Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Astra Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 8,476 tot 8,500 (van in totaal 11,216)
  • Auteur

Paar keer naar overal en nergens naar toe gereden o.a. vandaag woon-werk verkeer en direct 2-3 sterretjes in de voorruit. :puke

Zonde vd Astra Opeltje17! Maar blijf het echt een super nette Astra vinden! :thumb

vandaag weer na 6 maand de OPC uit de stalling gehaald

Afgelopen weekend de mistlampen van mijn GTC aangepast naar led! Zoals Volvo DRL.
    Ik heb gekozen voor de 4 led mistlamp als DRL.

De mistlamp aan de achterkant opengemaakt en spiegeltje vervangen door de Led lampen.

Vandaag op de sloop een coupé grill kunnen bemachtigen met nog wat andere spulletjes voor €15,- meteen maar gemonteerd en schoongemaakt met PB trim restorer.

Dat staat mooi inderdaad :thumb

Rik ;)

Vandaag de auto opgehaald omdat er een nieuwe voorpijp met flexibel stuk onder gezet is. En zijn ze er ook achter gekomen dat er een veer gebroken is dus ook maar ff een setje verlagingsveren besteld.

Leroy, had jij ook niet een sport edition?

Bij mijn SEII is dit namelijk ook gebeurd.. Welke van de 4 veren is er bij jou gebroken, en hoe groot is het afgebroken stuk (foto)?

Wat voor verlaging zat je zelf aan te denken? Ik heb de Eibach Pro-Kit (30-30) op het oog.

Ja ik heb ook een SEII en bij mij is hij rechts achter onderaan de spiraalveer gebroken, heb geen foto en ik heb ook diezelfde set besteld komt er dinsdag onder, ook 30/30

Mhhh… Lijkt wel of die veren erg kwetsbaar zijn.
    Bij mij is de veer linksachter gebroken, ook het onderste gedeelte van de spiraalveer.

Zo, netjes! Jij laat er geen gras over groeien! Voor hoeveel heb je de veren besteld? En wat gaat het monteren kosten? Ga je de wagen hierna ook direct uit laten lijnen?

Ben benieuwd hoe het eindresultaat zal zijn. Zeker before, (during) en after foto’s maken hè!

Uhm, 151 euro en monteren weet ik niet, weet ook niet hoelang het zal duren dat monteren. En als ik erbij mag zijn dan zal ik zeker fotos maken.
    Nu is het alleen nog wachten op de bumper, laten spuiten en erop zetten en dan is de metamorfose zo goed als klaar haha.

Ik haal de Astra zo weer op. Hij heeft als het goed is een nieuwe aircopomp en is volledig gevacumeerd en gevuld met nieuw koelmiddel. Ik ben benieuwd.

Laten uitlijnen, en nieuwe transponder binnengekregen en geprogrammeerd.

vandaag een begin gemaakt aan het wegwerken van lelijke roestplekjes aan de achterklep.

als dit goed werkt dan gaan we de rest ook zo doen.

Het grijze dashboard van Soepkiepe verwisseld met een zwart dashboard.
    Totaal aantal uur: 6.

Rik ;)

er is weer eens iets aan mijn handen blijven plakken,

nog even wachten op de stuurnaaf en dan monteren. :D

Vandaag de auto laten uitlijnen, nadat er vorige week een nieuwe schroefset gestoken is (verhaal met foto’s komt nog ;) )

Uitlijnen was hard nodig, nu rijdt die weer :thumb

vandaag 12 volt sigaretaansteker in de kofferruimte gebouwd en lelijke krassen weggewerkt

@KadAstra-EF wrote:

Het grijze dashboard van Soepkiepe verwisseld met een zwart dashboard.
    Totaal aantal uur: 6.

Rik ;)

voor foto’s….
    viewtopic.php?f=40&t=146856&start=1050

Vandaag de auto bij de garage afgedropt, koppeling wordt vervangen en meteen weer ’n nieuwe APK!

@burner2008 wrote:

Afgelopen weekend de mistlampen van mijn GTC aangepast naar led! Zoals Volvo DRL.
    Ik heb gekozen voor de 4 led mistlamp als DRL.

De mistlamp aan de achterkant opengemaakt en spiegeltje vervangen door de Led lampen.

ziet er erg netjes uit :thumb

Vandaag andere radiateur voor de astra opgehaald ,in degene die er nu zin zit zit klein gaatje
    dus effe vervangen

Gewassen!

Sent from my iPhone using Tapatalk

De oude TDS leeft weer naar 2 weken stil staan.. Ondanks de schade aan de distribitieriem.. heb ik er toch een sloop poulie erop gezet.

Staat nu klaar voor de export

Dus je gaat er echt afscheid van nemen ?

Rik :(

25 berichten aan het bekijken - 8,476 tot 8,500 (van in totaal 11,216)
  • Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.