Waar zit de buitentemperatuur sensor in een Irmscher bumper?

Forumindex Forums Modellen Calibra Waar zit de buitentemperatuur sensor in een Irmscher bumper?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

Weet iemand toevallig waar de buitentemperatuur sensor voor de boordcomputer zit bij een Irmscher bumper? Ik kan hem namelijk niet vinden.

Heb jij dit:

Of dit:

Bij de bovenste zou er net als anders vlak voor je wiel aan bestuurderskant een gat moeten zitten waar je hem door heen kan steken. Bij de 2de verwacht ik dat eigenlijk net zo. Maar dat weet ik niet zeker. (eerste is namelijk een overzet op een standaard bumper)

Ik heb de bovenste bumper.

Ik ga van het weekend is even kijken of ik hem op die plek kan vinden. Alvast bedankt :wors !

De groene bumper, rechts naast het grote ronde gat zit een klein rond gaatje. dat is hem geloof ik.

Als je de bumper eraf haalt kom je hem van zelf tegen ;) zit gewoon op de orginelen plaats :thumb

http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=7&t=101598″ onclick=”window.open(this.href);return false; scrol beetje na benden… zie je de kabel hangen rechts (bestuurders kant)

Idd 2Slow ;)

Je hebt btw tog maar 1 cali 2Slow?

Oke, nu weet ik precies waar hij zit :D . Bedankt voor jullie snelle hulp :wors

@Maurice89 wrote:

Idd 2Slow ;)

Je hebt btw tog maar 1 cali 2Slow?

Ja helaas wel ;)

Die andere is van een maat van me.

Aha :thumb

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.