Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Astra Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 8,651 tot 8,675 (van in totaal 11,216)
  • Auteur

Die laatste foto is een plaatje man !!
    Die 2 losse wielen erbij op de foto maaket het helemaal af.

Rik :thumb

@turbosix wrote:

Erg mooie wielen die RH’s! Al zijn je oude net zo mooi!
    Je gaat nu zeker van 18 inch naar 17?
    Iets meer comfort, even dik!?!?

Ga je de oude zelf opknappen of in de verkoop?

klopt van 18 naar 17

de oude zijn ingeruild.

Super dikke velgen!

Ik zelf heb niet vandaag, maar gister de Astra opgehaald! Wat rijdt dat heerlijk in vergelijking met de oude auto!(Toyota starlet)

vandaag de passagiersdeur en spatbord onder handen genomen.
    alle krassen en 2 kleine roestplekjes opgeschuurd en alles opnieuw gespoten.

helaas geen foto’s gemaakt

Pioneer radio geïnstalleerd en roest weg gewerkt bij mijn f, we komen er stilaan wel met hem king:

Netjes Marco :thumb Zal me ogen ophouden op de sloop voor een bakje.

Thx, ja als je wil. Zoek al zolang achter een bakje, alleen die wat ik vind is altijd een eind rijden altijd pfff..

Stikt der hier van op de sloop :P
    Alleen weinig tijd om er eens een te gaan halen.

De zilvere Astra heb ik gister de koelvloeistof van ververst, blauwe eruit en originele roze erin.
    De zwarte Astra heb ik vandaag gewassen, binnenin opgeruimd en gestofzogen, en nieuwe originele mattenset in gelegd.
    En daarna middagje mee naar België geweest :)

Als jij me 1 wil halen op de sloop bij jou in de buurt zal ik er is over nadenken voor een uitstap tripje richting zeeland :D

Hou ik je aan! :P
    Moet ik een keertje kijken, misschien zaterdagmiddag even op een andere sloop. Diegene waar ik altijd heen ga heeft precies dezelfde tijden als mn werk :P

Ja das klote natuurlijk, voel je niet verplicht hoor. Kan gerust zonder leven, maar extra opbergvakjes is altijd handig.
    Mijn handschoenvakje zit altijd bomvol :???:

ik snap het helemaal hoor, ik zet ze er ook altijd extra bij. Ligt dan wel meestal niks of weinig in maar het ziet er anders zo kaal uit :P

ook al ja, mja heb meestal een paar cd’s erin, mijn map met alle papieren en men gps en dan zit het vakje bomvol …

@marco_tds wrote:

Als jij me 1 wil halen op de sloop bij jou in de buurt zal ik er is over nadenken voor een uitstap tripje richting zeeland :D

Dan rij ik met je mee. ( kunnen met mijn diesel gaan )

of met 2 diesels :p

Kan ook.. Dacht dat je niet van lange afstanden hield :jerry Zal hem goed doen.

Lange afstanden wel maar alleen oprijden is maar niks. Als je er een fijne dag van kunt maken met iemand is dat altijd fijn hè.
    Anders zo saai en constant dezelfde muziek draaien pffff.

sinds een week de trotse eigenaar van een opel astra g coupe! afgelopen weekend aantal dingetjes bijgewerkt;
    -nieuwe koplampen
    – bochtenverlichting
    – verlaagd (heel subtiel )
    – remklauwen gespoten

mijn doel is zo net mogelijke auto, zo orgineel mogelijk en toch sportief.

hier was die twee weken geleje

fotos van nu heb ik helaas nog niet -.-

van het weekend bezig geweest met het vervangen van de koppeling.. het ging vrij lekker totdat de bak eraf kwam en we erachter kwamen dat de krukaskering lek was…om 5 over 12… nou veel succes bij de dealer :swear

@dion87 wrote:

van het weekend bezig geweest met het vervangen van de koppeling.. het ging vrij lekker totdat de bak eraf kwam en we erachter kwamen dat de krukaskering lek was…om 5 over 12… nou veel succes bij de dealer :swear

Dus bij jou zijn ze ook om 12:00 uur dicht ?

Das :puke vind ik.

Rik ;)

Af gelopen 4 weken 7100km weg gevreten, en voor 500,- achtergelaten aan de pomp heb ik hem vandaag voor de 1ste keer gewassen :jerry

dan was dat dus niet op LPG. als ik het zo lees.

van het weekend al donker koplampen in gebouwd en vandaag de booskijkers

@astraTD wrote:

@marco_tds wrote:

Dan rij ik met je mee. ( kunnen met mijn diesel gaan )

Komen ze met zen 2en een bakje van een tientje ophalen ooorrr :D

te donderdag het opc interieurtje gestoken :)

en een foto’tje van op de opel meeting in kinrooi met het nieuwe interieur:

25 berichten aan het bekijken - 8,651 tot 8,675 (van in totaal 11,216)
  • Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.