waar te koop??

Forumindex Forums Modellen Astra waar te koop??

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

zoals de titel zegt ben ik op zoek naar 2 dingen

eigenlijk meer want ik ben op zoek naar een set spatlappen voor een F station(voor en achter)

en een irmscher achterbumper-overzetstuk

nu weet ik dat die bumper niet meer nieuw te koop is..miss iemand die iets weet wat erop lijkt??

en waar zou ik die spatlappen evt nog kunnen vinden?? op de sloop kan ik ze ook nie vinden..

Ik heb de spatlappen van een sedan af gehaald. Wel heb ik Ietjes moeten bij snijden in de achterste lappen anders passende ze niet passend.
    Was toen 5,- kwijt op de sloop.

Misschien andere slopen afgaan?

ja maar er zitten er in utrecht een stuk of 10 op een kluitje en voor zover ik weet nog 2 of 3 losse.. en allemaal hebben zegeen station staan of geen spatlappen..

en heb je een foto van hoe die van een sedan eronder staan??(na aanpassing)

Dan effe afwachten totdat ze weer iets hebben. Zelf heeft het bij mij ook 2jaar in de kop gezeten om eens een keer spatlappen te halen, als ik toeval op de sloop was.. telkens geen astra met spatlappen tot op de dag dat er 3 astra’s stonden met spatlappen 1 sedan 2 hatcback.

Ja hoor:

Om ze achter te monteren dan wel paar extra schroeven erin zetten, en achterste beide wielen eraf halen.

Spatlappen mits je geen side skirts hebt passen van een Vectra let B1 ook verbluffend goed dus geen b2 die hebben insnijding voopr de skirts.

en deze zijn nog wel te vinden .

kijk anders is in Hemrik op die grote Opel sloop van E de Boer natuurlijk ff bellen 06 54272376.

deze barst van de losse delen is niet altijd de goed koopste maar heeft wel veel en wat hij stuurd is goed .

Bert.

ik heb even gezocht er staat op marktplaats onder onderdelen opel vectra b een setje splinternieuwe spatlappen voor en achter orgineel in verpakking is 10 € op geboden is een setje van een b1 station en dat past netjes op de f station

let op het is nog dicht bij je ook in werkhoven ik zou hem een persoonlijke mail sturen met een bod van 25€ neem contact op …….en niet via de site bieden .
    gouw ff kijken .

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.