Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Astra Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 926 tot 950 (van in totaal 11,216)
  • Auteur

Hier mag je wat mij betreft ook wel plaatjes spammen hoor.

Nieuwe radio erin gezet, vorige was helaas kapot gegaan (las geen CD/DVD meer….)
    Enne nog wat pics:

Irmscher dakspoiler

@frank de jonge wrote:

Hier mag je wat mij betreft ook wel plaatjes spammen hoor.

Oke dan hier gaan we :)

Kleine verandering, maar ben er blij mee!

Niks aan de Astra gedaan, wel ff de naald over de 200 geknald :jerry

Voor en achterlichten veranderd, alles was nog standaard coupe. Nu angel Eyes voorop (zie avatar) en Smokey achterlichten.

@frank de jonge wrote:

Niks aan de Astra gedaan, wel ff de naald over de 200 geknald :jerry

Af en toe even blazen is ook belangrijk :) king:

Inderdaad, ze moeten nie lui worden

vandaag coupe bumper naar de spuiter gebracht :angel

vloeistoffen allemaal + bandenspanning nagekeken. Allemaal prima in orde! :thumb

vandaag is mijn spiegel eraf gereden :( . Een tegemoet komende rijder dacht nog wel een geparkeerde auto in te kunnen halen maar dat pastte dus niet. Mijn spiegel is aan gort + de deur is behoorlijk beschadigd door de spiegel die er tegenaan was geklapt. Maar de bestuurder was wel netjes gestopt en we hebben schade formuliertjes ingevuld.

Pff zulke dingen is altijd klote :wtf gelukkig wel gestopt dat hoor je ook niet vaak.

Succes met herstel.

Heb donkere koplampen en achterlichten besteld voor mn Astra :vertag

Gister uitlaat vast laten draaien bij kwikfit, was losgekomen tijdens het rijden dus gaf een hoop kabaal… ;)

Morgen langs de dealer in Emlicheim voor een afspraak in de bouwvak. Ook gelijk even nieuwe aanzuigbuis van een vectra C bestellen voor mn astra (zijn groter)

zo mijn statio aan de grond gelegd met schroefset volgende wk verbrede stalen aflassen en dan naar de spuiter brengen
    en dan monteren :afro

Ik heb vandaag spoilertjes gemonteerd op mijn koplampen, nu kijkt mijn auto wat bozer :)
    Het is nu het drogen en zodra de tape en kit resten zijn verwijderd maak ik foto’s

Heb de Bluetooth module & microfoon voor de carkit die bij mijn autoradio hoort geplaatst :)

Super geluid icm. de iPhone 4

Ik heb wat kleine krasjes verwijderd die de vorige eigenaar heeft gemaakt bij de deurklinken (waarschijnlijk door sleutels of ringen)

@rdh wrote:

Pff zulke dingen is altijd klote :wtf gelukkig wel gestopt dat hoor je ook niet vaak.

Succes met herstel.

En hij is weer als nieuw :thumbup

Koelsysteem af laten persen…. en wat blijkt.. Nja, vul maar in :wtf :swear :(

Koppakking lek….

Helaas :(

Maargoed, wordt gerepareerd. Gelijk maar een sterkere ertussen.

Bougie’s vervangen, uiteraard alles origineel Opel. Nu loopt ze weer mooi :)
    En complete alarmlichtschakelaar unit besteld omdat die niet lekker werkt, en het kapje het lichtkapje mist.

@Jelmer_AstraH wrote:

@Juffer1 wrote:

@Jelmer_AstraH wrote:

Insignia Sproeiers gemonteerd. mooi breede straal veeel beter dan 2 kleine straaltjes.

Kan je die sproeiers ook nog afstellen / richten ?
    Bij mij zitten ze voor het mooie net te laag.

Heey ik kon ze er gewoon zo in klikken en ze werken bij mij goed bij Astra h kan het er maar op 1 manier in maar misschien moet je ze iets achter over buigen dat ie dan beetje hoger op het raam komt..

Groetjes

Heb je deze bij de Opel dealer gekocht?

25 berichten aan het bekijken - 926 tot 950 (van in totaal 11,216)
  • Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.