Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Astra Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 7,526 tot 7,550 (van in totaal 11,216)
  • Auteur

Eigenlijk afgelopen week al.
    Nieuwe remschijven achter incl blokken ( beide bosch)
    En een kenwood radio met bleutooth gemonteerd
    i.p.v. Losse parrot.
    Remt en klinkt weer goed zo’n astra

gr Tinus

Ik heb me ramen laten blinderen van de week.

Met een zonneband.

Binnekort wil ik de voorruiten nog licht laten tinten.

Dat is netjes gedaan…
    Met zo’n plak strook wordt t meestal nie zo mooi….
    Hoe heb je dit gedaan??

LATEN blinderen lees ik hierboven ;)
    ziet er strak uit Juhroen

@grasklokje wrote:

Dat is netjes gedaan…
    Met zo’n plak strook wordt t meestal nie zo mooi….
    Hoe heb je dit gedaan??

ik doe het altijd zelf.
    de voorraam band doe ik met de zelfde folie als dat ik mijn ramen blindeer (5%)
    dat is best te doen hoor, ook gewoon op de buiten kant afsnijden.
    enige waar je rekening mee moet houden is de ronding in je dak.
    ik doe het trouwens bewust met folie.
    zo kan ik ook altijd nog makkelijk de stoplichten kan zien ;)

Ik heb vandaag een nieuwe kap erop gezet, de oude was helemaal lakloos.

Netjes, volgende project is een nieuwe spiegel :thumb
    hoogvliet is heel dichtbij ;)

En witte knippers monteren :thumb

Ziet er zeer goed uit Juhroen! Zo te zien heb je je achterruitjes, achterruit en voorruit laten doen? Hoeveel % lichtdoorlaatbaarheid heb je nog overgehouden nu? Is die voorruit nu niet erg donker overigens? Anders mag je het dadelijk nog eens ter plekke ergens eraf trekken, en daar word je ook niet vrolijk van :swear

Mag ik vragen wat je hier voor kwijt was?

op de vooruit zit toch alleen die zonneband..dat kan geen kwaad.

Dacht dat heel de voorruit gedaan was… Zal wel door de lichtinval komen dat de voorruit zo donker lijkt dan!

@Harrie in sommeren zit ook zo jonge man die dat doet, achterruit, achterramen + voorzijramen (Is dit Nederlands??) en dat kost als ik goed heb geluisterd voor een Astra G €350.
    Kennis van mij heeft €400 betaalt voor een Saab 93, die hele 3 uur er ook bij geweest en ze doen het erg netjes hoor!

Mijn ruitjes achter de B-stijl zijn al mooi getint Rick :thumbup
    Zelf heb ik gekozen voor 15% lichtdoorlaatbaarheid.

Donker genoeg vind ik zelf, maar toch een luxe uitstraling! Ruiten van de voorportieren heb ik overigens niet laten doen omdat ik dit vrij riskant vind qua wet technisch vlak.

De vraag was pure interesse aan Juhroen.

Blindering zou de OPC niet misstaan Rick :hmmz
    Had diegene in 3 uur 5 ruiten gedaan.. Dat vind ik wel heel erg rap..

Ah oke haha sorry :jerry
    Ja ik vind het ook erg mooi! :thumbup en dat komt bij mij ook zo spoedig mogelijk erop! :)
    Ja ze waren met 2 man, Dit even vergeten bij te vertellen haha.
    Maar met die mannen gesproken over blinderen voor, zij hebben daar 5 soorten tinten, en daar zit ook één tussen die gericht is op de voorruiten die 58% licht doorlating hebben (en 55% is wettelijk vastgelegd).

Greetz

@astraTD wrote:

En witte knippers monteren :thumb

Ennuh, letters op je kenteken kopen :jerry :jerry

@Rickskes wrote:

Ah oke haha sorry :jerry
    Ja ik vind het ook erg mooi! :thumbup en dat komt bij mij ook zo spoedig mogelijk erop! :)
    Ja ze waren met 2 man, Dit even vergeten bij te vertellen haha.
    Maar met die mannen gesproken over blinderen voor, zij hebben daar 5 soorten tinten, en daar zit ook één tussen die gericht is op de voorruiten die 58% licht doorlating hebben (en 55% is wettelijk vastgelegd).

Greetz

Someren gaat de mijne ook naartoe binnenkort, ze zijn wel aan de prijs, maar vakmanschap van voor tot achteren! zou voor mijn corsa achter de B stijl met zonneband 280 euries kwijt zijn. Nog te doen dus :) Kan deze dus wel aanraden :thumbup

Iemand nog spiegels in de aanbieding dan? Dienen wel electrich te zijn.
    Morgen ga ik de hoedenplank bekleden, deze was een beetje mishandeld

en wat gaat het worden pascal?

@HarrieAstra wrote:

Ziet er zeer goed uit Juhroen! Zo te zien heb je je achterruitjes, achterruit en voorruit laten doen? Hoeveel % lichtdoorlaatbaarheid heb je nog overgehouden nu? Is die voorruit nu niet erg donker overigens? Anders mag je het dadelijk nog eens ter plekke ergens eraf trekken, en daar word je ook niet vrolijk van :swear

Bedankt. Ik heb het laten doen. De achterruit en achterste zijruiten zijn 30% doorlaatbaar. De zonneband ook. Dit heeft me 230 gekost.
    De voorste zijruiten wil ik nog laten doen met 70% doorlaatbaar. Dit is maximaal toegestaan. Dat kost nog 120. Dus het kost wel wat. Maar het zit ook super netjes en de kwaliteit is ook wat hoger dan die autostyle folie.

Vandaag ff van al het sneeuw ontdaan (rond de middag uren) sneeuwt ie weer helemaal onder. king:

gewoon licht grijze stof, gewoon netjes en 2 speakerstjes erin.

@Juhroen wrote:

@HarrieAstra wrote:

Bedankt. Ik heb het laten doen. De achterruit en achterste zijruiten zijn 30% doorlaatbaar. De zonneband ook. Dit heeft me 230 gekost.
    De voorste zijruiten wil ik nog laten doen met 70% doorlaatbaar. Dit is maximaal toegestaan. Dat kost nog 120. Dus het kost wel wat. Maar het zit ook super netjes en de kwaliteit is ook wat hoger dan die autostyle folie.

ziet er idd erg netjes uit! ben het ook van plan, waar heb je het laten doen als ik vragen mag? zal vast wel een beetje in de buurt zijn ;)

Bij m-style in Alphen. http://www.style-m.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
    Hij plakt het bij een auto garage op de weg richting koudekerk. Je kan hem een mailtje sturen met wat je wensen zijn. Met een 5 deurs kom je wel iets duurder uit omdat je dan nog 2 driehoek ruitjes erbij hebt.

Vandaag: Vies gemaakt ;) en beetje teveel ruitenwisservloeistof verbruikt. Zaterdag wezen tanken, terugslag gehad en diesel op de auto en m’n broek+shoenen :???: . Altijd wat met die pomp, kan niet wachten totdat ze die pomp bij mij in de wijk af hebben. Lekker bij huis tanken :thumbup .

van et weekend me dumpvalve eraf gehaald… rij nu alleen nog met de recirc.. rijdt meteen een heel stuk fijner.

25 berichten aan het bekijken - 7,526 tot 7,550 (van in totaal 11,216)
  • Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.