wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 4,276 tot 4,300 (van in totaal 13,528)
  • Auteur

Vandaag xenon er in gezet!

origineel gepost door janneman vectra c

origineel gepost door sjouke
    doet ie goed :jerry

Weet ik niet:hmmz

Jan

hoezo? …daar heeft ie blijkbaar zijn personeel voor :jerry dan doet ie het toch goed ? :P

zijwindschermen op me vectra
    die Marmul aanbood hier op het Forum http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=127114&page=1#pid1684727

Gr,
    Bakker

origineel gepost door janneman vectra c

doet ie goed :jerry

Weet ik niet:hmmz

Jan

hoezo? …daar heeft ie blijkbaar zijn personeel voor :jerry dan doet ie het toch goed ? :P

Ja laten wassen.
    Maar ja ik moest de auto van mijn pa uitlezen.

Zij hij ,o dan haal ik de vogel stront er wel af. :jerry

Vandaag de voorste stabilisator-rubbers vervangen. vorige week had ik achter al gedaan, dus nu kan ik elk heuveltje en bobbeltje, elk klinkerweggetje weer fluitend en zonder bijgeluidjes nemen :P
    Daarna ff naar de wasstraat geweest, dus we gaan lekker schoon het weekend in!:thumbup:agent
    Gr, Eric.

Na een weekje een hond te logeren te hebben gehad vandaag, met behulp van een gummi huishoudhandschoen en de stofzuiger alle haartjes van de bekleding verwijderd. Werkte super!:thumbup

net effe lekker gewassen:thumbup

Daarna ff naar de wasstraat geweest, dus we gaan lekker schoon het weekend in!:thumbup:agent
    Gr, Eric. [/quote]

Wasstraat:thumbdown en zeker een zwarte

Jan

de krasstraat bedoel je zeker Jan?

Heb bij mijn vorige auto ook aleens gehad dat de wielborstels mijn achterwielen oversloegen, maar op de achterbumper begonnen te rossen . . . was ik toch ook niet blij mee

Gisteren een retourje Den Haag gedaan:cool:. Via de toeristische route A27.:D Lekker met de airco genieten van een goed stukje rijden met de Vec in de zon. :cool:
    Verder nog wat Haagsche stadsKM’s gereden, wat tig insecten op bezoek gehad en ja zoals gewoonlijk hebben weer wat vogels gescheten op de Vec.:mad:

origineel gepost door DOCTOR007
    Hmmm… ziet er niet echt leuk uit.

Planning op korte termijn: Wat GA ik nog doen aan mijn Vectra? Rechtsachter t.h.v.d. wielkast zit de bumper al sinds aankoop niet helemaal goed op zijn plekje. Hierdoor is het extra veel gaan slijten en de kleur is er bijna van af. Deze ga ik behandelen met wasco die bij turtle wax zit. Daarover heen komt een transparante laagje die afkomstig is van uit een potje/tube. Deze heb ik bij aanschaf erbij gekregen en nooit geweten waarvoor het diende.

Negatief resultaat. Het blijkt niet te werken hoe ik wou. De wasco stift vult niet op hoe ik het gedacht had. :mad::thumbdown

Planning op korte termijn: Wat GA ik nog doen aan mijn Vectra? Rechtsachter t.h.v.d. wielkast zit de bumper al sinds aankoop niet helemaal goed op zijn plekje. Hierdoor is het extra veel gaan slijten en de kleur is er bijna van af. Deze ga ik behandelen met wasco die bij turtle wax zit. Daarover heen komt een transparante laagje die afkomstig is van uit een potje/tube. Deze heb ik bij aanschaf erbij gekregen en nooit geweten waarvoor het diende.

Negatief resultaat. Het blijkt niet te werken hoe ik wou. De wasco stift vult niet op hoe ik het gedacht had. :mad::thumbdown

heb je toevallig een foto van de plek, zie um ff zo snel niet.

origineel gepost door speaker

Mooi Peet, en bevalt het??

Greetz Roel met een C.

origineel gepost door opel-limbo

Greetz Roel met een C.

heb nog niet in het donker gereden , dus geen flauw idee of het goed werkt. :P

Vandaag : achteruit rijcamera ff in carrosserie-kleur gespoten ! :sleeping

Mijn voor ruit schoon gemaakt.
    Lagen een paar vliegen op met een goede kop pijn.

origineel gepost door opel-limbo

Greetz Roel met een C.

heb nog niet in het donker gereden , dus geen flauw idee of het goed werkt. :P

Het word al donker:cool:

Jan

[/quote]

Het word al donker:cool:

Jan [/quote]

Hallo,

Nu is het echt wel donker :cool: ;)

Groetjes, Joche

origineel gepost door sw_reijnders

heb je toevallig een foto van de plek, zie um ff zo snel niet.

Here ya go: rechst van de kentekenplaat.:( dit is de eerste plek die ik weg wil hebben.

Auto laten wassenking:

Ook bij Profile Tyrecentre geweest voor een (:thumbupGRATIS:thumbup)schokdemper test. Dit vanwege lawaai die het maakt als ik over slecht wegdek rijd. Schokdempers helemaal en allemaal goed.
    Ik vermoed dat het probleem dan ergens in de onderstel ligt. Anders heb ik zowel geen flauw idee en verstand ervan.

Waar zijn die:kewlpics dan?

Bekende auto ! ik fietste gister nog langs ! :P

Hij zit er nog niet in !!

[/quote]

Bekende auto ! ik fietste gister nog langs ! :P [/quote]

fietste:o:o:o:o:o:o:o:o:D

origineel gepost door Henk042

Bekende auto ! ik fietste gister nog langs ! :P [/quote]

fietste:o:o:o:o:o:o:o:o:D [/quote]

Hij is nog in de vakantie sfeer:jerry

Hij zit er nog niet in !!

Oh! OK. Ben je de lokale buurtsuper vergeten??? Ik zie je daar niet meer.
    Enneh… Nog een leuke vakantie gehad?

25 berichten aan het bekijken - 4,276 tot 4,300 (van in totaal 13,528)
  • Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.