vrouwenvraag over de Astra G

Forumindex Forums Modellen Astra vrouwenvraag over de Astra G

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur

Ik rij sinds enige tijd een Astra G, maar hij begint rare geluiden te maken. Zo heb ik een aanslepend geluid aan de voorkant (volgens mij de remmen). Er is al door verschillende mensen naar gekeken, ook de garage, maar er was niks aan de hand. Maar het geluid wordt steeds erger…….ik heb geen idee wat ik hier mee moet. Dan het volgende, als ik een verkeersdrempel neem, heb ik een krakent/piepend geluid aan de voorkant. Zijn dit de veren/schokbrekers/ophanging? Ik hoor het alleen bij verkeersdrempels en niet bij een slechte weg……….wie weet wat ik hoor mag het zeggen….

Waar kom je vandaan???

Misschien kan de auto eens bij ons op de Brug, No cure no pay.

Willem

Ik kom uit Noord-Holland

okeej das wel een stukje weg..

Misschien kan je Famempeters eens benaderen voor een inspectie..

willem

Ik zal eens kijken…..,maar wat zou het kunnen zijn?

ja vanalles…

er zit best wel wat onder de auto natuurlijk..

Ik weet niet hoever je van rotterdam afzit, noordholland is best groot uiteraard..

maar als je het de moeite waard vind om langs te komen kan dat altijd..

willem

Ik wil heel graag weten wat er met mn auto aan de hand is, maar om bij jou te komen moet ik zeker een uur rijden…..

Hier in wognum/hoorn zijn ook welmensen die willen kijken en luisteren

dan kan je het beste iemand zoeken die er inderdaad wel de WIL hooft om ernaar te kijken en niet het geld uit je zak wil kloppen..

en wat is ver????

Ik ben voor een Ontstekings voetje naar Groningen gereden, voor iemand die met de handen in het haar zat en die garages daar ook gemiddeld voorzien waren van 1 hersencel verdeelt over alle aanwezige monteurs…

Die man was dolgelukkig dat ie weer kon rijden, kostte m wat meer (mijn auto’s rijden niet op water helaas)..

En voor het omleggen van een Distri riem ben ik in Kleve (D) geweest..

Willem

echt waar :shock: is ook niet naast de deur….

haha…

Groningen 250km
    Kleve 170km

Dat tweede probleem klinkt gewoon als de rubbers van de stabi stang!! Dat hebben bijna alle astra g’s. Kan geen kwaad. Beetje WD40 tussen spuiten maar uiteindelijk komt t wel weer een keer terug.

jupzz zou zomaar kunnen inderdaad…

maar euhh klinkt als, hoeft niet uiteraard..

Willem

Baas J, had ik inderdaad ook. Ook bij scherpe bocht bij rotonde, constant getik.
    Misschien herken je dat ook?

Bij mij zat er idd speling op het rubber van de stabilisator stang, vervangen bij apk (30 euro). Getik is weg!

en betreft de remmen: zou best een remzuiger kunnen zijn die blijft hangen! Wordt dat wiel ook BLOED heet?

Haha wim.. 20481 posts… moet niet gekker worden :P

Sorry, iám an Addict :jerry

bossa zit in amsterdam (mijn vaste monteur)
    niet duur en meer verstand dan 10 opel monteurs bij elkaar.
    ik kan je ze mail wel even versturen in een pm mocht je daar intressen in hebben :thumbup

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.