Wat heb je vandaag gedaan aan je Omega???

Forumindex Forums Modellen Omega Wat heb je vandaag gedaan aan je Omega???

25 berichten aan het bekijken - 2,326 tot 2,350 (van in totaal 2,762)
  • Auteur

he manus slaap jij achter in de sedan,of in de breedte ben benieuwd.
    ik slaap ook in mijn omi station heerlijk past presies 1 pers matras in
    lakendje dekbedje kussentje:thumbup:thumbup
    omi carafan doet zijn naam eer aan.
    vgr tonsr.

nieuwe b omega,wat tedoen,is instap model
    slinger ramen naar electrisch brengen
    interieur vervangen,bestaande heeft geen hoogte verstelling
    interieur lampje vervangen voor lampje met kaartlees lampjes
    in de toekomst een nieuwe voor bumper,deze was al beschadigd
    trekhaak er in geduwd bij vorige eigenaar.
    interieur inmiddels geslaagt 2 elec voorstoelen,achterbank,deur
    panelen.
    alles kan niet tegelijk maar kalm aan dan breekt het lijntje niet
    wat mijn a betreft deze staat geschorst mogelijk van de
    achterkant mini carafan maken maar dat moet een ander
    voor mij lassen dat kan ik namelijk niet zelf.
    vgr tonsr.

tijdje weg geweest ( 1 jaar ongeveer )

ben wel altijd active lezer geweest hoor :angel

wat heb ik laten doen aan mijn omega de afgelopen tijd

automatenbak repareren ( ja alweer )
    airco controleren
    grote beurt
    apk
    nieuwe remschijven + blokken voor
    nieuwe banden voor
    nieuwe uitlaat tot aan de kat
    extra massa gelegd van -pool -> blok -> chassis ( scheelt echt vele vagefoutmeldingen )
    revisie cardan
    nieuwe stuurkogels + uitlijnen
    nieuwe buiten temp sensor

ben er ff flink ziek geweest van de onkosten :puke vandaar mijn onactive aanwezigheid
    maar kon de omi toch niet van de hand doen :thumbup

groeten

hans

zo dat zijn geen goedkope reparaties. maar wat was er nu met je bak aan de hand? en hoezo alweer de bak kapot:wtf? doe je onder het rijden schakellen:D,gr,martijn

Goed dat je hem gehouden hebt, veel plezier ervan dan!

origineel gepost door martijn_maja
    zo dat zijn geen goedkope reparaties. maar wat was er nu met je bak aan de hand? en hoezo alweer de bak kapot:wtf? doe je onder het rijden schakellen:D,gr,martijn

achteras was uitgelagen in de bak

van tevoren begon de bak zelf te schakelen op en terug dus dat was wel een voorteken achteraf

en alweer bedoel ik dat de bak pas 20.000km geleden gereviseerd was helaas geen garantie……..

groeten

hans

Vanavond de knipperlichtschakelaar eruit gehaald en het inwendige van de schakelaar goed schoongespoten met contactspray, vervolgens uitgebreid met perslucht van alle kanten weer drooggeblazen. Sinds eind vorige week produceerde het knipperlichtrelais in de zekeringkast onder het stuur een tikkend geluid, soms overgaand in een continu geratel. Dit hield duidelijk verband met de knipperlichtschakelaar, het was alleen als die schakelaar in de neutrale stand stond, wat gemorrel aan de hefboom en het getik/geratel nam toe of af. Ik vreesde al een nieuwe schakelaar met cruisecontrolehefboom te moeten kopen, maar gelukkig was het euvel na de reinigingsbeurt zowaar verdwenen:thumbup

Nu maar hopen dat het ook wegblijft.

Andrew

EDIT:
    iets te vroeg gejuicht :swear Het is nog niet helemaal weg, maar wel veel minder dan de laatste dagen. Dus de behandeling nog maar een keer herhalen :D

nieuw interieur opgehaald ,nu er nog inzetten,ff wachten
    tot tcat terug is van vacantie.
    vgr tonsr.

