Waarom auto's beter zijn dan mannen

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Waarom auto's beter zijn dan mannen

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 172)
  • Auteur

****Kijken gaat :P:P:P

zie je wel die mannen zijn allemaal t zelfde hahahha

@chris
    waarom denk je dat ik atlijd alles in me broekzxakken prop.. kan er ook niemand vragen of er iets in mijn tas kan hahahahaha

Ja nou het is niet dat vrouwen er niet ook wat van kunnen al is het stiekem :P Hoe ging dat nummer ook al weer… Boys will be boys, girls rock your voice of zoiets. Zeg nou maar eerlijk, ergens vind je het nog leuk ook :angel

Replace Annie with Bianca :P

http://www.youtube.com/watch?v=9WySGQXsTW4

tja willem.. mij boeit t niet.. zijn niet mijn fotos in zusterpakjes waar ze naar kijken hahaha dat soort fotos heb ik (nog) niet haha

tja heb al eerder geroepen ben net zo’n halve kerel.. vergeet ook rustig mijn tas (als ik eens ene mee heb) in een winkel of restaurant ofzo

Moet wel zeggen dat het erg mooie foto’s zouden worden als jij zo’n zusterpakje aan zou doen hoor ;) En dat is serieus uit bewondering niet uit geilheid :thumbup

origineel gepost door biancaatje
    tja willem.. mij boeit t niet.. zijn niet mijn fotos in zusterpakjes waar ze naar kijken hahaha dat soort fotos heb ik (nog) niet haha

Kan me wel een andere foto herinneren, van achter het aanrecht.

Keek je niet echt vrolijk op als ik me niet vergis :hmmz

Nee, ik zal je sparen, ga hem niet posten :jerry

Uit angst voor een Bianca met deegroller die me achterna komt jagen zal ik maar geen u2u sturen… :P

origineel gepost door InjectTheVenom
    Uit angst voor een Bianca met deegroller die me achterna komt jagen zal ik maar geen u2u sturen… :P

sturen kun je alles. Of ik je antwoord geef is vraag 2 :P

Hangt af van mijn vraagtechniek he ;)

proberen kun je altijd, doe ik ook :angel

Proberen doe je nieuwe aardappels he, ik zorg ervoor dat het daadwerkelijk gedaan komt :D

Gezellig wordt ’t hier.

@bianca
    , je kunt kerels echt niet allemaal over één kam scheren hoor :P

Enne, volgens mij is Inject zo’n wanhopige :jerry

origineel gepost door The_Undertaker
    Gezellig wordt ’t hier.

@bianca

Helemaal als ze geen haar hebben :P:P:P (nee ben er niet een van :P)

Gezellig wordt ’t hier.

@bianca

Hoezo dat :P? Ben gewoon al een tijd single en krijg er steeds meer genoeg van om dat te zijn, mag het even?

origineel gepost door InjectTheVenom

Gezellig wordt ’t hier.

@bianca

Hoezo dat :P? Ben gewoon al een tijd single en krijg er steeds meer genoeg van om dat te zijn, mag het even?

Dat mag :P Het ligt er alleen dubbeldik bovenop, maar dat mag ook. Je hoort mij niet zeggen van niet :P

Dan blijft er tenminste ook niets aan duidelijkheid te wensen over he :)

Dat dan weer ook :P

Leeft de dame in kwestie nog of is ze gewoon een interwebz troll?

Geen idee, we gaan er vanzelf achter komen :)

origineel gepost door Dragon_blue

origineel gepost door nova….

@roos hij is goed … Ik praat ook wel is tegen me vec .. alleen zegt zegt nix trug :D

zo gek is dit toch niet… :P

voor de een wel en de ander niet :D

@freestyler… chriis die foto is ook heel gemeen hahaha volgens mij was ik toen zelfs nog zwaner en een honda t shirt aan en jij vind t gek da ik boos kijk hahahaha

@the undertaker.. freestyler en inject ken ik al tijdje.. de een heeft een vrouw en de ander gaat m niet worden.. heb ik al vaak genoeg ruzie mee gehad hahaha dus die vallen zoiezo niet over die kam te scheren hahaha

maja wees eens eerlijk hoe reageren 90% van de mannen hier als er een nieuwe meid zich aan meld ….

edit: ohja @opelroos die 1985opelgirl is hard weggerend nou volgens mij ahahahahahaha

Nou Bianc die is niet helemaal eerlijk he, ik ben mijn leven al aan het beteren zoals je begint te merken ;) Als 2 mensen ervoor willen gaan dan moeten ze er ook voor willen werken en ik ben daar echt wel toe bereid.

tja.. kan zijn maar heb je al gezegd punt 1 zoek ik geen relatie..
    punt 2 als 2 mensen in het verleden alleen maar ruzie hadden….zal dat nooit gezonde relatie zijn al is de een nog zo veranderd….

origineel gepost door biancaatje

@freestyler
    … chriis die foto is ook heel gemeen hahaha volgens mij was ik toen zelfs nog zwaner en een honda t shirt aan en jij vind t gek da ik boos kijk hahahaha

@the undertaker.. freestyler en inject ken ik al tijdje.. de een heeft een vrouw en de ander gaat m niet worden.. heb ik al vaak genoeg ruzie mee gehad hahaha dus die vallen zoiezo niet over die kam te scheren hahaha

maja wees eens eerlijk hoe reageren 90% van de mannen hier als er een nieuwe meid zich aan meld ….

edit: ohja @opelroos die 1985opelgirl is hard weggerend nou volgens mij ahahahahahaha

Idd die foto ja :P
    Maar nee, ga hem niet posten.

En idd, ben getrouwd. Vandaag zelfs precies 7 jaar samen. Tering wat gaat dat hard :o
    En over 2 weken 4 jaar getrouwd….

Hee dames, opschrijven!
    Een man die het kan onthouden :jerry:jerry:jerry

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 172)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.