Wat een pech !!! mis iemand ervaring hiermee?? let op leden

Forumindex Forums Modellen Astra Wat een pech !!! mis iemand ervaring hiermee?? let op leden

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Hallo allemaal

Nou persoonlijk weer ervaring stond stil midden op A9 linker baan tijdens spits !!!!!!

Om lang verhaal kort te maken (kastje van de aansturing van de brandstofpomp naar de kloten ECU .

Maar schijnt vaker voor te komen bij opel modellen van de astra 1.7 diesel isuzu motor,kastje rookt verbrand op de printplaat.

Nu heb ik hem naar AE TECH in lunteren gestuurd.

heeft iemand ervaring met de bedrijf.

En die man zei tegen mij,wij gaan hem helemaal reviseren,maar hij zei ook van dan kan je hem zo weer der opzetten starten en rijden maar.

Is het mis verstandig om bv daarna naar een dealer te gaan en laten kijken of ie weer goed de diezel en juiste hoeveelheid inspuit ??

Want zoals hij zegt is het gewoon weer plug en play,lijkt mij ook.

Maar voor de zekerheid zet ik toch effe vraag uit,

Vandaag gebeld door het bedrijf uit lunteren,ze hebben hem alweer klaar !!!!!!!!

Ze hebben wat dingen vervangen en gerepareerd,en sconngemaakt.

Dus best snel allemaal.krijg hem dus maandag of dinsdag binnen,en woensdag leg ik hem der weer op.

Ben reuze benieuwd :D:D

ik laat jullie het gelijk weten hoe of wat,hoe de auto gaat reageren

gr mik83

denk dat ze de benodigde onderdelen op de printplaat vervangen. Dus de doorgebrande onderdelen eruit solderen en de nieuwe erin solderen. Daarna zal de ECU weer volledig werken en zal er niets veranderd zijn in het programma van de ECU. Dus waarschijnlijk inderdaad inpluggen starten rijden.
    Zou voor de zekerheid eventjes navragen wat ze vervangen (bon of benamingen op papier) hebben en of er iets aan het ECU programma vervangen is. Zo niet gewoon starten rijden.

Groeten Twan

idd, programma word niet gewijzigt, dus gewoon kastje erop, stekker erin en rijden

ook ik heb er bij klanten van me 2 met dit probleem gehad .dit ook aan mick doorgegeven en ook de tip bel eerst Opel Zoetermeer die heeft 1 van ons gerep en ik heb daar een module weg gehaald en oude ingeleverd.

overigens nette service daar bij Opel in Zoetermeer mag ook is gezegd worden hoor .

koste vorig jaar 400,€ exbtw dus zeg maar 500€ opel vraagt nieuw 1300 €

maar het is echt er opschroeven en stekker er in en lopen ennnn is meteen stuk feller zal je verbazen . bij ons alle 2 wel waren heel dood aan het worden inhouden en zo ,,dat was meteen weg

dus mick plug en play hoor .

Bert

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.