Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Astra Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 10,651 tot 10,675 (van in totaal 11,216)
  • Auteur

Nieuwe koplampen gemonteerd :D

Wat vinden jullie ervan?
    B stijl en zijspiegels gedeeltelijk gedipt.

Rechter toekomstige koplamp gewetsand. Polijsten en beschermen komt nog. Eerst nog wat info inwinnen voor het beste resultaat ;)

Om mijn enthousiasme te delen toch wat plaatjes:
    Voor bewerking:

Ergens tijdens:

Na P3000:

Astra gewassen

Maar weer eens gewassen.

Nieuwe depo (gm tuningparts) koplampen gemonteerd, helaas was dat niet zo plug&play als de verkoper beweerde, de pasvorm is beroerd, na hier en daar wat flink aanpassen is het redelijk.

Ik heb mijn motorkap een deel zwart gespoten, hij is niet helemaal klaar want had geen lak meer.

lang uitgesteld maar vandaag mijn versnelling pook gereviseerd. eerst compleet uitgebouwd,uit elkaar gehaald en ontvet

revisie setje:

opnieuw ingevet en in elkaar gezet.

schakelt weer als nieuw king:

en tijdens het testrijder langs de Firezone gereden :agent

O ja, toen ik eenmaal bezig was gelijk de mid display vervangen voor 1 die maar 2 pixels mist ipv ontelbaar :jerry

:hmmz Eigenlijk heb ik gisteren wat gedaan…..
    Met de stofzuiger binnen schoongemaakt, interieur en ramen binnenkant ook aangepakt.
    Banden behandeld met zo een black tire spul. Ik ga deze week olie verversen. En moet nog kapotte lampen vervangen
    van de mistlampen en 1 in mijn instrumenten paneel.

Audio finally working..

@NoFear1696 wrote:

lang uitgesteld maar vandaag mijn versnelling pook gereviseerd. eerst compleet uitgebouwd,uit elkaar gehaald en ontvet

revisie setje:

opnieuw ingevet en in elkaar gezet.

schakelt weer als nieuw king:

en tijdens het testrijder langs de Firezone gereden :agent

O ja, toen ik eenmaal bezig was gelijk de mid display vervangen voor 1 die maar 2 pixels mist ipv ontelbaar :jerry

Waar heb jij die chrome ding vandaan rondom jou versnellingspook?

@Shane_Astra_g lang geleden op de Essen motorshow. ik weet helaas niet meer wat voor merk het is. :hmmz

O ok, jammer zoek dat rot ding al tijdje haha

had er hiervoor ook al 2 gekocht die niet paste :thumbdown kan mij wel herinneren dat er Calibra op de verpakking stond.

vandaag heb ik stekkerdoos waar de stekker van de aanhanger in komt, vervangen van mn F:

hier mn werkbank :jerry

en hier de testkar :jerry

Het viel mij alleen wel op dat bij mn F er een mof achter de stekkerdoos zat en bij mn E niet !
    Dat was wel te zien want de bedrading van mn F was als nieuw terwijl in de stekkerdoos van mn E toch wel wat rotzooi zat.

Rik :D

Koplampen vervangen en mn spiegels zwart gespoten.

Astra G hatchback 2.0 v16 sport bj 2000

Had van de week mijn achterbanden vervangen en vandaag apk was weer zonder enige aanmerking, moest alleen paar keer flink handremmen want de trommels achter gaven behoorlijk verschil mja uiteindelijk op 25% kunnen krijgen. Kunnen we weer een jaar

@Astra F Vaassen wrote:

Had van de week mijn achterbanden vervangen en vandaag apk was weer zonder enige aanmerking, moest alleen paar keer flink handremmen want de trommels achter gaven behoorlijk verschil mja uiteindelijk op 25% kunnen krijgen. Kunnen we weer een jaar

Remverschil op de handrem maakt niks uit hoor, zolang beide wielen maar remmen en de minimale remvertraging van 1,2 m/s^2 gehaald wordt.

Distributie vervangen van m’n Z18XE

Remus einddemper gemonteerd. Vervanging was ook wel nodig, had voor de vorige al een aantal keer een waarschuwing wegens “slechte staat” gekregen :p.

De vervanger:

De originele, verroeste uitlaat :p :

Het eindresultaat:

Ook wat aan mn tellerbak geprutst, nu duidt hij ongeveer de juiste snelheid aan en via de opcom heb ik de originele kmstand kunnen overzetten in de nieuwe tellerbak :D.

@Ray2712 wrote:

@Astra F Vaassen wrote:

Remverschil op de handrem maakt niks uit hoor, zolang beide wielen maar remmen en de minimale remvertraging van 1,2 m/s^2 gehaald wordt.

Je hebt helemaal gelijk hoor maar het ging om de achterremmen niet de handrem, die werkte prima!

Bezig geweest met Carbonfolie

Netjes gedaan Ahrend!

Van de week 4 nieuwe bougies geplaatst, nadat mn auto ineens nog maar op 3 cilinders liep.
    1 bougie was zo verrot dat er dus geen vonk meer van af kwam. :wtf

Zonet de spullen besteld om al het zwarte plastic (GL-uitvoering, dus bijna de halve auto :???: ) weer netjes te krijgen.

Negeer de aanduiding “spray”. Hier zit als het goed is wat agressiever spul in dat langer volhoudt. Op aandringen van diverse forumleden zal ik er tegen die tijd een apart topic voor openen.
    EDIT: en motip heeft verstand van goede auto’s getuige het merk op de spuitbus :wub

25 berichten aan het bekijken - 10,651 tot 10,675 (van in totaal 11,216)
  • Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.