wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 2,901 tot 2,925 (van in totaal 13,528)
  • Auteur

:hmmzIs er ook een how to:vertag voor het vervangen van mistlampen v.e. Vectra C bj. 2k4??? Geen gevonden tot nu toe.

origineel gepost door DOCTOR007
    :hmmzIs er ook een how to:vertag voor het vervangen van mistlampen v.e. Vectra C bj. 2k4??? Geen gevonden tot nu toe.

je kunt aan de onderkant van je mistlampen een dop losdraaien,daar zit je lamp achter (H3):thumbup

Vandaag C2 dash-roosters gekocht , met van die chrome draaiwieltjes en 2 instaplijstjes met vectra er op. ( + nog wat voor Eric z’n C)

Vandaag weer een raar geluid gehoort in de auto.
    Volgends mij is het de kofferbak… kan je die op een of andere manier afstellen??

vandaag banden opgepompt, 1 band was half leeg :O

vandaag nieuwe velgjes eronder gezet

origineel gepost door Silverspeed

Vaker controleren dus…

Willem

origineel gepost door wim-v6

origineel gepost door Silverspeed

Vaker controleren dus…

Willem

die band was vorige week nog op spanning gebracht ;) ik controleer dat 1 keer per 2 a 3 weken maar viel me vannochtend op dat die band wat slap was.. effe die band in de gaten houden dus..

origineel gepost door gts power

je kunt aan de onderkant van je mistlampen een dop losdraaien,daar zit je lamp achter (H3):thumbup

bij een diesel zit er meestal nog een kap onder de motor door dan moet die ter hoogte van de mist lamp los draaien met 3 torks en opzij buigen bij mij wel iig

Misschien een schroef of zpijkertje erin, of veniel gaar. gebeurt wel vaker

Willem

origineel gepost door dwerg

naais:thumbup:wub

Misschien een schroef of zpijkertje erin, of veniel gaar. gebeurt wel vaker

Willem

ik kijk morgen even hoe die band er bij staat, is die dan weer half leeg dan is die lek en anders geen idee waardoor het komt :P

owja heb vandaag ook even afspraak gemaakt voor mijn allereerste APK!! 2 maart mag ik “op komen” :P

Vet!:thumbup

origineel gepost door speaker
    Vandaag C2 dash-roosters gekocht , met van die chrome draaiwieltjes en 2 instaplijstjes met vectra er op. ( + nog wat voor Eric z’n C)

T geld blijft rollen bij ons Peetjuh! :P

origineel gepost door Edvries

moet ook . . . we moeten uit de recessie komen ;)
    Geld moet altijd rollen . . . mijn bankrekening is ook altijd leeg :vertag

een dikke kras op de achterbumper geconstateerd :cry

heey Dwerg dikke velgen zeg :wub kon gister de foto nog niet zien dus kon ook nog niet oordelen :P

@sjouke
    , dat is wel minder :S mijn bumper zit vol met krassen, komt omdat de vorige eigenaar volgens mij moeite had de aanhanger erachter te hangen :jerry

origineel gepost door Edvries

Als wij het niet laten rollen ,dan doen de vrouwen het voor ons !! Dus dan liever het eerste geval ! :jerry

@ dwerg : Erug mooie velgen !! :thumbup

Dwerg?? was dat voor misvormde astra F op de achtergrond?? met 4 uitlaten haha :jerry

En voor de rest nice ride :)

@gts power: hmmm… de laatste keer dat mijn onderkant open lag heb ik niet iets dergelijks gezien. ik zal hieraan meer aandacht besteden tijdens het vervangen van de remblokken voorkant.:agent

@speaker
    : je bent weer druk bezig om je oude VECCIE weer na te bouwen:P:D

@jaimey
    : ik heb ook last van herrie, maar dan vanuit de kofferbak:swear. het is te horen als ik de blazers voluit op stand 7 heb staan. dan hoor ik een soort piepend geluid van binnen naar buiten komen.:hmmz het lijkt net dan alsof het een lange constante scheet laat.:) maar dan fluitend.:D

@silverspeed
    : dat moet ik maar ook gaan doen. alhoewel de bc hierover nog niks aangeeft.

@dwerg
    : ze zien er wel mooi uit, maar ik vind ze niet staan bij een VECCIE meer bij een BMW:agent.

@stefan
    m: was me niet eerder opgevallen. idd niet echt een mooie bak met vier uitlaten.:puke

vandaag gemeten op de baan, 10,4 van 0-100 is beste wat ik eruit kreeg

origineel gepost door Bartjex88

IS niet slecht. Maar kan dat geen kwaad dieselpomp opschroeven, wat als resultaat je turbodruk verhoogt.(denk ik).

Bleed valve, wat de druk verhoogt, daarbij de brandstof opschroeven, anders gaat het zwikkie te arm lopen en draait het kapot..

10,4 is zeker niet gek.

Willem

WOW wat een dikke vec zeg:wors

origineel gepost door Bartjex88

IS niet slecht. Maar kan dat geen kwaad dieselpomp opschroeven, wat als resultaat je turbodruk verhoogt.(denk ik).

Nope alleen slecht voor het milie:hmmz
    Turbodruk staat op 1.2Bar

Bleed valve, wat de druk verhoogt, daarbij de brandstof opschroeven, anders gaat het zwikkie te arm lopen en draait het kapot..

10,4 is zeker niet gek.

Willem

Brandstof staat 1,5 slag opgeschroeft,
    En idd 10,4 is niet slecht, Kwil hem ergens op testbank zetten maar weet de prijs niet en waar juist

25 berichten aan het bekijken - 2,901 tot 2,925 (van in totaal 13,528)
  • Het onderwerp ‘wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.