Wat heb je vandaag als warme hap naar binnen gewerkt?

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Wat heb je vandaag als warme hap naar binnen gewerkt?

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 61 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door .
25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 225)
  • Auteur

3 dagen gebbqt in Sevenum

had nog hamburgers over waren al ondooid dus ff 3 gebakken 6 min en 3 broodjes en knoflook en een ui:wors

origineel gepost door nova….

had nog hamburgers over waren al ondooid dus ff 3 gebakken 6 min en 3 broodjes en knoflook en een ui:wors

jij slaapt op de bank :hmmz

rooie bieten met uitjes erdoor, en kippenvleugels, waar die combinatie opslaat weet ik ook niet maar het was wel verrekte lekker :wors

sperciebonen aardappels. met jus en een karbonade + vla toe en een banaan.:angel

nog helemaal niks… straks maar es kijken of er nog wat te eten is..

andijviestampot met rookworst, lekker weer voor. beetje picalilly over de stamppot en een toetje van yoghurt met honing, mmmmmmmmmm

Nasi uit de vriezer, eetlepel pindakaas op het bord, warme nasi erover zodat ie smelt, heb je gelijk saté. :P

origineel gepost door Astraman
    Nasi uit de vriezer, warme nasi

zit de stekker er niet in ??

:jerry

had vandaag vanwege de kiinderen hihi Dora macaroni..

inmiddels 5 sneeen brood met duo penottie gehad :’) smaakte goed !

Stampot andijvie met spekkaatjes en bloempap, en een banaan toe.

macaroni ham kaas.

origineel gepost door 14XE

origineel gepost door nova….

jij slaapt op de bank :hmmz

Ja geregelt:D

Bij moeder geeten spruitjes aardappels fileelapje en toetje……………. slagroomvla met slagroom:wors en laterz nog een bakkie koffie met 2 sneeen peperkoek:vertag

http://www.gelderlander.nl/voorpagina/liemers/7203730/Invasie-van-kreeften-in-Duiven.ece

Denk dat ik binnenkort eens iets anders eet, heb er nu al een handvol gezien lang het kanaal en heb nog ruimte in de vriezer… :jerry:jerry

http://www.gelderlander.nl/voorpagina/liemers/7203730/Invasie-van-kreeften-in-Duiven.ece

Denk dat ik binnenkort eens iets anders eet, heb er nu al een handvol gezien lang het kanaal en heb nog ruimte in de vriezer… :jerry:jerry

hmm heb ze langs mijn huis nog niet zien lopen.
    Lekker makkelijk, langs lopend avond eten. :jerry

Mja ik heb een hondje die regelmatig uitgelaten word dus dan kom je veel langs slootjes en vijvertjes int park…heb al paar kleintjes gezien en een grote van een cm of 12. Wel effe onwerkelijk als ze zoiets int gras ziet zitten, als je huisspinnen van max een cm 5 gewend bent dan ist wel effe spooky als je zoiets ziet zitten int gras. Zelfs onze nieuwsgierig aangelegde Jack Russel moet er niks van hebben…

Mja ik heb een hondje die regelmatig uitgelaten word dus dan kom je veel langs slootjes en vijvertjes int park…heb al paar kleintjes gezien en een grote van een cm of 12. Wel effe onwerkelijk als ze zoiets int gras ziet zitten, als je huisspinnen van max een cm 5 gewend bent dan ist wel effe spooky als je zoiets ziet zitten int gras. Zelfs onze nieuwsgierig aangelegde Jack Russel moet er niks van hebben…

Lijkt me idd een apart gezicht.

*Gaat morgen even naar het hosterpark* :P

Spaggeti Bolognese met een pilsje erbij, en een banaan toe.

straks eens even bij de plaatselijke kantonees een extra stempeltje op mn spaarkaart halen

Nog helemaal niks warms gehad vandaag…
    Nog een dik uur en dan ben ik pas thuis van werk.
    Maar dan ga ik mooi 2 dikke hamburgers bakken die ik op 2 bolletjes met wat smeltkaas tomaat en mayo goed op ga vreten :D

Macaroni met kaas
    En stroopwafel ijs na….

Broodjes… met kipkerrie salade en file american en beenham salade em de leste was met suiker en een bakkie koffie.

Nu nog niks maar vanavond denk ik opgewarmde macaroni wat ik woensdag heb gemaakt :angel

Zo lekkere bloemkool met kaassaus en gekookte aardappelen + een stuk vlees:D

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 225)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.