Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Astra Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 151 tot 175 (van in totaal 11,216)
  • Auteur

Vorige week 15inc velgen onder de astra gezet. rijd een stuk beter boven de 120km/u

Lichtschakelaar uit elkaar gehaald en de sleepcontacten schoon gemaakt. Astra’tje moet volgende week voor de APK, en die schakelaar deed het de laatste tijd alleen als je er hard op duwde. Nu doet ie ’t weer goed en APK-waardig.

Vanmiddag druk geweest met onze G! Originele mistlampen en Enjoy koplampen (donkere) gemonteerd, laatst had ik al de Enjoy achterlichten geplaatst. Staat net ff wat beter!

Ook heb ik vandaag de Insignia ruitensproeiers gemonteerd, was nog geen 15 min. werk en een hele verbetering! Voor degene die het niet weten, de Insignia sproeiers vernevelen echt i.p.v. de 4 straaltjes die een Astra standaard heeft, super fijn! Kosten 3,80 (met iets korting) :o:D

Plannen die ik nu nog heb voor de toekomst:

Achterspoiler
    OPC bumperlip (misschien, beetje prijzig nog)
    Irmscher(look) grill
    Achterramen iets tinten (wil niet te donker)
    en heel misschien ooit alles mee laten spuiten..

een grote beurt gegeven

distributieriem spanrol
    sappen +filters
    keerringetje ontsteking
    gehele check

niks mis verder:D

vandaag mijn kapotte spiegelglas vervangen voor een nieuwe nu nog een apktje en dan kan die er weer mee door en natuurlijker al zijn beurten wie die nodig heeft komen er ook weer aan

Even gereinigd van binnen en van buiten vandaag en recent een g3 installatie in gebouwd

astra gewassen van morgen nog even een OPC bumper weten te scoren
    volgende week even mijn 2 delige steinmetz velgen wegbrengen om ze opnieuw te laten polijsten
    en dinsdag komen mijn OPC knipperlicht omlijsttingen binnen dat was het wel weer voor even
    mvg Paul

Astra TDS laten apk keuren kan er weer een volle jaar tegen aan kmstand 412.340.

Gisteren apktje gehad en hij kwam er gewoon door zoals verwacht :D er was alleen een lampje achter defect maar dat was een kleine moeite en dat ging me verder niks kosten

Van de week Sebring Uitlaat eronder gelegd.

Marvin

Vorige week een grote beurt met APK laten uitvoeren. €700 later en m’n Assie kan er weer tegenaan. (Allemaal rare kleine dingetjes als versleten spoorstang-einden en een half-afgebroken koplamp…)

Vandaag even op-en-neer naar de sloop geweest, gezocht voor een voormistlamp-knopje. Dat niet gevonden, wel voor een tientje een chromen achterstrip van een Astra Coupe en een Omega-binnenlampje kunnen scoren.

Een Omega-binnenlamp hoor ik u denken?

Yup. De middelste lamp gaat aan met de deuren, en de twee kaartleeslampjes zitten op een geschakelde 12V die uit de mysterieuze stekker komt die op het gehemelte ligt. En het past perfect, zelfs qua kleur. :)

Gewassen, Morgen om goede spullen voor de bumpers + banden.

‘Nieuwe’ spiegel gemonteerd… na vorige week het glas kapot te hebben gedrukt :sleeping
    En natuurlijk het gespoten kapje overgezet :angel

Binnenlichtje:

> Origineel gepost door GooneyBird <: Een Omega-binnenlamp hoor ik u denken?

Vectra-A / Vectra-B / Omega-A / Omega-B / Semator-B / Monza-A2 binnenlamp hoor ik mij denken..

Ik had er een van een Kadett Gsi in mijn Kadett-E 1.6i station, deze heeft nog een vertrager, wat een normale kadett niet had..

In mijn Combo heb ik een Smoke lamp met leeslampjes, die vind ik opzich wat Sjeiker ogen:

Deze zit standaard in mijn ’96er Vectra-B ook.

Ligt eraan waar je zoekt:

bij ons in Leiden / Valkenburg [ZH] of in Zwaanshoek [NH] bij sloperijen de Graaf en Opdam zijn deze zo uit de bak te graaien..

Willem

Heej, bekende stukje binnenverlichting daar in die Combo. :)
    En dat verhaal van die vertraging ook ! :P

is niet zomaar een binnen lichtje, is een binnenlichtje helemaal uit Limburg!!!

en die met die vertrager heb jij inderdaad ook nog effe gehad.

Willem

Oh, ik dacht dat jij die smoke van mij had, die in me vorige wagen zat ??

….hoewel, volgens mij ligt die idd nog hier.

Nou ja, hoe dan ook, die smoke die in me vorige Astra zat (met vertrager) heb ik van jouw paar jaar terug gekregen..king:

Er zit inderdaad Jouw Smoke lamp in

die hadden we toen gekocht toen we voor die Subframe bouten weg gingen..

dat was toen met die Rooie kadett diesel..

Willem

Van het weekend in mij astra f station de ruitensproeier leiding die af was gescheurd d.m.v. een koppelstukje en een stukje nieuwe leiding weer werkend gemaakt. Helaas krijg ik hem nog niet goed op mijn raam gemikt :(

Op zoek naar een mooie strakke bodykit op mijn Fje, misschien een Rieger?
    en aan het kijken voor mooie bbs le mans replica.

Laatst hoedenplank gemaakt van MDF en bekleed met spul van de halfords. En 2 jbl gto speakers erin. Niet helemaal recht die speakers van elkaar maarja is niet anders:sleeping

Andere motorkap en zijscherm geplaatst. En andere ruitenwissermotor achter en hij doet het weer:cool:

Vandaag eigelijk niet veel, alleen de koelvloeistof bijgevuld meer niet :P

4 nieuwe bandjes laten installeren :) kunnen weer verder! :thumbup

niks…

binnenkort moet ik um wel een beurt geven

25 berichten aan het bekijken - 151 tot 175 (van in totaal 11,216)
  • Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.