origineel gepost door Droeftoeter
Kan ook zijn dat er een lampje niet helemaal stuk is( meestal stadslicht) voor of achter. En dat het spiraaltje van het lampje steeds vast gloeit en ook weer los breekt.
Dit heb ik dus ook gehad.
Het gekke bij mijn vectra C was dat alleen het LAMP kapot signaal in de teller unit te te zien was. De BC gaaf helemaal niks an.
Vorige maand een OPCOM gekocht, en eens lekker aan het spitten geweest, hier en daar wat dingen gewijzigd in de tellerunit en GID, en verrekt! Na het opslaan van de wijzigingen kreeg ik in ene allerlei meldingen van de BC die ik nog nooit gezien had (welke band er zacht was, dat de was vloeistof op was, dat er een lamp kapot was ) :hmmz
Daarvoor heb ik me namelijk echt dagenlang rot gezocht naar een kapotte lamp. Bleek uiteindelijk dat 1 van mijn remlichten kapot was, maar de computer laat 1 van de achterlichten dan de rem-functie overnemen. Als je dan iemand achter de auto laat staan om de lampen te controleren, die ziet dat natuurlijk niet :P
Ook laats voor het eerst met een aanhanger gereden, en toen ging het lampje ook branden. Nu zag ik in OPCOM wel een aantal functies staan voor voor aanhangerverlichting … :hmmz