Waarde van een oude Opel Fiets

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Waarde van een oude Opel Fiets

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Auteur

Weet iemand wat de waarde van een oude opel fiets kan zijn?

Uploaded with ImageShack.us

Alvast bedankt voor jullie reacties.

vet ding !! ik denk als ie netjes gemaakt is wel een paar honderd voor de verzamelaar. Nu iets minder denk ik :) :wors

even een restauratie project beginnen :D

op een oude fiets moet je t leren

als je deze verkoopt ken miss wel iemand die deze intereseert

Ik ook, misschien wel dezelfde :P

hhmzz gaaf :P

wel ideaal als je toch opel wilt rijden en je rijbewijs is ingevorderd :jerry

ja sebas heb je er een verklaring voor?

@pastry wrote:

vet ding !! ik denk als ie netjes gemaakt is wel een paar honderd voor de verzamelaar. Nu iets minder denk ik :) :wors

ik zou hem zo laten denk ik, zo is ie echt antiek.
    een mooie zwart glimmende fiets uit 1940 of weet ik veel van welk jaar ze zijn lijkt ook weer wat nep :P
    zal er denk ik alleen ff een doekje over heen houden en dan eens een museum of zo benaderen.

ja kennis van mij is bezig zijn eigen museum te maken en lukt hem aardig tot nu toe :)
    daarmee is hij waarsch wel geintereseerd

@soepkiepe wrote:

@pastry wrote:

ik zou hem zo laten denk ik, zo is ie echt antiek.
    een mooie zwart glimmende fiets uit 1940 of weet ik veel van welk jaar ze zijn lijkt ook weer wat nep :P
    zal er denk ik alleen ff een doekje over heen houden en dan eens een museum of zo benaderen.

het bouwjaar van de fiets is wel te achterhalen aan de hand van het framenummer…
    en ook, ik ken wel interessenten (o.a een fietsmuseum) die wel belangstelling bij zo iets hebben.
    waarde is lastig te zeggen, ligt eraan in hoeverre deze origineel is, de staat enzo..
    ik heb wel opel fietsen gezien waar mooie biesjes opzaten, dat is toch net wat mooier als kale spatborden zoals deze
    er zijn opzich wel aardig wat opel fietsen gemaakt (2577627 stuks), dus met een honderdje of wat is het al dik betaald gok ik

Jah is echt wat de gek ervoor geeft. Wel een gaaf ding.

Handig, als je naar de kroeg gaat!!! kan je even goed met de Opel naar de kroeg toe!!!!! :agent :agent :agent

mooie opel fiets hoor! als er interesse is voor oude fietsen. ik heb ook nog een fiets staan van dat tydperk. welliswaar geen opel maar toch. ik zou niet weten wat ik ermee moet. kreeg hem eens by een motor. als er interesse is wil ik wel een fotootje maken. is geloof ik n engels merk.

zit het stuur dan ook rechts :jerry :jerry :jerry

ik moet zeggen ik vind deze mooier dan een in nieuwstaat fiets
    zet er anders een richtprijs bij

mischien dat ik zelfs wel interesse heb
    zou straks wel leuk in m,n woonkamer staan als die klaar is
    ruimte heb ik dan wel +/- 100m2 ;)

Schup, heb je die fiets nog??

Ik ben zelf net klaar met het opknappen van de oude fiets uit 1952 van mijn Opa. Was ooit een racefiets, maar later verbouwd en ik heb hem weer in ere hersteld.

Van dit:

Naar dit:

Eelco niks te doen ofzo ? :jerry

Nee, maar heb nog meer hobbies :ass is wat vriendelijker voor de portemonnee en je hebt er ook hoop lol van. Heb ook nog van twee halfgare fietsen een goede transportfiets gemaakt, stonden toch maar in de weg, die moet alleen effe ander kleurtje krijgen nog. Misschien binnenkort nog een Manta erbij samen met m’n pa. Kadettje staat te wachten op restauratie, genoeg te doen hè. En jij dan met je zoefzoekie??? :jerry

:thumb vraag het eens op het duitse forum wat die dingen waard zijn, ze hebben er toch ook genoeg meegenomen

ik ben zelf naar zo’n ding op zoek, dus mocht je hem verkopen.. of als iemand me aan een Opelfiets kan helpen, mag je een keertje meerijden met de speedster :thumb

Niet aan verven ofzo. De kans is groot dat hij dan niets meer waard is!

Gezien er zoveel zijn gemaakt zou ik het zelf wel weten… In ere herstellen :)

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.