Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Astra Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 5,001 tot 5,025 (van in totaal 11,216)
  • Auteur

Achterlichten gesmoked, links krijgt morgen nog een dunlaagje! Ook heb ik afscheid genomen van mijn spoilertje, die logeert de komende dagen bij de spuiter!

Nice hoor king:

Pieter

Thnx!!

@TerryB wrote:

Achterlichten gesmoked, links krijgt morgen nog een dunlaagje! Ook heb ik afscheid genomen van mijn spoilertje, die logeert de komende dagen bij de spuiter!

I like :kewlpics

Thnx!!

@okkie-001 wrote:

morgen de astra weer wassen :fy1

vorige week ook al gedaan maar ze hebben hem vandaag als schietschijf gebruikt

was het niet schijtschijf? :jerry

Wat een uitlaat hangt eronder :D kat van de buren ken der in slapen haha is meer honda style toch maar ieder zijn smaak.

@Rene_AstraG2.0 wrote:

Wat een uitlaat hangt eronder :D kat van de buren ken der in slapen haha is meer honda style toch maar ieder zijn smaak.

Haha ja dat hoor ik vaker! Toch is hij aardig stil! Vandaag het linker achterlicht bij gespoten! Straks uiteten :wub.

Vandaag apk geweest, helaas af gekeurd.. dit zijn de punten.

Straks nieuwe kogel plaatsen en morgen nieuwe kansen :thumb

wat was er met de verlichting aan de hand dan?

@GSI Racer wrote:

wat was er met de verlichting aan de hand dan?

Lampje stuk.

ooooooooooh :angel

Ja en de banden :shock: zijn vorig jaar nieuwe op gekomen voor.. Lopen scheef af.. Denk dat het een keer uitlijnen gaat worden.

@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:

@FnF_racer wrote:

interieur weer gemonteerd. ;) :P

en bereden. :P

Toch wel veilig hoop ik?

tuurlijk, altijd gordel om. :P

Me ‘iPad’ middenconsole een kleurtje gegeven die ik nog in de schuur had staan.

@astraTD wrote:

Ja en de banden :shock: zijn vorig jaar nieuwe op gekomen voor.. Lopen scheef af.. Denk dat het een keer uitlijnen gaat worden.

dan wordt het tijd voor uitlijnen ja!
    zowiezo niet verkeerd als je auto zoveel gelopen heeft ;)

tipje: je bent nogal handig volgens mij he.
    maak dan je stuurkogels VOLLEDIG gangbaar voordat je hem gaat laten uitlijnen.
    anders heb je kans dat je meer moet betalen omdat je alles gangbaar moeten maken.
    en ja, die kogels zitten muurvast, althans bij de mijne…. ;) ;)

@GSI Racer wrote:

@astraTD wrote:

dan wordt het tijd voor uitlijnen ja!
    zowiezo niet verkeerd als je auto zoveel gelopen heeft ;)

tipje: je bent nogal handig volgens mij he.
    maak dan je stuurkogels VOLLEDIG gangbaar voordat je hem gaat laten uitlijnen.
    anders heb je kans dat je meer moet betalen omdat je alles gangbaar moeten maken.
    en ja, die kogels zitten muurvast, althans bij de mijne…. ;) ;)

Ja klopt is echt klote..
    Ik wacht daar nog effen mee.. af gelopen 2weken 550,- erin gepompt dus je snapt wel effe rustig aan nu haha.

sowieso alle 4banden moeten worden vernieuwd.. of langzaam kijken voor 16 inc velgen waar goeie banden opzitten.

wanneer moet je weer op keuring ?

Vandaag de UHP4 werkend gekregen :

astra td uitlijnen kost iets van 45 euro ,heb ik laatst betaald bij crijns autobanden .
    maar hoe is het met je bak?

@black pearl maastricht wrote:

astra td uitlijnen kost iets van 45 euro ,heb ik laatst betaald bij crijns autobanden .
    maar hoe is het met je bak?

Oke dat valt mee dan.

Zit ondertussen een nieuwe bak onder.. probleem was verholpen naar meter rijden.. bleek dat de motorsteunen het ver hadden begeven.
    1 motorsteun is al vernieuwd en auto rijd bijna geheel schokvrij.. donderdag versnellingsbak steun ook vernieuwen.

@petrolhead wrote:

wanneer moet je weer op keuring ?

Morgenvroeg ga ik effen langs, kogel en lampje zijn al vernieuwd.

en die band…?

Tip voor een band: ik heb altijd Fulda, ook op m F, zijn 2 geeltjes per stuk ;)

25 berichten aan het bekijken - 5,001 tot 5,025 (van in totaal 11,216)
  • Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.