Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Astra Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 6,076 tot 6,100 (van in totaal 11,216)
  • Auteur

@petrolhead wrote:

@KadAstra-EF wrote:

@Japs wrote:

Weten jullie of het bij de F normaal is dat mijn verwarmings unit niet verlicht is?
    En of dit te fixen is als dit verlicht moet zijn?

Uhm, je bedoelt de draaiknop voor warme/koude lucht ?

Rik ;)

lol is volgens mij wel een astra f kwaaltje niet ? bij mij branden ze ook niet … king:

Heb ze al 2x vervangen in 4 jaar :jerry asbaklampje wilt sneller naar de hemel gaan zit nu al de 5e in.

Hoeveel uur brand jou lampje :jerry logies dus haha

Ja precies,
    Kom je de auto wel eens uit dan ?

Rik :jerry

lol :jerry :jerry :jerry
    gemiddeld 3uurtjes perdag a 80km gedeeld a ritjes van 1 tot 3 km puurstad.

3x startmotor versleten op 150.000km :jerry

@TerryB wrote:

Vandaag de opc2 bumper gepast, niet echt een pasvorm om over naar huis te schrijven :swear.

Vandaag mail gehad dat ze de bumper op kunnen komen halen, dus daar ben ik heeeeeel blij mee!

krijg je dan een andere, of je geld terug?

Maakt mij eerlijk gezegd niet uit! Als ze met een andere aankomen zetten mag de postbode net zo lang wachten tot ik de bumper heb gepast en anders mag hij hem weer mee terug nemen :thumb.

Die inderdaad. is dat goed los te krijgen zonder de boel te mollen?

schadeformulier + politierapport aangetekend opgestuurd. Verder afwachten, sta in ieder geval sterk qua bewijs, telefoongesprek is opgenomen, heb een getuigen en een politierapport.

@_Ray_ wrote:

schadeformulier + politierapport aangetekend opgestuurd. Verder afwachten, sta in ieder geval sterk qua bewijs, telefoongesprek is opgenomen, heb een getuigen en een politierapport.

dan moet het goedkomen.

Mijn grootste en duurste update tot nu toe besteld.. king: king: king:
    je kan er mee schroeven :D

@Silver wrote:

Mijn grootste en duurste update tot nu toe besteld.. king: king: king:
    je kan er mee schroeven :D

Oooooooooof..

Denk toch het ”Sportfahrwerk”

Willem

@Japs wrote:

Weten jullie of het bij de F normaal is dat mijn verwarmings unit niet verlicht is?

heb ik ook last van….ik zal als ik tijd heb van het weekend de boel ff los halen,,,maar ik vind het wel toevallig is dat het enigste dat brand mijn sigaret is,,als ik hem in de asbak leg ….maar geen lamp die brand,,dan zou je denken dat er ergens een draad losligt
    wel toevallig dat alle lampjes dan kaduuk zijn :swear

@duc town wrote:

@Japs wrote:

heb ik ook last van….ik zal als ik tijd heb van het weekend de boel ff los halen,,,maar ik vind het wel toevallig is dat het enigste dat brand mijn sigaret is,,als ik hem in de asbak leg ….maar geen lamp die brand,,dan zou je denken dat er ergens een draad losligt

Heeeeeeel normaal hoor dat ze allemaal stuk zijn… meeste mensen boeien het niks en rijden gewoon door dat bijna niks meer brand.

Wij als liefhebbers zorgen er voor dat ze wel blijven branden :mrgreen:

Astra op de winterbandjes :thumbup

@astraTD wrote:

@duc town wrote:

@Japs wrote:

Heeeeeeel normaal hoor dat ze allemaal stuk zijn… meeste mensen boeien het niks en rijden gewoon door dat bijna niks meer brand.

haha als jij nou een foto maakt in het donker van die kachel unit dan print ik hem uit en plak hem in de wagen,,,, :afro

Vandaag de eerste spullen binnen gekregen voor groot onderhoud
    alles in de uk besteld en alles origineel gm spul voor een fractie van de dealerprijs hier

2 lambda sensoren, Nieuwe Bobine brug, Bougies, distributieset, Nieuw kleppendeksel+ pakking, filters.

Wat betreft de nieuwe kleppendeksel, In het deksel zit een membraam die dichtslibt in de loop der tijd, dit membraam is niet vervangbaar
    wat resulteerd in vacuum problemen in je blok, en wat diverse rare storingen veroorzaakt en nog meer zaken

Morgen aan de gang er mee

Geen waterpomp? en wat kosten de distributie set? En de bobine brug?

Waterpomp zit rechts en is al vernieuwd
    de bobine brug nieuw koste me 74gbp wel origineel en geen aftermarket troep

@astraTD wrote:

@duc town wrote:

@Japs wrote:

Goed gesproken :jerry

+ 1

Rik ;)

Bij mij zijn ze nog niet eens kapot :D
    Alleen die van de achteruitverwarming, dus die ff vervangen van het weekend.

net een mooie nieuwe novus einddemper besteld en een setje powerlifts

@wim-v6 wrote:

Willem

Yep, en ik kan niet wachten tot het eronder zit ;)
    want hij staat nu zo hoog op zijn poten, vooral achter.

@Silver wrote:

@wim-v6 wrote:

Willem

Yep, en ik kan niet wachten tot het eronder zit ;)
    want hij staat nu zo hoog op zijn poten, vooral achter.

Nice welk merk is het geworden?

25 berichten aan het bekijken - 6,076 tot 6,100 (van in totaal 11,216)
  • Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.