net (niet) ?? Passen in de kofferbak uitsparing. Als iemand het weet hoor ik dat graag. Wat ligt er bij een Echte OPC aldaar?. a.s. donderdag gaan namelijk mijn OPC achterklauwen en schijven er op.

Safe driving Jurgen

das mooi balen voor je:thumbdown

succes met het verloop:thumbup

zal ik het maar zeggen

aangezien mijn Eigenste teller in dit Sport frame geklikt is, (eveneens me Eigenste MID uitreraard), waarsvan de naalden Wit zijn van origine, heb ik deze gelaten voor wat ze zijn, en heb ik dus een Sport teller met WITTE naalden ipv Oranje

Willem

Nu je het zegt.
    Vind het veel mooier zo.

Oranje naalden vind ik zo ouderwets.

zal ik het maar zeggen

Willem

Haha, heb jij mij… Maar uh, Vind vooral die tellerklok heel erg strak staan:thumbup

Safe driving Jurgen

Mooi gedaan willem!!
    Ziet er superstrak uit:thumbup

Henk

Tja… nu je het zegt ! Netjes !!

Ik heb nog wel een paar witte tellernaalden liggen voor de liefhebber ( uit de dash-conversion-tijd :angel )

net even orginele matten gehaald
    staat een stuk beter dan de aftermarked matten

Nou, niet veel gedaan, maar wel geconstateerd dat het nuon weer een uitstoot gehad heeft:swear Het gevolg is dat de gehele auto bedekt is met roest deeltjes, die natuurlijk meteen in de lak getrokken zijn. Ik denk dat het niet eens er uit te poetsen is :swear De ramen zijn ook naar de kl#te, allemaal kleine blauwe vlekjes die ook niet verwijderbaar zijn. Jullie hebben geen idee hoe kwaad ik ben, het is gelukkig pas de 4e keer dit jaar :fy1 Gelukkig stond de kadett binnen. Ons nieuwe (lees: dure) sierstraatwerk zit ook vol met pitten…..gelukkig ligt het al 3 weken, dus niet echt nieuw meer:mad:

Trouwens ook nog wat aan de vectra gedaan: nieuwe banden rondom, kost een klein ribje, maar wel weer zo veilig:thumbup Volgende week grote beurt, het zal mij benieuwen wat het deze keer gaat kosten

ja das shit!!

dekken ze de schade?

zal ik het maar zeggen

Willem

ziet er netjes uit willem:thumbup

ff een vraagje willem waar heb jij dat frontje weg waar je radio in zit? die van mij is beschadigd door de vorige eigenaar met de radio er uit halen. en ik kreeg een hart verzakking bij de vod.

ebay . . . staan er zat op.
    vooral in Duitsland en de UK heb je ze wel voor een 10tje excl verzendkosten.

ik heb weleens een wortelhouten paneeltje gewonnen voor jawel . . . 1 euro!!!! :D
    Welliswaar mijn grootste ebay overwinning ooit :jerry

Lekker stuk 1:22 getoerdking:

Jan

origineel gepost door sw_reijnders
    ebay . . . staan er zat op.
    vooral in Duitsland en de UK heb je ze wel voor een 10tje excl verzendkosten.

ik heb weleens een wortelhouten paneeltje gewonnen voor jawel . . . 1 euro!!!! :D
    Welliswaar mijn grootste ebay overwinning ooit :jerry

ik heb er een paar gevonden alleen niet voor de sport helaas. wel wortelhouten staan er op maar die zoek ik niet

origineel gepost door sw_reijnders
    ja das shit!!

dekken ze de schade?

Als het goed is, dan wordt alles goed geregeld, maar mijn gedachte is: Wat heb ik er aan :mad:

origineel gepost door gts power

Safe driving Jurgen

das mooi balen voor je:thumbdown

succes met het verloop:thumbup [/quote]

Nou, net de wielen verwisseld. Ziet er maar zielig uit z’n thuiskomertje. Waar ik wat minder blij van wordt is hoe ik mijn aandrijfashoes er bij zag bungelen….:cry Kan iemand mij vertellen of dit grote gevolgen heeft??? Zie de pica’s. Ik hoop dat het alleen de hoes is, kwestie van schoonmaken, goed invetten en nieuwe hoes er op of ben ik hier weer eens honderden euro’s kwijt??:mad:

Safe driving Jurgen

Moet jij nou als je een wiel voor moet wisselen ,eerst een wiel van achteren naar voren zetten omdat dat thuiskomertje niet om de schijven heen past ??
    Zoja ,hoe zit dat dan in de toekomst als je je achterremmerij ook aan gaat paken ?

vandaag men dop er weer opgedraaid van men mistlamp aangezien die vol met water stond:(

en iets HEEEEEEELLLL erg moois gereserveerd voor men vec:wub:wub:wub

vandaag men dop er weer opgedraaid van men mistlamp aangezien die vol met water stond:(

en wat HEEEEEEELLLL erg moois gereserveerd voor men vec:wub:wub:wub

Zeker nog een geheim he ?

origineel gepost door jraaf
    Vandaag een paar bakkies koffie in Almere gedronken en gezellig bijgepraat over de plannen voor vec c. Weetjes uitgwisseld met den Speakert en toen m’n vec volgeladen met een bijna nieuw zwart lederen interieur:wub Hierdoor wel het LLK project in de ijskast moeten proppen maar dat komt nog wel eens. Iemand ondertussen een goede tip voor een upgrade van m’n speakers voor en achter, gezien het feit dat de deurpanelen er nu toch af kome.

Safe driving Jurgen

Waar heb je dat nou weer vandaan getoverd ?

origineel gepost door ahrend

en wat HEEEEEEELLLL erg moois gereserveerd voor men vec:wub:wub:wub

Zeker nog een geheim he ?

idd:P

maar ik moet het eerst in huis hebben voordat ik met zekerheid kan zeggen dat ik het echt heb:vertag

maar als ik het eenmaal heb…………………..:wub:wub:wub:wub:wub

25 berichten aan het bekijken - 5,026 tot 5,050 (van in totaal 13,528)
  • Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.