Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Astra Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 9,676 tot 9,700 (van in totaal 11,216)
  • Auteur

Plasti dip?

Plasti Dip inderdaad

Very nice die matte Astra J :thumb :thumb

Schakelpen boven de versnellingsbak vervangen en de accu weer goed vast gezet.

Blijf alleen klooien met de mistlampen, waar de stekkers niet in blijven zitten.

nog ff een batman logo op de kap en hij is klaar :jerry

ziet er dik uit!!

Vandaag de H uitgelezen en zag de foutcodes weer m.b.t. een kapotte CC-hendel en lek in luchtinlaatsysteem. Deze gereset om er volgende week echt werk van te maken. Ik ben het zat. Ik ga deze week een nieuwe CC-hendel bestellen en een nieuwe EGR-klep. Eind van de maand ga ik de LMM vervangen.

Ik heb de H ook lekker schoon gemaakt. Olie gepeild en de banden op spanning gebracht. Vooral het laatste was wel nodig.

O ja, ook de vervelende gordelpiep uitgeschakeld voor beide kanten. Zo, da’s ff rusten zeg.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

@Astra-H wrote:

O ja, ook de vervelende gordelpiep uitgeschakeld voor beide kanten. Zo, da’s ff rusten zeg.

Je moet ook gewoon je riem omdoen, heb je ook geen last van piepjes :jerry

Haha ik heb m ook uitgezet. Wat is dat kut zeg.. Moet ik snel naar de kazerne als er brand is, blijft ie piepen.. Staat mn tas op de stoel, blijft ie piepen..

Verder vandaag:
    Happylightshow geprogrammeerd, best geinig, die OPC scan, de lichten die aangaan bij openen van de auto,en de thief lock functie.. De chirp heb ik uitgezet, wat irritant dat getoeter..

Turbo inlaat los gehaald, helemaal schoongemaakt, zie hier:
    viewtopic.php?f=5&t=181235&start=50

Verder gewassen, ziet er weer keurig uit!

@Opeltje17 wrote:

@Astra-H wrote:

Je moet ook gewoon je riem omdoen, heb je ook geen last van piepjes :jerry

Kerel, heb geen gepiep nodig. Ik doe mn riem altijd om :)

Hahah ja, dat kan ook :D

gelukkig heb ik al die snufjes er niet op zitten irritante meuk haha

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

die zou ik er bij mij wel op willen hebben.. ik begrijp dat mensen helemaal gek worden als er een tas op staat da da piepje afgaat.. maar ik vind het gruwelijk irritant als ik aan t rijden ben.. politie zie en de persoon naast me asl een bezetene probeert de gordel om te doen ( welke 29 meter verder naar achter zit in mijn coupe ).. ik ben er een keerop aangehouden en daarbij een waarschuwing gekregen omdat mijn mistlampen aan stonden ( welke werken als bochtenverlichting.. maar voor je dat uitgelegd heb.. )

gewoon om da ding

( nogmaals.. zoals de persoon heirboven met de brandweer etc snap ik het heel goed uiteraard )

vandaag boos kijkers opgehaalt verder niks. volgende week spuiten.

@jules-66 wrote:

vandaag boos kijkers opgehaalt verder niks. volgende week spuiten.

Welkom op dit forum :thumb

Rik :)

Nou, de eerste aankoop in 2014 voor de H is zojuist een feit geworden. Op eBay zag ik een advertentie voor een nieuwe CC-hendel (uit Portugal) en die maar gelijk aangeschaft voor 39 euro incl. verzending.

Ik ben benieuwd. Voor de geïnteresseerden heb ik een link.

Nice, maar had je met die cc hendel nu problemen dan?

@pixels66 wrote:

Nice, maar had je met die cc hendel nu problemen dan?

Ja, tijdens het rijden met CC valt ie uit. Ook krijg ik regelmatig bij uitlezen dat CC een foutmelding geeft. Koppelingsschakelaar had ik al vervangen maar probleem bleef dus dan moet het de hendel zelf zijn.

Ben heel benieuwd..

Vandaag de zomer velgen gewassen gekleid en in de sealant gezet…. En opgeslagen op zonder…

Vandaag een powerfilter op de astra gemaakt :D
    Deze had mijn broertje gratis gekregen op zijn stage plaats :agent
    Nu gromt hij wat lekkerder :D

Gister, de middendemper vervanger er onder gelegd en een nieuwe einddemper. A.s weekend weer even in de was zetten:D

vanavond nog maar ff setje draagarmen, stuurkogels en stabi stangen bestellen.
    daarnaast nog ff crazy-leds leegkopen en misschien ook nog ff bij metalmonkey ff kachel plaatje bestellen :D

dynamo gister vervangen.

25 berichten aan het bekijken - 9,676 tot 9,700 (van in totaal 11,216)
  • Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.