wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 4,026 tot 4,050 (van in totaal 13,528)
  • Auteur

inderdaad

Mijne zou ik niet weten wat eronder zat origineel

denk V banden 240km/u daar de auto 230 haalt op papier

Willem

Als NL-er mag je evt een Max. snelheidsvermelding op je dashboard plakken

Willem [/quote]

Dat mag toch alleen als je er winterbanden onder hebt liggen?

Jan

origineel gepost door wim-v6
    inderdaad

Mijne zou ik niet weten wat eronder zat origineel

denk V banden 240km/u daar de auto 230 haalt op papier

Willem

Wel zeldzaam 195/65-15 in de v.

meestal in H neem ik aan

deze auto’s zijn ook zo in Duitsland geleverd met 15inch eronder

en er zaten bij mij Pirelli’s Drago onder met V Codering in de maat 195-65-15

Willem

Vanavond de olie en het filter vervangen.
    Zal wel tussen de oren zitten, maar elke keer als de olie ververst is dan loopt het blok net wat beter.

had hier op het forum wel eens gelezen over het los zitten van het dashboard d.m.v. 3 schroeven.
    heb hier vanavond eens naar gekeken en bleken idd twee schroefen vrij los te zitten.
    hierbij viel mij op dat er op het luchtlooster (tegen voorruit) in het midden een soort balletje op zit (met snoertje eraan).
    kan iemand mij vertellen waar dit voor diend, de antenne voor de radio zit toch in de voorruit?
    ik heb wel een parot carkit, kweet niet of het daar misschien onderdeel van is?

Bolletje is de licht (zon) sensor van de climate control. Als de zon in de auto schijnt, moet de climate control koelere lucht geven voor dezelfde gevoelstemperatuur. Andersom geldt dat als het bewolkt/avond/nacht is, de uitstromende lucht wat warmer is.

origineel gepost door rooiepeet
    had hier op het forum wel eens gelezen over het los zitten van het dashboard d.m.v. 3 schroeven.
    heb hier vanavond eens naar gekeken en bleken idd twee schroefen vrij los te zitten.
    hierbij viel mij op dat er op het luchtlooster (tegen voorruit) in het midden een soort balletje op zit (met snoertje eraan).
    kan iemand mij vertellen waar dit voor diend, de antenne voor de radio zit toch in de voorruit?
    ik heb wel een parot carkit, kweet niet of het daar misschien onderdeel van is?

Even een vraag, hoe krijg je dat rooster er uit.
    Heb er al een keer aan getrokken, maar wou niet los komen.

eruit wippen

Willem

origineel gepost door Nondrip
    Bolletje is de licht (zon) sensor van de climate control. Als de zon in de auto schijnt, moet de climate control koelere lucht geven voor dezelfde gevoelstemperatuur. Andersom geldt dat als het bewolkt/avond/nacht is, de uitstromende lucht wat warmer is.

Oke ik maar denken dat het voor de ontvangs was van de CV. Waar zit de ontvanger hiervan dan??

@arjontje
    aan beide kanten een dunne schroeven draaier en rustig naar voren bewegen dan komt ie er zo uit!

Erwin

origineel gepost door Erwin1987

@arjontje

aan beide kanten een dunne schroeven draaier en rustig naar voren bewegen dan komt ie er zo uit!

Erwin

Oke dankje :thumbup

no problem.

Erwin

Auto opgehaald van de APK (gister) Alles oke alleen maakt er iets lawaai achterin:hmmz
    Uitlaad rubbers zijn vervangen en het hitte schilt is iets verbogen maar het blijft maar terug komen.
    Het is een soort blik geluid en je hoort het als je over hobbeltjes rijd het zijn niet de Stab rubbers of de Stab stangen iemand enig idee??????

En weer de auto gewassen :D

Vlissingen geweest dus lekker gecruist met m`n Vec:agent

Jan

origineel gepost door jaimey
    Auto opgehaald van de APK (gister) Alles oke alleen maakt er iets lawaai achterin:hmmz
    Uitlaad rubbers zijn vervangen en het hitte schilt is iets verbogen maar het blijft maar terug komen.
    Het is een soort blik geluid en je hoort het als je over hobbeltjes rijd het zijn niet de Stab rubbers of de Stab stangen iemand enig idee??????

De nieuwe rubbers van de utlaat zijn stugger dan de oude rubbers die al helemaal uitgerekt waren dus de uitlaat hangt warschijnlijk ook iets hoger en anders onder de wagen.

Het kan dus zijn dat die nu ergens tegen aan trilt wat die met de oude rubbers niet kon raken omdat die toen lager hing.

Dus gewoon even het uitlaat traject nalopen.

gr.Paul

andere wielen er onder:D

mijn 2 voorste wielen hebben schade breng ik morgen naar cultweels

:o een hele verbetering zo :P je bent zo wel uniek hoor :)

spullekuhhhh:wors

Jan

origineel gepost door DOCTOR007

Oke ik maar denken dat het voor de ontvangs was van de CV. Waar zit de ontvanger hiervan dan??

De sleutel heeft een radio signaal, werkt dan ook zonder zicht (door muren, ramen etc) op de auto en met nieuwe batterijen over best grote afstand. Bij (oudere) Peugeots was deze bijvoorbeeld infrarood, en moest je echt naar binnen in de auto richten om te kunnen openen en sluiten.
    Overigens weet ik niet waar deze zit, ik vermoed in de A-stijl, bij de passagier stoel. (dus gewoon in de CV-module) Antenne kan gewoon een draadje zijn van een paar centimeter dat ergens uitsteekt uit een electronische module. Maar ik heb em nooit ‘bewust’ gezocht, gevonden of gezien.

origineel gepost door DOCTOR007

De sleutel heeft een radio signaal, werkt dan ook zonder zicht (door muren, ramen etc) op de auto en met nieuwe batterijen over best grote afstand. Bij (oudere) Peugeots was deze bijvoorbeeld infrarood, en moest je echt naar binnen in de auto richten om te kunnen openen en sluiten.
    Overigens weet ik niet waar deze zit, ik vermoed in de A-stijl, bij de passagier stoel. (dus gewoon in de CV-module) Antenne kan gewoon een draadje zijn van een paar centimeter dat ergens uitsteekt uit een electronische module. Maar ik heb em nooit ‘bewust’ gezocht, gevonden of gezien.

Idd soms werkt de afstand bediening te goed.
    ik kon uit het klas lokaal mijn auto openen.
    dat was toch wel een meter of 20. :o

origineel gepost door janneman vectra c

Jan

Wat heb je nou weer gekocht? Een Alto? :jerry

origineel gepost door Edvries

Jan

Nie gekocht maar wel genoeg alto`s gezien daar op het festival Haha

Jan

origineel gepost door Edvries

Jan

Nie gekocht maar wel genoeg alto`s gezien daar op het festival Haha

Jan

Oow die post was al van gisteren,. ik snap het..

25 berichten aan het bekijken - 4,026 tot 4,050 (van in totaal 13,528)
  • Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.