Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1

Forumindex Forums Modellen Astra Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 3,501 tot 3,525 (van in totaal 11,216)
  • Auteur

Duitsers zien je wss graag komen, GSI Racer, met zo’n prachtig stuk Duitse geschiedenis :)

op zich zijn ze toch nog wel Opel gek daar ja.
    had op een gegeven moment wat verkeersbegeleiders rond de auto heen lopen.
    altijd wel leuk :D

De Opel Astra 1.6i verkocht, gaat nu naar Bergen op Zoom :)

Verder motorruimte van de Astra CD tectyl vrij gemaakt, ziet er weer super uit :)

Morgen van de Astra 1.6i nog even het brandstoffilter vervangen en dan woensdagochtend uitzuigen en even wassen en dan halen ze hem ’s middags op :thumb

Pfoe, de laatste handen leggen aan het middenconsole voordat ze gespoten worden. Donderdag/Vrijdag Afronden die hap!

@Mr.F wrote:

De Opel Astra 1.6i verkocht, gaat nu naar Bergen op Zoom :)

Verder motorruimte van de Astra CD tectyl vrij gemaakt, ziet er weer super uit :)

Morgen van de Astra 1.6i nog even het brandstoffilter vervangen en dan woensdagochtend uitzuigen en even wassen en dan halen ze hem ’s middags op :thumb

Goed bezig :thumbup

@RISL wrote:

Hahaha, ja, ik zie het ja ;)
    Ach ja, toch komen al die Zeeuwen in Brabant werken (bij mij op het werk ook een flink aantal), tis net alsof ze het geld hier uit Brabant weg komen halen. Maar als je er ’s naar vraagt, zeggen ze dat ‘ontwikkelingshulp’ komen doen in Brabant.

Tja, die Zeeuwen, blijft raar volk voor ons Brabo’s, zal andersom ook wel zijn :jerry

Dus dat was het waar ik hier voor ben :jerry

Afgelopen weekend een sieruitlaat gemonteerd.

Ziet er weer net iets mooier uit.

Benzinefilter nog even vervangen voor de nieuwe eigenaar ( vanaf morgen :P )
    De oude kwam zo ongelofelijk veel troep uit, was het filtertje nog wel van 1994 :shock:

@Dolby wrote:

:thumb absoluut!

Ziet er goed uit Dolby! :thumb

@Mr.F wrote:

Benzinefilter nog even vervangen voor de nieuwe eigenaar ( vanaf morgen :P )
    De oude kwam zo ongelofelijk veel troep uit, was het filtertje nog wel van 1994 :shock:

Foto ervan?:O

Nee heb hem weg gesmeten.
    Kwam gewoon ”zwarte” benzine uit.. mn pa is al heel lang monteur maar hij had nog nooit zoiets gezien.. :puke

Ongelooflijk dan zoiets haha.

Vandaag geld overgemaakt na ebay om een midden + einddemper te bestellen voor 77,80 met verzend kosten uit duitsland king:
    En op de sloop gekeken na een rode spatscherm voor vroege ze 15euro voor dus morgen even eraf schroeven :angel had wat schade opgelopen :thumbdown

Bedankt voor de leuke reacties. :thumb

@DMLB ceo wrote:

@Dolby wrote:

:thumb absoluut!

gister stoplichtsprintje getrokken tegen een zeer strakke nieuwe 3-serie.. maar hij kon me maar net aan bijhouden, en ik hield me nog in king:

Na een klein sprintje geaait over de middenconsole… :thumb

178 topdrop dropwikkelpapiertjes uit mijn asbak gevist,.. er kon echt NIETS meer bij.

Oja en in deze prachtige Bredaase zon gekeken hoe hard hij blinkt :angel

@dion87 wrote:

gister stoplichtsprintje getrokken tegen een zeer strakke nieuwe 3-serie.. maar hij kon me maar net aan bijhouden, en ik hield me nog in king:

Lol, mooi zo :jerry

@Jefkere wrote:

@dion87 wrote:

ook wel leuk dat die vent in die beemer er ook wel de lol van in kon zien :P

@dion87 wrote:

@Jefkere wrote:

@dion87 wrote:

DOPE :wors Ik verlang daar ook naar :wub .

@DMLB ceo wrote:

@dion87 wrote:

@Jefkere wrote:

@dion87 wrote:

DOPE :wors Ik verlang daar ook naar :wub .

Moet ik niet doen met mijn dieseltje :)
    Als ik met de Merc van de papa op de baan ben doe ik het maar al te graag xD
    Hij moest het eens weten…

Achja, hoe dan ook, vandaag de trims van mijn gtc is extra in het zwart zetten en sport grilletje plaatsen, OPC grill past niet bij de ondergrill (sport model met vierkantjes) en aangezien ik de sport grill liggen heb, ga ik deze er dan maar ingooien. Mooi hetzelfde.

Heb alle 3 de grills liggen voor de gtc, OPC Sport en Standaard, kon niet kiezen king:

Moet ik niet doen met mijn dieseltje :)
    Als ik met de Merc van de papa op de baan ben doe ik het maar al te graag xD
    Hij moest het eens weten…

Achja, hoe dan ook, vandaag de trims van mijn gtc is extra in het zwart zetten en sport grilletje plaatsen, OPC grill past niet bij de ondergrill (sport model met vierkantjes) en aangezien ik de sport grill liggen heb, ga ik deze er dan maar ingooien. Mooi hetzelfde.

Heb alle 3 de grills liggen voor de gtc, OPC Sport en Standaard, kon niet kiezen king:

Da’s echt een sport voor iedereen met een Astra H met meer dan 150 PK
    De volgende auto’s leggen het vaak af tegen mijn grijze 5deurs:
    BMW 320 D
    Golf GTD(5)
    Golf 4 GTI/Golf 5 GTI
    Honda Civic (niet de Type-R’s die zijn echt veeel sneller, zeker die oude)
    Vele dikke volvo’s en audi’s

En vele andere niet noemenswaardige..!

Maar met name die GTI’s en GTD’s… die bestuurders zie ik dan in mijn binnenspiegel zuur kijken… maar ja ik heb geen type aanduiding meer op de achterzijde!

De opeldiesels met de fiat motoren zijn wel vaak onderschat door de leken, haha!

:afro

Helaas kom ik niet aan de 150pk ;)
    Maarja, kan met nietecht schelen :)
    Ben een vrij rustige chauffeur die liever ’s nachts is bij een verlaten snelweg tot de max. snelheid gaat.
    Hier in België flitsen ze ’s nachts niet zoveel en meestal heb ik de Coyote mee, aangezien die van mijn vader is en hij die ’s nachts toch nie nodig heeft.

Zo heb ik ook al eens gewonnen van een Aygo (maatje van me).

De Astra 1.6i netjes gewassen en uitgezogen.
    Straks komen ze hem halen :)

25 berichten aan het bekijken - 3,501 tot 3,525 (van in totaal 11,216)
  • Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag gedaan aan je astra? Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.