Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Astra Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 4,851 tot 4,875 (van in totaal 11,216)
  • Auteur

@GSI Racer wrote:

je mag wel eens wat doorrijden op de snelweg hoor!
    levensgevaarlijk, en ook nog op de linker baan :jerry

mooi dat het weer gefikst is! :thumbup

3500toeren dan rij ik 140 145 :shock: :jerry

Jaa ben ook weer happy teller is inmiddels weer 110km verder…

Op paar slopen geweest voor een motorsteun stond er maar 2 auto’s met isuzu blok, bij alle 2 waren ze licht gescheurt in het rubber blok.

Net nieuwe besteld bij de opel-dealer 114,- :shock: maar oke moet maar.

Wel op de sloop nieuwe pook knop gescoord uit een corsa d of c :hmmz

Corsa C is die van.
    ziet goed uit!

Ligt wel lekker in de hand :thumb

nieuwe koplampen besteld(depo) ivm steenslagschade ,maarwel de standaard geen devil eyes ,eencabrio hoort orgineel tebliiven.

stelzijplinkers en een spiegelglas links en rechts ivm vast zitten van de stel motoren

Airco nalaten kijken en opnieuw laten vullen , laat de zon maar weer komen. :angel
    Kosten €50,-

niet te duur :thumb

Hmm inleg filtertje en rijbewijs beide vandaag niet binnengekomen, beetje jammer weer :fy1

GSI Racer Is zeker niet te duur, hoor wel is andere bedragen voorbij komen. :shock:

Even een rondje gereden!

[youtube:1xjj6u4i]http://www.youtube.com/watch?v=h9pv46gLcSw[/youtube:1xjj6u4i]

Extra info, voor degenen die nog niet up-to-date zijn: Opel Astra G X16SZR

Huidige Performance upgrades:

Customized Cold Air Intake met Vectra C aanzuigbuis – Denso Iridium High Performance Bougies – Customized Exhaust (Katvervanger, middendempervervanger, Novus groep N einddemper), afgedopte EGR, Gaspedaalrespons handmatig direct gesteld, DataTuning Phase 3 Chiptuning, enz.

Opmerkingen: Let niet op de crappy kwaliteit van beeld en geluid. De camera zat eenzijdig vastgetaped op het dashboard, vandaar het kraken bij hoge snelheden.

@BlueAstraG wrote:

Even een rondje gereden!

[youtube:1bk6s7zt]http://www.youtube.com/watch?v=h9pv46gLcSw[/youtube:1bk6s7zt]

Customized Cold Air Intake met Vectra C aanzuigbuis – Denso Iridium High Performance Bougies – Customized Exhaust (Katvervanger, middendempervervanger, Novus groep N einddemper), afgedopte EGR, Gaspedaalrespons handmatig direct gesteld, DataTuning Phase 3 Chiptuning, enz.

Opmerkingen: Let niet op de crappy kwaliteit van beeld en geluid. De camera zat eenzijdig vastgetaped op het dashboard, vandaar het kraken bij hoge snelheden.

Das wel een slappe smoes voor de gebrekkige videokwaliteit :jerry :jerry :jerry

Rik :)

Verkouden? :jerry

Hahah een beetje een loopneus :ass

Johan!! Nice evengoed!!

Heb ook weer wat kunnen doen aan mijn interieur update:
    Progress so far:

En het gaat trouwens om een Sony Ericsson C905 gekanteld :jerry

Lekker bezig geweest zie ik Sander!!!!!! Nice! :thumb

Ja, keurig werk weer !!!

Rik :D

Oh trouwens, v/d week nog een update binnengekomen:

Zeer nuttig dacht ik zo ;)

Maar ook heel slecht voor je lak ;)

Vertel Sander!! :shock:

Vandaag begonnen om de auto flink op te poetsen.
    Vandaag aan het kleien geweest en de lak (machinaal) grof gepolijst en voor de helft ook al fijn gepolijst, morgen weer verder. 95% van de krassen is in ieder geval al weg en daar zaten ook behoorlijke grote bij :)

Op lange termijn de auto op deze termijn stallen = roest.

Omdat er vanalles onder blijft zitten en eigenlijk niet te kans krijgt om te drogen, weer over je auto heen trekken, daar weer de zon op, allemaal klef, nat.

Ik weer die dingen als vergif.

Lekker bezig Spacejam!! :thumb

@Sander
    : thanks 4 the info! Gelukkig krijgt mijn auto regelmatig een detailbeurt.
    Tevens staat mijn auto recht onder een boom. Kan m’n auto nooit schoon houden, al is het maar even. En de duiven en vogels schijten m’n hele auto onder. En maar te zwijgen over de katten en honden.

Snappie :thumbup

Afdakje maken anders?

Door wind regen gaat steeds die hoes schuiven over je lak.. vocht wat heel langzaam weg trek.

@BlueAstraG wrote:

Lekker bezig Spacejam!! :thumb

@Sander
    : thanks 4 the info! Gelukkig krijgt mijn auto regelmatig een detailbeurt.
    Tevens staat mijn auto recht onder een boom. Kan m’n auto nooit schoon houden, al is het maar even. En de duiven en vogels schijten m’n hele auto onder. En maar te zwijgen over de katten en honden.

Snappie :thumbup

Inderdaad niet de ideale locatie voor een auto kwijt te krijgen

@BlueAstraG wrote:

Even een rondje gereden!

[youtube:1hcoyfo8]http://www.youtube.com/watch?v=h9pv46gLcSw[/youtube:1hcoyfo8]

Lekker geluidje zo man! Kan niet wachten tot mijn cam ook binnen is, zal ik ook ff een filmpje posten! Beetje jammer van de hardstyle alleen :thumbdown. Early hardcore it is! king:. Je bent goed opweg met je motor upgrades!!

25 berichten aan het bekijken - 4,851 tot 4,875 (van in totaal 11,216)
  • Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.