wat heb je vandaag gedaan aan je Corsa ?

Forumindex Forums Modellen Corsa wat heb je vandaag gedaan aan je Corsa ?

25 berichten aan het bekijken - 901 tot 925 (van in totaal 4,374)
  • Auteur

Foto gemaakt :D :P

Sinds kort mijn doorgelaste motorkap erop :D met Glans Carbon :D

nieuwe apk op de corsa:afro

Ziet er dik uit, maar wat ga je nu met dat lege plekkie doen waar je grill zat zo open laten??

origineel gepost door AndyGSI

eindelijk me orginele luchtfilter op gegooid rijdt lekkerr
    olie bij gevuld
    ruitenvloeistof

@ Onderbroekie

De plek waar een grill hoort is niet leeg :P er zit donker gaas ;)

ziet er mooi uit :wors:thumbup

Met mn corsa tegen de auto van een collega gereden/geschoven :swear
    schijtzooi met dat kl*teijs op de parkeerplaats. Schade valt mee maar gok toch zo een kleine 250 euro..:mad:

Damn, Branieman, dat is wel balen!!! Sterkte

Ben bezig om de kooi aan te passen, de bodem vlak te maken en de uitlaat in het midden….

Van de week maar es verder…

dat ziet er goed uit david. top hoor.
    binnenkort maar eens een bakkie doen. voor 3 weken terug nog wel voor je huis langs gereden maar je nam je tel niet op haha..

:angel

Ik heb mijn corsa vervloekt.

stomme ding geeft storing, daar heb ik geen zin in.

Dus ben ik met een andere auto gaan rijden.

makkelijk he meerdere autos.. mijn corsa staat nu ook ff stil.. ik denk dat er een schot in de uitlaatdemper los is gegaan en voor het gat zit… er is bijna niet meer mee te rijden.. hahahah dat komt er van ..jaja de 1.4 uitlaatlijn zit er nog onder..(ex kat) het moest een keer kapot gaan…:hmmz

nou maar is kijken naar wat beters.. :jerry :hmmz

origineel gepost door corsaboy

binnenkort maar eens een bakkie doen. voor 3 weken terug nog wel voor je huis langs gereden maar je nam je tel niet op haha..

Meen je dat nou?? Kan zijn hoor, heb geen gemiste oproep gezien, maar mijn tel heeft soms kuren. Volgende keer ff de deurbel gebruiken… :P

origineel gepost door AndyGSI

ziet er zeer dikjes uit andy :thumbup

greetzz
    corsageak

ruitenvloeistof aangevuld, en weer naar zoetermeer gereden..

Originally posted by Xedrah

origineel gepost door corsaboy

Meen je dat nou?? Kan zijn hoor, heb geen gemiste oproep gezien, maar mijn tel heeft soms kuren. Volgende keer ff de deurbel gebruiken… :P

de claxon van mijn skoda gaat best hard, moet je haast wel gehoord hebben.. Iets van 10 seconden lang ofzo in die bocht (en natuurlijk dan met 30km p/h nemen, hahahahahhahahahah)….

origineel gepost door mattemaker
    makkelijk he meerdere autos.. mijn corsa staat nu ook ff stil.. ik denk dat er een schot in de uitlaatdemper los is gegaan en voor het gat zit… er is bijna niet meer mee te rijden.. hahahah dat komt er van ..jaja de 1.4 uitlaatlijn zit er nog onder..(ex kat) het moest een keer kapot gaan…:hmmz

nou maar is kijken naar wat beters.. :jerry :hmmz

Ik heb ook een 45mm uitlaat, wil best wel, alleen je levert een beetje vermogen in boven de 5000 toeren.

Ik rij toch meestal rustig, dan trek ik hem niet verder dan 3000 rpm.

Ik zal na kerst eens kijken of ik de storing kan verhelpen.

Waarschijnlijk de hall-gever of BDP of ECU of draardboom.

Dynamo uit de combo gesloopt..

T apparaat ging ineens kapot:

> Lampje sprong aan, motor dipte in toeren, Dynamo ging leggen laaien als een wezenloze (zingend geluid), voltage liep op tot wel 17 a 18 Volt.

gelukkig ging ie Werkelijk voor mijn huis kapot.

tot mijn verbazing zit er een 100A dynamo op :D

Willem

vandaag weer aardig lopen testen en kleine dingen troubleshooten:

Een raar klapperend geluid zit erin doordat ik de uitlaat gassen naar buiten wou hebben.

De flexibele alu droogtrommel buis klappert aardig door die dikke sidepipe..

Maar goed:

Vandaag heel veel sneeuw van de Corsa afgehaald.. en rondje gegleden op de rotonde:( maar ging allemaal goed.. ;)

veel sneeuw van de corsa gehaald

morgen poging doen om de ontgrendeling van de achterklep te fixen….blijft hangen

[rquote=1820426&tid=120438&author=corsaracer]veel sneeuw van de corsa gehaald

morgen poging doen om de ontgrendeling van de achterklep te fixen….blijft hangen
    [/rquote]

das mooi irri.

[rquote=1820075&tid=120438&author=wim-v6]

Dynamo uit de combo gesloopt..

T apparaat ging ineens kapot:

> Lampje sprong aan, motor dipte in toeren, Dynamo ging leggen laaien als een wezenloze (zingend geluid), voltage liep op tot wel 17 a 18 Volt.

gelukkig ging ie Werkelijk voor mijn huis kapot.

tot mijn verbazing zit er een 100A dynamo op :D

Willem

[/rquote]

Nieuwe 100A dynamo geplaats gister middag.

Accu’s (1x 55Ah en 1x 90Ah) waren Compleet leeg, dus met de startkabel aan de Vectra gekoppeld (dat ging gepaard met FLINKE vonkenregen bij aansluiten massa op de veerpootbrug van de combo,
    vervolgens Direct vloog de V6 motor van de Vec terug naar 300tpm en weer naar 540tpm,
    die moest er flink aan trekken dus), en de motor weer gestart.

daarna de accu’s lekker vol gereden, meter is niet onder de 14Volt geweest!!!

Willem

Hey willem.. Je weet toch dat je altijd iemand bij het gas moet hebben zitten ;)

Gister me interieur afgemaakt:D

hier wat pics:

25 berichten aan het bekijken - 901 tot 925 (van in totaal 4,374)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.