waar kan je notenhout onderdelen kopen?

Forumindex Forums Modellen Omega waar kan je notenhout onderdelen kopen?

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren geleden door .
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 31)
  • Auteur

hallo mannen.
    wil nog voor me handrembak e.d. notenhout.
    de strips in de deuren heb ik heel toevallig op de sloop gevonden voor bijde voordeuren,achterdeuren zaten er niet meer op.
    nu wil ik weten waar je die interieurdelen kan bestellen?
    weten jullie miss waar of een site?
    voor opel omega 2.0 16v 1996…..
    gr harold

Bij de dealer of op ebay.

gr jack

hey die jack.
    heb je miss een link of iets dergelijks,zodat ik kan zien wat ze allemaal hebben.
    had zelf al op e-bay gekeken :hmmz
    ben me wezeloos aant zoeken hier:D

gr harold

Zoek eens op Ebay naar wurzelholz omega bijvoorbeeld, dan krijg je al een heleboel resultaten:
    http://shop.ebay.de/i.html?_nkw=wurzelholz+omega

Succes ermee ;)

whoooo thnx maxim en jack.
    das was wat ik zocht :thumbup

Kom maar langs, ik heb ze liggen! Allemaal, inclusief zwart leren interieur…:D

meen je dat??????????
    ik woon in venlo en jij?

hoeveel van die setjes wil je hebben? 3 genoeg?:D ben vandaag nog bij cleijnen geweest in venlo maar die had niks meer liggen. en jansen ook niet.gr,martijn

heb jij er liggen dan?
    gr harold

origineel gepost door Xedrah
    Kom maar langs, ik heb ze liggen! Allemaal, inclusief zwart leren interieur…:D

ga je de auto van ed demonteren? is die te slecht dan? was toch nog een redelijk nette omega toch.

martijn wat heb jij nog liggen dan?

Originally posted by martijn_maja

ga je de auto van ed demonteren? is die te slecht dan? was toch nog een redelijk nette omega toch.

Ja, hij gaat uit elkaar. Als iemand wat nodig heeft… stuur maar een u2u.

xedrah u2u.
    gr harold

origineel gepost door harold1
    martijn wat heb jij nog liggen dan?

je kunt beter vragen wat ik niet heb liggen voor de omega. maar een complete hout look heb ik 3 sets van liggen. en woon 30 min van venlo af,gr,martijn

ha martijn wat wil je er voor hebben dan?voor bijde.
    en waar woon je dan,dan kan ik f komen kijken als je dat wil,wat ik precies moet hebben.

gr harold

ook voor het dahsbord en wat kost een set groetjes ton:angel

dus harold zoekt alleen de middenconsole en handrem/ pook gedeelte. harold heb je automaat of handbak?

ton jij zoekt dus alles nog? handbak of automaat? g
    gr,martijn

hey die martijn.
    ik zoek de middenconsole en handrem/pookgedeelte,ja ik heb automaat.
    ik hoor het wel van je martijn.

gr harold

en voor om de knoppen verwarmingknopen deurwn ook nog liggen en wat koste ze

harold je hebt u2u.

ton heb jij draai knoppen voor je verwarming? zoja gaat een houtlook middenconsle niet zomaar passsen. moet je rond de knoppen wat ruimer maken. want hout look is pas geleverd in samenwerking met de ecc.
    heb voor hand bediende kachel wel de zwarte houtlook liggen. (ben ff de naam kwijt) gr,martijn

Heb je ook de knoppen voor de achteruitverwarming enz, bij mij laat de zwarte verf een beetje los…

aan wie vraag je dat? ik heb ze in ieder geval liggen voor beide types b1 tot 98 en b1 tot 2000, en enkele voor de b2 tot 2004.

ik denk dat ie het aan jou vraagt martijn.

ps ik zal f moeten w8ten ivm de reparatie die ik voor niks heb laten doen.
    ik laat je wel tzt even wat weten,heb je het niet meer ,dan heb ik gewoon pech..

gr harold

maar de hout vijl doet wonderen is een 25 v6 van 96 die heef nog draai en niet dig:D

origineel gepost door martijn_maja
    harold je hebt u2u.

ton heb jij draai knoppen voor je verwarming? zoja gaat een houtlook middenconsle niet zomaar passsen. moet je rond de knoppen wat ruimer maken. want hout look is pas geleverd in samenwerking met de ecc.
    heb voor hand bediende kachel wel de zwarte houtlook liggen. (ben ff de naam kwijt) gr,martijn

jeb ronde knoppen,dat zwarte houtlook kan ik niet martijn,sorry zag nu dat je hier reactie gaf zat u2 tekijken
    dacht al blijf tie nou,maar is dat niet aante passen zodat het toch netjes er in zit en de rest van de look past wel dan,heb je foto van die zwarte houtlook,weet niet wat ik daar van moet denken of het wel mooi is,en dat heb je ook compleet.
    martijn ik hoor of lees het wel.
    vgr tonsr.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 31)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.