wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 4,526 tot 4,550 (van in totaal 13,528)
  • Auteur

origineel gepost door DOCTOR007

origineel gepost door teungts
    afspraak gemaakt met de doktor

Wat scheelt er dan met de VEC? Of moet je zelf naar de doc?

mulie riem en misschien de spanner

Vandaag nieuwe flatblades en een chrome signum grill gehaald. Van weekend plaatsen. Maar iemand een idee welk maatje schroef ik moet hebben? Ben het vergeten wat er origineel op zat. De irmscher die er nu af komt zitten boutjes op. Die is overigens voor de liefhebber in de aanbieding. Zie te koop.

Safe driving Jurgen

origineel gepost door jraaf
    Vandaag nieuwe flatblades en een chrome signum grill gehaald. Van weekend plaatsen. Maar iemand een idee welk maatje schroef ik moet hebben? Ben het vergeten wat er origineel op zat. De irmscher die er nu af komt zitten boutjes op. Die is overigens voor de liefhebber in de aanbieding. Zie te koop.

Safe driving Jurgen

ben benieuwd naar het resultaat Jurgen.
    De grill zit vast met bol-kop-schroeven. De kop heeft een doorsnede van 1cm , de lengte is 1,2cm. ( heb het net ff met een schuifmaat gemeten ) en schroefdraad is vrij grof.
    Hoop dat je hier wat mee kan !

:thumbup

Kofferklepslotmechanisme vervangen i.v.m. hekel aan acrobatische toeren telkens als ik de kofferklep wil openmaken. :D

origineel gepost door Navy
    Kofferklepslotmechanisme vervangen i.v.m. hekel aan acrobatische toeren telkens als ik de kofferklep wil openmaken. :D

vliegen door de achterbank?:P

origineel gepost door speaker

origineel gepost door jraaf

Safe driving Jurgen

ben benieuwd naar het resultaat Jurgen.
    De grill zit vast met bol-kop-schroeven. De kop heeft een doorsnede van 1cm , de lengte is 1,2cm. ( heb het net ff met een schuifmaat gemeten ) en schroefdraad is vrij grof.
    Hoop dat je hier wat mee kan !

:thumbup

Thanks peet:thumbup Zal zterdag de foto’s plaatsen.
    Safe driving Jurgen.

origineel gepost door vectra2000driver

origineel gepost door Navy

vliegen door de achterbank?:P

:D Jups, vliegangst.

@ Navy,

Ik zie dat jij donker getinte koplampunits hebt, die heb je toch zelf gespoten? Ik wil dat ook gaan doen maar heb de volgende drie vragen;

Wat voor soort lak heb je gebruikt?
    Geeft het een ander licht beeld?
    Geeft het problemen bij de APK?

Hoor het graag,
    Safe driving Jurgen.

navy heb je toevallig een how to ervan gemaakt??? zoals je weet in me vorige post wil ik het ook he ;) dan is me vecje kompleet kwa lichten :D

@ Jurgen:
    Het is alleen het overbodige chroom dat zwart is gemaakt. Het glas is niet behandeld.

@ vectra2000driver:
    Nou, eerlijk gezegd heb ik deze overgenomen van iemand op MP.
    Maar Gupy heeft het zelf ooit gedaan.
    Als ik me goed herinner heeft hij zijn koplampen, eerlijk waar, in de oven gelegd om ze op te warmen zodat je het glas er gemakkelijk af kunt halen. De kit moet je gewoon laten zitten! Die kun je, als je klaar bent, weer, door de koplampen in de oven te leggen, hergebruiken om de lampen dicht te maken.
    Of je de kit ook kunt verwarmen met een föhn weet ik niet, een verfafbrander lijkt mij minder geschikt omdat die veel heter blaast en dat op één plek met als risico dat je glas springt.
    Anders maar eens bij Gupy informeren.

De verf is matzwart, of het gespoten of met de kwast is gedaan weet ik niet: kan het bij die van mij ook niet zien doordat het glas geribbeld is.
    Je kunt alles zwart schilderen, behalve de reflector natuurlijk!

Wat lichtbeeld en APK betreft: het lichtbeeld blijft hetzelfde en het is geen probleem voor de APK daardoor. De mijne is met deze koplampen al 2 jaar door de APK gerold.

hmmmm oke effies een setje koplampen van de sloop meenemen en dan effies proberen:P op hoeveel graden moet je oven trouwens??? haha

Dacht 150°, maar niet te lang, anders zit je straks met een prachtig abstract stuk kunstwerk.
    Maar check het eens bij Gupy. Die heeft het zelf gedaan. Hij is aanwezig op het VTN-forum

zal ik doen :) thx navy

hmmmm oke effies een setje koplampen van de sloop meenemen en dan effies proberen:P op hoeveel graden moet je oven trouwens??? haha

Let op dit kan alleen met glazen kop lampen.
    plastic koplampen moet je goed op passen.

origineel gepost door arjontje

Let op dit kan alleen met glazen kop lampen.
    plastic koplampen moet je goed op passen.

jah dat had ik wel ergens gelezen dus dat wist ik wel maar toch bedankt voor je reactie :D

ha ha peter,,dat heeft hij niet met de originele gedaan!!

dat was met mijn engel ogen,,die donkere koplampen heeft hij van mij…

maar ik had ze ook in de oven gehad,gewoon er ff bij blijven voor het beste resultaat!!!

denk er wel om er zitten ook nog 6 klemmetjes op die moet je er ook f af halen..

voor verder vragen ik hoor of zie het wel!!!!

gr bertje:cool:

mmmm dan weet ik dat ik dan bij jouw moet wezen crazijbertje :D

Heb vandaag de antenne verleng kabel binnen gekregen.

Heb deze ingebouwd en nu kan ik ook weer mijn radio gebruiken, heeeel belangrijk. :-)

origineel gepost door sjaakmans3

Heb deze ingebouwd en nu kan ik ook weer mijn radio gebruiken, heeeel belangrijk. :-)

voor morgen zeker :P

Vectra verplaats op verzoek:hmmz van groen medewerkers die de heg gaan behandeld. Tof:thumbup van hen dat ze het eerst vragen, want ik had namelijk gisteren me auto gewassen.:D

Als het goed is ben ik op tijd thuis.. maar is wel handig inderdaad. Ik had maandag geen radio en was ook net te laat dus dat was wel minder… maar heb nog wel een stuk gezien van de wedstrijd…

Als het goed is ben ik op tijd thuis.. maar is wel handig inderdaad. Ik had maandag geen radio en was ook net te laat dus dat was wel minder… maar heb nog wel een stuk gezien van de wedstrijd…

jah k ook laatste 5 min whahaha nee op radio luisteren vind ik het niet zo verveel me snel dan schakel ik lekker over naar me muziek:D

TV in je auto inbouwen en anders live op je GSM kijken.:cool:

ik laat de mijne oranje spuiten denk ik:wors:wors:wors:wors:wors

Jan

zou nog heeel even wachte ;)

25 berichten aan het bekijken - 4,526 tot 4,550 (van in totaal 13,528)
  • Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.