Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Astra Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 7,426 tot 7,450 (van in totaal 11,216)
  • Auteur

weet ik ik had eerst een lagere onderlip onder me vorige bumper waarmee ik elke stoeprand en drempel raakte, die vond ik te laag dus heb ik maar weer een standaart gekocht

die op de foto van je avatar ;)

haha jah die :???:

van het weekend een HKS SSQV 4 knockoff dumpvalve erop geplaats. afblazen doet die alleen niet, maar dat komt vast omdat er geen terugslagklepje tussen zit.
    wel een voordeel, hij houdt nu wel me druk vast tot ze begrenzer :D

Vandaag maar eens een zonneband gemaakt…

Net een proefrit gemaakt in mijn eigen auto.
    Had de garage de opdracht gegeven om hem te verlagen maar toch “praktisch” te houden.
    Het rijd echt anders, veel stugger dan origineel maar vind het wel fijn rijden.
    Hij staat nu nog bij de garage voor het uitlijnen.
    Na ongeveer 500km nog een afspraak.

Helaas nog niks gehoord wanneer de spuiter terug is, maar er zijn belangrijkere zaken in het leven en hij heeft een goede rede.

wat heb je laten spuiten dan?

@Botho wrote:

wat heb je laten spuiten dan?

Achterbumper en voorbumper hebben een tikje gehad, niet ernstig maar stoor me er gewoon aan.
    Verzekering vergoed het. En de sideskirts, stootlijsten en een Irmscher achterbumperlip kon ik voor een leuk prijsje mee laten spuiten.
    Helaas moet het dus nog een tijdje wachten maar het is het waard.

Vandaag interieur gereinigd en alle zwarte zwarte strips in buitekant gereinigd deze zijn nu weer mooi zwart

Hoeduur is het om een lip te latrn spuiten?

@dennis93 wrote:

Hoeduur is het om een lip te latrn spuiten?

Ik ben voor de stootlijsten, sideskirts en de achterbumperlip 50 euro extra kwijt.
    Dat is wel een vriendenprijsje en omdat 1 verzekeraar goed uitbetaald heeft.

@dennis93 wrote:

Vandaag interieur gereinigd en alle zwarte zwarte strips in buitekant gereinigd deze zijn nu weer mooi zwart

Staat er weer netjes bij mooie Astra :wub
    Waarvoor ligt die rode draad in je auto?

Beats by dre audio kabel voor aux,
    Haha kheb ook bluetooth op radio ma vind altijd te veel werk om dat aan tezette enzo

@dennis93 wrote:

Haha kheb ook bluetooth op radio ma vind altijd te veel werk om dat aan tezette enzo

Welke armsteun is dat en hoe bevalt die?

Ooh oke waarvoor is die zolang , is toch mooier als je die op een leuk plekkie neerlegt.
    Bijv in dat vierkante bakje onder de radio.

@Jorn999 wrote:

@dennis93 wrote:

uhm zat er al in toen ik die kocht, ikzal morge ff voor je kijken wat voor dat is, die armsteun bevalt me eg super goed en heeft ook een handige opbergruimte

@dennis93 wrote:

@Jorn999 wrote:

@dennis93 wrote:

uhm zat er al in toen ik die kocht, ikzal morge ff voor je kijken wat voor dat is, die armsteun bevalt me eg super goed en heeft ook een handige opbergruimte

:thumb :thumb :thumb :thumb :thumb

De cillinderkop eraf getrokken.

Toch niet te hard he . was het nu de koppakking die lekte ?

Strakke G @Dennis. Alleen jammer van de bumperlip.. Deze kan nog wel eens gaan bladeren aangezien het materiaal er niet echt van houdt om gespoten te worden en dit toch een flexlip is..

Zou hem wel eens in het echt willen zien! Sevenum is lekker dichtbij voor me :thumb

Vindt dit wel een alleraardigst lipje voor onder een g-tje, hij is aanwezig maar niet te…
    http://www.ebay.nl/itm/Universal-Seat-Leon-MK1-1-Front-Bumper-Chin-Spoiler-Lip-Splitter-Valance-Cupra-/221123751852?pt=UK_Other_Clothing_Protection&var=&hash=item7918f0ac32″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Props voor een cleane G!

bumper afgehaald
    bumper uitgeblutst
    bumper terug gemonteerd :D

met dank aan diegene die er snachts tegen gereden heeft en is doorgereden de :swear

@dennis93 wrote:

vandaag heb k andere bumper drop gezatten en k heb hem een stuk verlaagd,

en ofcourse gewassen was echt nodig

Links voor lakschade? of is het viezigheid.

@Botho wrote:

Vandaag maar eens een zonneband gemaakt…

Ziet er cool uit. Maak je die dingen op maat oid??? Ik mis het zeker in m’n Astra, in m’n perVECTRA zat het als origineel in het glas zelf.

bij de lip is lakschade dat plekje op bumper is… weet ik nie is al weg

@Jorn999 wrote:

@dennis93 wrote:

er staat geen merk ofzo bij volgensmej is het wel gewoon een universele

25 berichten aan het bekijken - 7,426 tot 7,450 (van in totaal 11,216)
  • Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.