Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Astra Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 9,251 tot 9,275 (van in totaal 11,216)
  • Auteur

dblias chip laten verwijderen. en weer een UT chip erin waarom ?

na div metingen en zeker geen update. dit weer laten veranderen

kom nu uit op.

blijkt dus dat de dbliaschip beveiligd is. ,maar hoe of wat geen idee
    heb nu de chip van vorige keer erin resultaat
    149.8 pk en 223 nm. dit is op de krukas dus + 10%
    kom ik uit op 165 paardjes

Netjes toch? :thumb

vind het zeker netjes. maarja duurt lang alles.dus nu mooi zo. en heb er zo vrede mee :thumbup

Niet vandaag maar gisteren EDS fase 1 software geïnstalleerd in de Astra volgens opgave nu 238 pk.

Vandaag een gebruikte Milltek uitlaat gemonteerd van een 3 deurs ,achterdemper moet nog aangepast worden. Oh ja en er moet nog een pakking tussen komen want hij lekt wel erg veel. :hmmz

@KadAstra-EF wrote:

@Astra F Vaassen wrote:

kachelmotor doet het alleen nog maar op stand 3, dus nieuwe kachelweerstand besteld. Dan is het hopelijk opgelost het is nogal irritant in dit vochtige weer.

Je weet dat je 2 verschillende weerstanden hebt he ?
    Ik vraag dit omdat de kachelweerstanden voor 3 standen niet of nauwelijks te krijgen zijn.
    Straks krijg je 1 voor een kachel met 4 standen (F2 serie) en dan past ie niet.
    Ik zeg dit uit eigen ervaring.

Rik :)

Klopt maar een collega heeft het besteld voor mij bij onderdelenzaak en die zoeken op kenteken dus het was gelukkig de juiste. Werd vanmiddag gebracht op mijn werk. Om 5uur erin gezet en alles werkt weer zoals het hoort! De weerstand was erg verroest en stekkertjes ook.

Vandaag bij de Opel dealer geweest voor een jaarbeurt. Kreeg de complimenten van de dealert! Keurige auto zei die.

Hieronder nog :kewlpics van het factuur.

@majinchaos wrote:

Vandaag bij de Opel dealer geweest voor een jaarbeurt. Kreeg de complimenten van de dealert! Keurige auto zei die.

Hieronder nog :kewlpics van het factuur.

Kon je zelf ook wel doen

@Astra F Vaassen wrote:

Klopt maar een collega heeft het besteld voor mij bij onderdelenzaak en die zoeken op kenteken dus het was gelukkig de juiste. Werd vanmiddag gebracht op mijn werk. Om 5uur erin gezet en alles werkt weer zoals het hoort! De weerstand was erg verroest en stekkertjes ook.

Goed gedaan :thumb

Rik :D

Reiniger Tunap :shock:
    Wat is dat ?

zal wel zo’n busje zijn die ze in de tank gooien. Reiniging van het brandstofsyteem ofzo.

injector reiniger.

Willem

@wim-v6 wrote:

injector reiniger.

Willem

Wel de beste imo.

vandaag was voor mijn een top dag !!!
    heb even een heel mooi stuurtje op de kop getikt

het gaat om de rechter :)

eerst zou ik als ik een sleep ring had van wisselen van de linker naar die in het midden wisselen.
    maar kwam die rechter vandaag tegen en kon hem niet laten liggen voor 25 euro met sleep ring :D
    dus meteen gemonteerd

michel

@okkie-001 wrote:

vandaag was voor mijn een top dag !!!
    heb even een heel mooi stuurtje op de kop getikt

het gaat om de rechter :)

eerst zou ik als ik een sleep ring had van wisselen van de linker naar die in het midden wisselen.
    maar kwam die rechter vandaag tegen en kon hem niet laten liggen voor 25 euro met sleep ring :D
    dus meteen gemonteerd

michel

Dat is dus een MF OPC stuurtje? Gaaf hoor. Heb je foto’s van hoe het eruit ziet?

Niet OPC maar Sport Edition. OPC heeft een lichtkleurige rand in de onderste bocht.

Een klein beetje koelvloeistof in de auto gemikt. Gisteren een set winterbanden met velgen voor een prikkie gehaald.

Oh ja, de mattenset in de auto gedaan. Voor de Astra H gekocht voor nog geen 23 euro, gewoon bij de dealer.

Sent from my iPhone using Tapatalk – now Free

wielager vervangen.
    en de velgen te koop gezet

Gisteren me versnellingsbak vervangen en -80 veren eronder gezet.

Alleen zijn me velgen te breed dus weer me andere veren onder terug :swear
    Even kijken of ik -60 of me wielkasten meer laat uitrollen :agent :angel

@Laserlite wrote:

Zonde. staat echt dik zo king:

@Astra F Vaassen wrote:

@Laserlite wrote:

Zonde. staat echt dik zo king:

Klopt! staat ook erg dik, alleen het is geen rijden meer eigenlijk. Een normale drempel schraapt al bij mijn uitlaatophanging.

En na 10 meter stond ik al aan de kant omdat meneer de politie er anders over dacht. Die zocht alleen maar een smoesje om mij een bon aan te smeren :fy1

Maar nu denk ik er hard overna om me wielkasten maximaal te laten rollen zodat ik toch die -80 veren te kunnen gebruiken ivm de -60 die ik er nu onder heb zitten :afro

@HarrieAstra wrote:

Niet OPC maar Sport Edition. OPC heeft een lichtkleurige rand in de onderste bocht.

Dat geldt zover ik weet voor alle turbo blokken dus de coupe turbo en OPC 2.
    Ik meen dat de OPC 1 een gewoon lederen stuur had ?

Had vrijdag de kachelmodule vervangen alleen werd de auto nu oppeens extreem vochtig van binnen als ik de kachel aan deed. Bleek interieur filter aardig nat te zijn :???: Zal wel dat kapje onder de parafaan niet goed terug geplaatst hebben kon er ook niet veel aan zien. Maar hetbis weer goed, filter droog gefohnt en gelijk alles bij de parafaan en eronder schoongemaakt.

Dit zit nu in mijn sport

Michel
    Verstuurd van mijn HTC One SV met Tapatalk

Fijn stuurtje hè :D

Ik heb vandaag eindelijk eens de radiateurbeugel (bestuurdereskant) opnieuw gemaakt.
    De Bout hiervan was al een paar jaar geleden geknapt tijdens het demonteren van de radiateur.
    Dus nu boren, draad tappen, goed invetten en opnieuw de beugel monteren.
    Nu is het weer klaar :)

Verder de identificatieplaatje were vastgemaakt aan de auto, die was losgerot letterlijk :jerry

25 berichten aan het bekijken - 9,251 tot 9,275 (van in totaal 11,216)
  • Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.