wat heb je vandaag gedaan aan je Corsa ?

Forumindex Forums Modellen Corsa wat heb je vandaag gedaan aan je Corsa ?

25 berichten aan het bekijken - 2,726 tot 2,750 (van in totaal 4,374)
  • Auteur

Dorpel heb ik weer niks zitten, heb 2 gaten bij die zwarte dopjes in de wielkasten. Je kijkt zo de dorpel in, binnenkort ook maar even laten lassen.

die dopjes zijn juist handig.
    kan je zo zien of je dorpel niet rot is:)

in de wielkasten rotten ze meestal bij de achterbug. waar je veren aan vast zitten zo richting je achterbumper.
    dit zie je niet van buitenaf. ze rotten van binnenuit.
    elk jaar weer fijn kloppen :puke en ze kunnen daar rotten hoor.

Vandaag eindelijk maar eens de winterwielen met de zomerwielen verwisseld…

Zijn onder de Corsa van 17″ naar 16″ geswitcht, omdat vrouwlief het niet echt boeide en helaas ook de stoepranden niet ontweek bij het inparkeren.
    Verder kan ze wel goed rijden hoor… :D

Vandaag effe lekker wezen toeren naar Lauwersoog:

@robert_corsa wrote:

die dopjes zijn juist handig.
    kan je zo zien of je dorpel niet rot is:)

in de wielkasten rotten ze meestal bij de achterbug. waar je veren aan vast zitten zo richting je achterbumper.
    dit zie je niet van buitenaf. ze rotten van binnenuit.
    elk jaar weer fijn kloppen :puke en ze kunnen daar rotten hoor.

veerschotel zelf kan er ook wat van hoor :puke
    bij die van mij zit bij de linker veerschotel ook al weer 2jaartjes ‘nieuwe’ stukjes ijzer gelast met nadenkit en tectyl. tot nu toe nog hartstikke hard!

Auto start ook weer king: stond in parkeergarage… Misschien teveel vochtigheid en waren de bougies nat, want hij wou niet starten (was al door wasstraat heen gekomen ook btw..)

Toen licht ontvlambaar spul gehaald.. Filter losgehaald en me vader spoot het erin en ik startte de auto… Niks :hmmz Nog een keer.. Jawel :D Corsaatje deed het weer :jerry

Afgelopen weekend de winterbanden gewisseld voor de zomerbanden en gelijk gewassen.

@2e-c14nz wrote:

Afgelopen weekend de winterbanden gewisseld voor de zomerbanden en gelijk gewassen.

:kewlpics

Moet je helaas teleur stellen want we hebben geen mooie velgen, maar gewoon 13” met wieldoppen. Voordeel is wel dat we lekker laag kunnen blijven rijden en de banden kosten geen drol king: :D

Klopt, klopt, koop dan 13″ ats? :D

Vandaag opel-forum stickers op de auto geplakt :thumb

vandaag helemaal niks; velgen gepoetst!

Gister even buislampje bekeken en even andere voorlamp erin, kijken hoe het stond :thumb

Edit: typo

getankt :cry :cry

Je tankt ook Euro 98/Super :mrgreen: ..?
    Achterlijke prijzen wel..niet dat Euro 95 zo goedkoop is.

@ PeterNoFear, die vind ze te ouderwets haha

Afgelopen week ook weer getankt, voor 1.54. Lang leven dicht bij de grens leven king:

nee hoor gewoon 95 maar 40 liter ervan is toch weer bijna 70 euro :swear :swear

&eindelijk die stalen rotdingen eraf en me velgjes eronder gelegt (:

Eergisteren heldere koplampen gemonteerd:)

Mooie Corsa :thumb :D

@.B4R7. wrote:

Eergisteren heldere koplampen gemonteerd:)

Netjes Bart!

M’n broertje heeft vandaag €161 boete op de mat gehad :P

Danku, denk dat ik aan het uiterlijk niet heel veel meer doe. Zit al genoeg geld in. Heb nog gsi sideskirts liggen, die komen er nog op, in bumperzwart zodat het geen “fop gsi” wordt. Bumpers blijven ook zwart. Zoek alleen nog kapjes die op de krikpunten horen. Ik ga daarvoor morgen eens kijke bij de dealer. Zal wel wat kosten.. Verlagen gaat denk ik ook niet meer gebeuren, daarvoor houd ik teveel van bospaadjes en dat gaat met alleen een andere bumperlip nog prima. Hopelijk nog een keer een powerboxje voor wat extra vermogen maar veel meer gaat er niet meer aan gebeuren.

@.B4R7. wrote:

Danku, denk dat ik aan het uiterlijk niet heel veel meer doe. Zit al genoeg geld in. Heb nog gsi sideskirts liggen, die komen er nog op, in bumperzwart zodat het geen “fop gsi” wordt. Bumpers blijven ook zwart. Zoek alleen nog kapjes die op de krikpunten horen. Ik ga daarvoor morgen eens kijke bij de dealer. Zal wel wat kosten.. Verlagen gaat denk ik ook niet meer gebeuren, daarvoor houd ik teveel van bospaadjes en dat gaat met alleen een andere bumperlip nog prima. Hopelijk nog een keer een powerboxje voor wat extra vermogen maar veel meer gaat er niet meer aan gebeuren.

Ik snap je volledig, zandpaden blijven leuk, haha
    Kost denk ik ook wel wat, die krikpuntkapjes…
    Mocht je er geen haast mee hebben, hier op de sloop staat ook een GSi, kan ik ook wel eens voor je kijken wat daar bij is…

Als je dat zou willen doen zou natuurlijk super zijn zullen ze helaas niet graag verkopen zonder de skirts gok ik. Maar misschien valt het mee bij de dealer. Zij per slot van rekening maar plastic kapjes..

Airco is vandaag weer gemaakt. Was toch wel de condensor ;)

25 berichten aan het bekijken - 2,726 tot 2,750 (van in totaal 4,374)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.