waarschuwing

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum waarschuwing

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

Hallo,

Ik wil eenieder attent maken op mijn vorige Vec uit 2008 96-ZJ-DK.
    Ik had `m 2 maanden,toen `ie door een medeweggebruiker total-loss gereden werd.
    Ik werk bij `n bedrijf waar ook een spuiterij gevestigd is,en jawel,hij word weer opgeknapt door een van de spuiters.
    De geschatte schade was 10.500€,de motor was van de steunen afgebroken,airbags eruit,dahboard kapot enz enz.
    Ik ben niet zo handig met de computer,maar zal proberen de foto`s erbij te zetten.
    Ik zeg,niet kopen…

mvg Willem

ps op 24-10 is de auto opnieuw tenaamgesteld,maar nog niet gekeurd(volgens site rdw).
    Ik ben dus echt hopeloos met uploaden van foto`s,gaat me niet lukken…..

netjes dat je dat met ons wilt delen..!!

Ja ik heb net een vectra c2 gekocht. Ik zoek dus voorlopig geen andere. Maar toch bedankt dat je het met ons wilde delen

Sent from my iPhone using Tapatalk

na lange tijd…

Sow en dit word opgeknapt, ene kant respect aan de andere kant wat een lul geld te veel zeker :jerry

waarschijnlijk geen afl koplampen gebruikt,en nog wat andere slimmigheidjes(lees geen airbags)

Voor de goede orde,aan mij is totalloss uitgekeerd,na ’n hoop loven en bieden met de verzekering,het “wrak”werd opgekocht,en die heeft ‘m als schadeauto verkocht….

@wv381 wrote:

Voor de goede orde,aan mij is totalloss uitgekeerd,na ’n hoop loven en bieden met de verzekering,het “wrak”werd opgekocht,en die heeft ‘m als schadeauto verkocht….

Dat zegt op zich niet zoveel, als ie voor de verzekering total loss is, wil niet zeggen dat ie niet is op te knappen. Die vec tra’s zijn niet zoveel waard, en zijn dus al gauw economisch total loss.

Idd. Die van mij is 2-3 keer total verklaard tijdens interventies van de federale :jerry Maar toch elke keer opnieuw gemaakt (Op kosten van de belastingbetalers welteverstaan ;))

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.