Vreemdgaan

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Vreemdgaan

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Auteur

Vreemdgaan bestraft met honkbalknuppel

Een Maastrichtenaar van 25 is in de nacht van woensdag op donderdag opgepakt, omdat hij de vriend van zijn moeder met een honkbalknuppel heeft bewerkt.
    De man van 48 hield er een tweede vriendin op na, en daar was de jongeman het niet mee eens. De vechtpartij speelde zich af aan het Spinetplein, bij de woning van het slachtoffer. Allebei de vrouwen en de 25-jarige man waren daarheen gegaan om verhaal te halen.

Het slachtoffer hield pijnlijke botten en een zere kaak over aan de vechtpartij :jerry

moet je maar trouw zijn :jerry

Bij mij zou hij er heel wat meer aan overhouden, als ik ‘m met een honkbalknuppel zou opzoeken ;)

@RISL wrote:

Bij mij zou hij er heel wat meer aan overhouden, als ik ‘m met een honkbalknuppel zou opzoeken ;)

Niett van jou verwacht RISL, niet dat ik je zo goed ken :oops: dus echt oordelen kan ik niet.
    Ben het wel volledig met je eens, anders zou ik r niet met een knuppel heen gaan :thumb.
    Voor wat ie eraan overheeft gehouden, tsjaaa daar is mijn spierkracht Meeer dan voldoende voor.
    Achjaa hij heeft geen vieze handen gekregen :jerry

Dit is verhaal is al langer bekend hier in Maastricht.

Maar mensen wat vreemd gaan mogen wel een knuppel van kortbij zien :thumb

DMLB, zo is het niet bedoeld, ik zou inderdaad niet gauw iemand met een honkbalknuppel opzoeken.
    Maar mocht het zo ver komen, blijft niet bij pijnlijke botten en een zere kaak, denk ik zo…

En AstraTD, daar heb je volledig gelijk!

wat nou vreemdgaan.. eerst voorstellen dan ga je niet vreemd ook :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

Achja, wie nou luisteren wil moet maar voelen :jerry

En dat terwijl vreemdgaan tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld lijkt te zijn :puke

@Eamane wrote:

En dat terwijl vreemdgaan tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld lijkt te zijn :puke

Nouja niet voor Opel-forum leden natuurlijk… :D ;)

@2slow wrote:

@Eamane wrote:

Nouja niet voor Opel-forum leden natuurlijk… :D ;)

Nee, niet voor ons :’) Helemaal sneu, zet eerst een punt achter ’t een voor je verder gaat met ’t ander..

whaha idd..moeje maar nie vreemdgaan..enne ik zou liever vuile handjes krijgen dan een honkbalknuppel meenemen..kun je nog een keertrots naar je handjes kijken met de gedachten dat je iemand zijn smoeltje lekker hebt verbouwd..;) king:

@Fct_blondi wrote:

whaha idd..moeje maar nie vreemdgaan..enne ik zou liever vuile handjes krijgen dan een honkbalknuppel meenemen..kun je nog een keertrots naar je handjes kijken met de gedachten dat je iemand zijn smoeltje lekker hebt verbouwd..;) king:

Hahahahaha, aso!! :jerry

@DMLB ceo wrote:

@RISL wrote:

Niett van jou verwacht RISL, niet dat ik je zo goed ken :oops: dus echt oordelen kan ik niet.
    Ben het wel volledig met je eens, anders zou ik r niet met een knuppel heen gaan :thumb.
    Voor wat ie eraan overheeft gehouden, tsjaaa daar is mijn spierkracht Meeer dan voldoende voor.
    Achjaa hij heeft geen vieze handen gekregen :jerry

mwhuahaha, jij bent toch zo’n klein ventje?:P
    enne….. een opel, met saab turbo blok.. ;) :wub

@Kell wrote:

@Fct_blondi wrote:

Hahahahaha, aso!! :jerry

hahaha nee Kelly, vreemdgaan is aso, diegene zijn smoeltje verbouwen is dan justice :angel

Het is niet dat ik niet snap wat je bedoelt, maar ik ben het er niet mee eens.
    Als iemand vreemd gaat vind ik het die persoon niet waard om mijn handen
    aan vuil te maken.

Hmm als ik nu terug denk aan me jeugdliefje wat er toen met iemand anders ervan door is gegaan.. heb ik mij ook niet druk gemaakt :hmmz Je moet maar denken genoeg vrouwen op de wereld :jerry

die kerel zal wel gedacht hebben….

halen wat halen kan. haha

@astraTD wrote:

Hmm als ik nu terug denk aan me jeugdliefje wat er toen met iemand anders ervan door is gegaan.. heb ik mij ook niet druk gemaakt :hmmz Je moet maar denken genoeg vrouwen op de wereld :jerry

dan was je ook niet echt gek van dr.. ;) als je echt van iemand houd, kun je niet zo zeggen/denken : “geen hand vol maar een land vol..” ;)

en nee kell, dat is die persoon dan zeker niet, maar het lucht voor jezelf wel op denk ik;)

@Fct_blondi wrote:

en nee kell, dat is die persoon dan zeker niet, maar het lucht voor jezelf wel op denk ik;)

Dat is wel waar ja :-) haha

@Fct_blondi wrote:

@astraTD wrote:

dan was je ook niet echt gek van dr.. ;) als je echt van iemand houd, kun je niet zo zeggen/denken : “geen hand vol maar een land vol..” ;)

Nee klopt maar ik word niet snel boos :thumbup

@nova…. wrote:

Een Maastrichtenaar van 25 is in de nacht van woensdag op donderdag opgepakt, omdat hij de vriend van zijn moeder met een honkbalknuppel heeft bewerkt.
    De man van 48 hield er een tweede vriendin op na, en daar was de jongeman het niet mee eens. De vechtpartij speelde zich af aan het Spinetplein, bij de woning van het slachtoffer. Allebei de vrouwen en de 25-jarige man waren daarheen gegaan om verhaal te halen.

Het slachtoffer hield pijnlijke botten en een zere kaak over aan de vechtpartij :jerry

Was AstraTD dat niet ? :jerry :jerry

Rik :D

@KadAstra-EF wrote:

@nova…. wrote:

Weet ik niet … daar kan die het beste zelf antwoord op geven ;)

ik zou dexter inschakelen

@nova…. wrote:

@KadAstra-EF wrote:

@nova…. wrote:

Weet ik niet … daar kan die het beste zelf antwoord op geven ;)

Lol zoals ik zei ik word niet snel boos maar nu wel omdat je mij verdenkt Rikkerd :swear haha nee grapje ik ben ietjes jonger :thumbup

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.