waar zit de kiekert?!?!

Forumindex Forums Modellen Corsa waar zit de kiekert?!?!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

Hallo allemaal,

Ik heb dus zo een ab kastje gekocht bij spy en ging vandaag ff kijken waar de kiekert zit. Als ik het paneel bij de bijrijderskant weghaal zie ik alleen een zilver kastje( wss de ecu) ik zie geen kiekert..

Weet iemand mij te helpen??

Alvast bedankt.

Jesse

http://i417.photobucket.com/albums/pp258/PowerCorsa/IMG_3733.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;

naar dit kastje opzoek gaan.. zit als het goed is wel bij de kant waar je aan het zoeken bent..
    het staat er ook op wat het is..

jezelf niet verkijken op de module die bijvoorbeeld in een vectra b zit.. die is anders en is groter qua formaat..

Ik heb em gevonden. Hij zit achter het rubber achter de ecu.
    Kan ik nu gwn de draden aansluiten op de draden die er uitkomen?
    Kan ik ook van de rode + draad stroom aftappen of moet ik die door het doorvoerrubber naar de motorkap doen?(nogal moeilijk los te halen)

Als je CV met een aansturing komt zul je de kiekert los moeten halen en de nieuwe aansturing eraan zetten.. Dan zul je de draden door moeten meten en zou je de huidige servos in de deuren kunnen gebruiken…

Oke, het gaat alleen om een afstandbediening. Ik vroeg me dus af of ik de draden van de afstandbediening aan moet sluiten op de draden die uit de kiekert komen(zoals op je foto te zien)

Even de schil van de draden halen die naar de deuren gaan en de draden van het spy afstandkastje eromheen solderen.

qua draden zou dit je moeten helpen..
    een tigra en corsa b is los van de buitenkant 1 op 1 gelijk aan elkaar..
    viewtopic.php?f=134&t=168595&hilit=how+to+kiekert

Ik heb alle draden vastegemaakt en hij doet het!!

Mooi! Mocht ie er mee ophouden, kies dan voor de originele oplossing, werkt perfect bij mij :thumb

Mn eigen how to

Greetz Emiel

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.