Deukje in de vooras, pijpje uit het beton.
Gelukkig maakt opel degelijke auto’s anders had ik nu een kromme vooras :thumb
Ik heb zo ooit eens een Volvootje 340 (met 5 man erin, lag op de rubber stops) kets kapot gereden op ’n neerklapbaar paaltje… stuurhuis vooras en bak naar de klote. Dus blijft toch wel oppassen zo laag.
als je kortere dempers moet hebben moet je die van een lada niva nemen die zijn kort of van een vw transporter t3 die van v-maxx die had ik altijd onder de c en dat werkte goed
als je kortere dempers moet hebben moet je die van een lada niva nemen die zijn kort of van een vw transporter t3 die van v-maxx die had ik altijd onder de c en dat werkte goed
das dan voor vooraan of achteraan? en kunt ge dan de achterkant echt plat leggen?
is er soms een mogelijkheid om achteraan ook camber te geven?
das dan voor vooraan of achteraan? en kunt ge dan de achterkant echt plat leggen?
is er soms een mogelijkheid om achteraan ook camber te geven?
vooraan lada niva dempers of t3 dempers
achteraan corsa dempers of voordempers van een c kadett
camber gaat niet lukken of je moet er een bmw asje onder leggen :angel
originele motorkap ook eens weest gaan ophalen bij de vorige eigenaar en dan eens goe gedetailed
hier een foto van op een meeting gisteren en onverwachts top 30 gehaald :D
originele motorkap ook eens weest gaan ophalen bij de vorige eigenaar en dan eens goe gedetailed
hier een foto van op een meeting gisteren en onverwachts top 30 gehaald :D
Onverwachts? Gast, je hebt een super nette Kadett :thumb
Wat voor meeting was het?
een gewoone tuning meeting.
ja op foto is hem wel schoon, just wa roest dater begint te komen
en de vorige eigenaars hebben vree veel getoucheerd dus allemaal plekjes anders verf :(
ze hadden er beter van gebleven ging knapper zijn
Auteur
10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)