Hoi Allemaal

Vandaag de zilveren Omega weer gepoetst met het Meguiar’s assortiment, staat er weer superstrak bij, dit is een dagtaak, tevens de wielen omgezet , ik zag dat ik achter bijna tegen de indicatie blokjes zit dus morgen ff 2 nieuwe banden laten monteren( Excutive velgen), tevens zag ik dat de remblokken voor binnenkort vervangen moeten worden, mijn vraag is of ik ook de slijtage indicatoren mee moet vervangen of pas als deze contact hebben gemaakt via de melding op de boardcomputer.

gr Hugo

Opel Omega 2.6 V6 Elegance automaat met Vauxhall grill

origineel gepost door andrew2
    Vanavond de knipperlichtschakelaar eruit gehaald en het inwendige van de schakelaar goed schoongespoten met contactspray, vervolgens uitgebreid met perslucht van alle kanten weer drooggeblazen. Sinds eind vorige week produceerde het knipperlichtrelais in de zekeringkast onder het stuur een tikkend geluid, soms overgaand in een continu geratel. Dit hield duidelijk verband met de knipperlichtschakelaar, het was alleen als die schakelaar in de neutrale stand stond, wat gemorrel aan de hefboom en het getik/geratel nam toe of af. Ik vreesde al een nieuwe schakelaar met cruisecontrolehefboom te moeten kopen, maar gelukkig was het euvel na de reinigingsbeurt zowaar verdwenen:thumbup

Andrew

EDIT:
    iets te vroeg gejuicht :swear Het is nog niet helemaal weg, maar wel veel minder dan de laatste dagen. Dus de behandeling nog maar een keer herhalen :D

Hmm. … Zal mij misschien ook nog eens overkomen, gezien
    mijn Omega zowat een tweeling broer ervan is:P:P

Grtzz Heut

origineel gepost door Heuti

origineel gepost door andrew2

Andrew

EDIT:

Hmm. … Zal mij misschien ook nog eens overkomen, gezien
    mijn Omega zowat een tweeling broer ervan is:P:P

Grtzz Heut

Tja, wie weet. Ter aanvulling nog dat na de tweede behandeling het probleem definitief verleden tijd lijkt te zijn, dus duimen dat het weg blijft.

Andrew

vandaag voor de APK geweest,op de wissers en knipperlichjt bolletjes na was alles goed.

helaas is een van de xenon lampen te zwak kwa lichtbeeld,dus dat is afkeur.

wie weet waar je die tegen een goede prijs kan kopen?????????

of heeft iermand nog een zgan lamp liggen :D

http://www.24autoparts.nl/page3.php?category=10&view=productListPage

@14xe
    heb ze er ook vandaan… prima service volgende dag binnen :thumbup

heb je toen philips osram of GE besteld??

en D2S denk ik ??????????

origineel gepost door 14XE
    heb je toen philips osram of GE besteld??

en D2S denk ik ??????????

Ja idd D2S, philips osram zit er origineel in.

ik heb philips lampen besteld,via ebay

origineel gepost door 14XE
    ik heb philips lampen besteld,via ebay

Heel goed Ronald ! origineel ftw :vertag

Groet,
    Sjors

Kan iemand sjors z’n ondertitel vervangen in origineelste member ofzoiets? :jerry

:D

groeten, hans

Vandaag mijn nieuwe dash leds ingebouwd!!! wel lekker kleurtje.

nice

origineel gepost door J-Omega
    Kan iemand sjors z’n ondertitel vervangen in origineelste member ofzoiets? :jerry

:jerry:jerry. dat kan hij toch alleen zelf? sjors verander ff ondertitel, :jerry:jerry nur orginal teile

u vraagt wij draaien :P

Juist, mooi werk Ronald :wors

:D:P:thumbup

25 berichten aan het bekijken - 2,326 tot 2,350 (van in totaal 2,762)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.