Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Astra Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 10,601 tot 10,625 (van in totaal 11,216)
  • Auteur

@Astra-H wrote:

Netjes majinchaos!

Onze H gaat morgen naar de monteur. Koppelingproblemen. Koppeling heeft geen druk en bak schakelt niet. Even kijken wat het is.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Tja dat zijn mindere dingen hopen dat het je bovenste druk cilinder is.

Verder nog veel problemen met je H?

H is een en al een probleem auto. Ik ben benieuwd wat ie morgen voor mij in petto heeft.

Ik heb mijn dak eindelijk zwart gemaakt….. Gespoten hoogglans zwart, moet nog afgewerkt met blanke lak.

Netjes hoor :thumbup bijna het zelfde als die van mij in winter modus

Astra is opgehaald en meegenomen met een oplegger. Er is helemaal geen koppeling te bekennen. Het zou me niks verbazen als het inhouden, zodra ik gas terugneem vanaf 120 km/uur ook daaraan ligt. Ik ben benieuwd.

Hij heeft nu 293k op zitten en vrouwlief rijdt er im dus de koppeling heeft het goed volgehouden.

Dat is jammer idd laat je hem nog repareren?

Ja. Ik laat hem repareren. Op zich wel een fijne auto. Ik hou jullie op de hoogte.

ziet er goed uit DarkNL. ;)
    eens in het echt bekijken, want dat wou ik met de mijne ook doen, precies zo.
    en dan de strips, en dakspoiler ook (en ook het bovenste randje van de achterklep….)
    maarja, hele auto wordt ook nog in de huidige kleur over gespoten, dus DAN gelijk het dak doen.

ben vandaag bezig geweest met de stekker van de MID insolderen.
    helft zit op de plek, die kon ik zo insolderen.
    de andere helft moet ik de goede plek bezetten in de goede stekker, of zelf een “stekker” voor maken…
    denk wel dat ik voor de orginele manier ga, hoe moeilijk het ook wordt. :P

volgende week maar even solderen afmaken, en kijken naar de elec ramen achter, hoe we dat doen. ;)
    wordt kabels trekken.

Gister een nieuwe binnenspiegel gehaald en een matten set op de sloop. Verrassend mooie set en blijkbaar nog origineel astra ook.

gisteren witte knipperlichten erin gezet en setje andere, -ietsminderopa- wieldoppen erop gedaan

Die tyraps maken het helemaal aF :jerry :jerry :jerry

Ja… :angel moet nog ergens een ander setje hebben… :hmmz als ik dat niet doe liggen er binnen no time 3 af :jerry

Zou zo bij de politie kunnen rijden zo idd hahaha

wel een hele nette F btw king:

Het andere setje zit er al op :jerry, Thanks!

@ gose91,
    Bij de politie? Alsjeblieft zeg :p
    Toch niet alle blauwe Astra 1.8’s zijn vd politie? :cry

Nee, maar wel alle politieauto’s hebben tywrappies aan de wieldoppen. Maar goed, dat zal wel alleen mij opvallen :hmmz

Daar ga ik op letten! :p
    Maar heb zojuist het setje dat nog wel fatsoenlijk is erop gedaan hoor :angel

Vrijdagavond een gsi setje opgehaald.
    Bumpers, side skirts en kofferklep spoiler.

Nu de auto nog aanpassen.
    Verlagen.
    Alles in mat groen rollen of spuiten.
    Donkere achterlichten erin…..

eerst de roest toch? :P

Vandaag de luchthuismodificatie gedaan die bij de how-to’s staat. Ben benieuwd :roll:

ook de motor ruimte een beetje schoon gemaakt, moet er nog een keer echt m’n tijd voor nemen.. het is nog steeds viezig.

Afgelopen week bestond CarClean 7 jaar. Daardoor hadden ze 7 erg aantrekkelijke aanbiedingen. Hiertussen zag ik een product wat me erg aansprak maar wat ik niet kende, namelijk de Gyeon Wetcoat.

Na wat filmpjes en recensies gelezen te hebben leek het me wel wat om uit te proberen. Aangezien het nu leuk geprijsd was, besloten om een paar dingetjes aan te schaffen. Daarbij kreeg ik een Monello Sponge cadeau, altijd leuk!

Zoals gezegd ben ik erg benieuwd naar de werking van de Gyeon Wetcoat. Op de filmpjes ziet het er allemaal super uit. Ben ook benieuwd wat de standtijd van dit product zal zijn.

Iemand enig idee of het product op de gehele auto gesprayed kan worden? En dat het niet schadelijk is voor bijvoorbeeld de rubbers, koplampen, of iets dergelijks? Ik heb namelijk nog niemand op dit forum gezien die het al eens gebruikt heeft. Tips zijn welkom!

NoG niks…..

he,he.he

Astra H verkocht met koppeling en 2 massavliegwiel problemen.

@Astra-H wrote:

Astra H verkocht met koppeling en 2 massavliegwiel problemen.

Had ik ook gedaan in jou geval. Na de astra g zijn de opels alleen maar minder geworden en ze roesten nog steeds. Alhoewel er ook wel goede exemplaren tussen zit/

Ik ben het met je eens black_astra. Het geldt niet alleen voor Opels maar ook voor VAG. Golf is bijv. na de 3e generatie niet meer wat het was. Golf 7 is een hele verbetering maar ja :)

Ik heb veel problemen gehad met de H en de pret was er af. Geen zin in nieuwe onkosten met de wetenschap dat er meer zullen volgen. Dus denk idd dat ik er verstandig aan heb gedaan om hem weg te doen.

25 berichten aan het bekijken - 10,601 tot 10,625 (van in totaal 11,216)
  • Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.