wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

• Dit onderwerp bevat 13,527 reacties, 578 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door ketel1.
25 berichten aan het bekijken - 4,426 tot 4,450 (van in totaal 13,528)
  • Auteur
    wim-v6
    Deelnemer

origineel gepost door Navy
    Nee, mijne was gewoon bloot.

Dan is het geen GLS of CD uitvoering peter??

Willem

Navy
    Deelnemer

Staat nergens aangegeven. Maar ik heb wel een schuif-kanteldak, digitaal klokje met temperatuurweergave, electrische ramen voor, mistlampen, dus wat voor uitvoering het nou is? Geen idee.

wim-v6
    Deelnemer

Dat is wel de GLS / CD uitrusting

vreemd, heb hier een aantal GSL en een CD (CDX) gehad deze hadden allen motorkap isolatie.

ow ehh Digitale klok met buitentemp is vanaf ’94 standaard..

Willem

GTS Power
    Deelnemer

vandaag alle matrialen gehaald voor de grote beurt.
    denk dat ze volgende week zaterdag aan bod is:)

DOCTOR007
    Deelnemer

@OPC: ziet er gelukkig allemaal weer goed uit.
    @Nvy: het ziet er zeer gelikt uit!:P

@teungts
    : je verkoopt een Vectra?!?!

4 dagen terug door me rug gegaan:mad:. zit nu aan de bank en bed gekluisterd:sleeping.

arjontje
    Deelnemer

maar weer even met de vectra gereden.
    de vec stond al 4 dagen stil :o :wtf

DOCTOR007
    Deelnemer

de Vrouw:wub (ANGEL007:angel) des Huizes rijdt de VECCIE. Ik ga maar mee tot zover het me lukt:thumbup.

Silver
    Lid

paar nieuwe banden besteld….hahaha kwam dit tegen in
    mijn haven!!!

Navy
    Deelnemer

Dat wordt spatbordranden omrollen! :D

handig die open top containers :P

BTW: ECT Delta Terminal ???

Silverspeed
    Deelnemer

origineel gepost door wim-v6
    Dat is wel de GLS / CD uitrusting

vreemd, heb hier een aantal GSL en een CD (CDX) gehad deze hadden allen motorkap isolatie.

ow ehh Digitale klok met buitentemp is vanaf ’94 standaard..

Willem

Ik denk dat dit bij navy er gewoon onder vandaan is gehaald omdat de isolatie kapot was gegaan door het weer. Want ik heb een GL uitvoering en die heeft zelfs motorkap isolatie. In ieder geval heeft dit dus niks te maken met de uitvoering van de auto denk ik :)

Silver
    Lid

origineel gepost door VectraDennis
    handig die open top containers :P

BTW: ECT Delta Terminal ???

Nope, dit is ECT City terminal, bij Pernis in de Eemhaven.

intercooler bestelld voor de helft van de prijs die ze bij d dealer rekenen :D

speaker
    Deelnemer

origineel gepost door Ekselanz
    intercooler bestelld voor de helft van de prijs die ze bij d dealer rekenen :D

Kan al gauw goedkoper dan bij de dealer !!

jraaf
    Deelnemer

Vandaag de 12V voorin geplaatst en er helaas achter gekomen dat ik geen kabel in de motorruimte heb liggen voor verwarmde ruitensproeiers. Da’s mooi balen :(

safe driving Jurgen

speaker
    Deelnemer

Dan toch maar Insignia sproeiers Jurgen !

Die doen het trouwens toch veel beter !!

Opel4all
    Deelnemer

origineel gepost door jraaf
    Vandaag de 12V voorin geplaatst en er helaas achter gekomen dat ik geen kabel in de motorruimte heb liggen voor verwarmde ruitensproeiers. Da’s mooi balen :(

safe driving Jurgen

@Jurgen
    ,

En je hebt wel, op de goede plaats gezocht ?

Groetjes, Joche

Opel4all
    Deelnemer

origineel gepost door speaker
    Dan toch maar Insignia sproeiers Jurgen !

Die doen het trouwens toch veel beter !!

@Peter
    ,

Ja die doen het ook goed, bevalt mij wel ;)

Groetjes, Joche

Navy
    Deelnemer

Ten koste van pijnlijke vingers wat lastig is met typen, weer onder de motorkap bezig geweest:

Nu de kop voor zover ik erbij kon fraaier gemaakt, tevens het hitteschild aangepakt:

Hier is te zien dat ik niet overal evengoed bij kon:

Zelfs de spoorstangen zijn nu mooi schoon:

Op de foto’s is het, eerlijk gezegd, wel mooier dan in het echt. Vind ik dan.

Marcel28
    Deelnemer

Afgelopen weekeind trekhaak onder de auto gezet en de electronica aangesloten. Daarna de boel weer dichtgebouwd.

DOCTOR007
    Deelnemer

origineel gepost door Silver
    paar nieuwe banden besteld….hahaha kwam dit tegen in
    mijn haven!!!

Nou;), ik wil die bandjes wel ff zien als je ze eronder hebt geplaats. Hoe ze dan staan:P:thumbup:kewlpics

DOCTOR007
    Deelnemer

safe driving Jurgen

Verwarmde ruitensproeiers:wtf? Betekent dat als het buiten vriest dat je je reservoire NIET een “blok ijs” wordt ofzo????

Wil later nog 12V achterin en kofferbak met usb inbouwen. Maar dat duurt wel nog ff voor ik daar aan toe kom.

jraaf
    Deelnemer

origineel gepost door Opel4all

safe driving Jurgen

@Jurgen
    ,

En je hebt wel, op de goede plaats gezocht ?

Groetjes, Joche

Watergoot aan de onderkant gecontroleerd en in de motorruimte. Niks kunnen vinden. Heb je een tip waar die stekker zit dan hoor ik het graag. Maar die Insignia’s vriezen zonder verwarming toch ook ??

Safe driving Jurgen.

jraaf
    Deelnemer

origineel gepost door DOCTOR007

safe driving Jurgen

Verwarmde ruitensproeiers:wtf? Betekent dat als het buiten vriest dat je je reservoire NIET een “blok ijs” wordt ofzo????

Wil later nog 12V achterin en kofferbak met usb inbouwen. Maar dat duurt wel nog ff voor ik daar aan toe kom.

Dat zorgt er voor dat de rijwind je sproeierkop niet bevriest. Reed afgelopen winter op de Duitse snelweg en moest ‘m tot drie keer op de vluchtstrook zetten om met een antivries spuitbus(gelukkig bij me) de sproeikoppen te ontdooien. Dat wil je echt niet meemaken. Het ene moment rijd je honderd en doet de ruitenwissers aan om de sneeuw kwijt te raken….alles wit en dan met drie kinderen achter in op de linker baan, daar wordt je nniet vrolijk van:o

Safe driving Jurgen.

Ik heb beetje de rommel uit mijn Vectra A gehaald. Morgen of overmorgen even wassen en dan de laatste bende eruit halen.

Ik ga hem vrijdag omruilen vooreen Vectra B. Hier heb ik maandag al naar gekeken, eigenlijk ook gelijk gekocht.

De Vectra B is een X2.0XEV. Uit 1997 zilvergrijs 133000 op de teller.

Als ik de auto zaterdag mee krijg gelijk even fotootjes maken en hier er posten :)

25 berichten aan het bekijken - 4,426 tot 4,450 (van in totaal 13,528)
  • Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.