wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 4,251 tot 4,275 (van in totaal 13,528)
  • Auteur

aha oke ik snap ;)

Gisteren voor een schadetaxatie naar een schadehersteller geweest.

Totaal kwam uit op circa 1000 euro aangezien er ook een deuk in de wielkast / spatbord wat ik niet zo kan zien.

Toch maar netjes de papieren van het waarborgfonds invullen. Aangifte heb ik al gedaan, nu maar hopen dat het niet te lang duurt en tegenvalt. Wat heb je toch een eikels in de wereld :swear.

foto van de schade

Hmmm… ziet er niet echt leuk uit.

Planning op korte termijn: Wat GA ik nog doen aan mijn Vectra? Rechtsachter t.h.v.d. wielkast zit de bumper al sinds aankoop niet helemaal goed op zijn plekje. Hierdoor is het extra veel gaan slijten en de kleur is er bijna van af. Deze ga ik behandelen met wasco die bij turtle wax zit. Daarover heen komt een transparante laagje die afkomstig is van uit een potje/tube. Deze heb ik bij aanschaf erbij gekregen en nooit geweten waarvoor het diende.

origineel gepost door Mskantje16v
    Vandaag heeft mijn Vectra even aan de Tech-2 gehangen voor het om programeren Zo dat de datum in me TID blijft staan zodra ik me radio aan doe.

Gr,
    Bakker

waarom zit er in jouw rechter deur een knop om je spiegels te verstellen :wtf

Vec is weer frist en fruitig :D

IDD How bizare!

Het leuke is ook nog trouwens dat je er beide spiegels mee kan verstellen als ik het goed zie :o

Vandaag mijn voor en achter veerpootbrug binnen gekregen, ga ze er morgen op zetten. Er zit alleen geen handleiding bij dus moet morgen nog eens zien waar precies de achter veerpootbrug moet komen:angel

origineel gepost door sw_reijnders

origineel gepost door Mskantje16v
    Vandaag heeft mijn Vectra even aan de Tech-2 gehangen voor het om programeren Zo dat de datum in me TID blijft staan zodra ik me radio aan doe.

Gr,
    Bakker

waarom zit er in jouw rechter deur een knop om je spiegels te verstellen :wtf

Zal wel een loze schakelaar zijn

Vandaag de midden-demper vervangen, Was een appeltje eitje klus, Tot er een boutje kapot draaide bij me kat. Flink wat warmte bijgehouden en kon m toen uiteindelijk nog redelijk makkelijk los draaien.
    Hopelijk gaat ie nu weer een paar jaar mee want is een best duur geintje. Zat trouwens nog een originele GM middendemper onder. Nu moet de vec volgende week voor de keuring, hopelijk komen er geen gekkigheidjes aan.
    Jullie gaan t horen!!

Weeral ingeruild voor een vervangwagen. ze krijgen de koppeling maar niet in orde :swear

knipperlichten besteld, smoke zwart, wacht al bijna een week op die dingen, hopelijk vandaag binnen, kenteken verlichting achterkant ook vervangen, nog steeds twijfelen wat voor schokdempers ik onder mn veccie ga plaatsen

origineel gepost door Dexje
    Weeral ingeruild voor een vervangwagen. ze krijgen de koppeling maar niet in orde :swear

stel je eerst even voor in de vorstel topic op het forum met misschien een paar foto’s van je vec.

“praat” wat makkelijker:thumbup

gr.Paul

origineel gepost door martklanderman
    Vandaag mijn voor en achter veerpootbrug binnen gekregen, ga ze er morgen op zetten. Er zit alleen geen handleiding bij dus moet morgen nog eens zien waar precies de achter veerpootbrug moet komen:angel

Nou dan zal ik je maar op weg helpen,de rode moet voor en de verchroomde achter :jerry:jerry

Ennuh ,graag gedaan,he :angel

origineel gepost door ahrend

origineel gepost door martklanderman

Nou dan zal ik je maar op weg helpen,de rode moet voor en de verchroomde achter :jerry:jerry

Ennuh ,graag gedaan,he :angel

Scherp Ahrend:sleeping

Mooi spul overigens.
    Safe driving Jurgen

Vogel stront van mijn vec laten wassen.

origineel gepost door arjontje

Laten wassen ??

Jan

origineel gepost door janneman vectra c

origineel gepost door arjontje

Laten wassen ??

Jan

Dat vroeg ik mij ook al af :hmmz

paul

doet ie goed :jerry

origineel gepost door sjouke
    doet ie goed :jerry

Weet ik niet:hmmz

Jan

weekje Ardennen gedaan, 800km erbij gezet.

Nice pic Kim!

origineel gepost door speaker
    Nice pic Kim!

zeker een mooie foto :thumbup

APK + Kl Beurt laten geven bij de dealer. ( Siton Suzenaar )
    2 nieuwe banden laten monteren en hij kan er weer helemaal tegen.

Nog steeds erg tevreden over onze Vectra!!!

origineel gepost door speaker
    Nice pic Kim!

idd nice!

25 berichten aan het bekijken - 4,251 tot 4,275 (van in totaal 13,528)
  • Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.