vraagprijzen onderdelen.

Forumindex Forums Modellen Corsa vraagprijzen onderdelen.

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door .
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

Helaas moet de vrouw de corsa B verkopen
    Het gaat om een 1.4 uit ’96 met een leuk GSI uiterlijk.

Jammer genoeg heeft het ding erg last van roest. Deuren, motorkap.

Nu denk ik dat ik er meer voor kan vangen als ik de leuke onderdelen los verkoop en de kas bij de sloop onderbreng.

Mijn vraag is nu dan namelijk wat zijn reeele prijzen om te vragen?

Het gaat om GSI voorbumper, achterbumper en skirts (eventueel spoiler met of zonder achterklep)
    verlagingsset bestaande uit 4 cm supersport veren en apex schokdempers
    7J RH cupvelgen met goede banden 6 en 7 mm profiel
    dubbelloops uitlaatje van onbekend merk

Verder is het een standaard 1.4 met meer dan 2 ton op de klok en standaard interieur.

Hoor graag van jullie.

Enige waar je leuk geld voor zal krijgen is/zijn de velgen.

Een stel bumpers levert ook totaal niets op.

Heb zelf ook een stel corsa’s gesloopt die het totaal niet waard waren om nog verder te leven. Een complete bumper met mistlampen verkocht ik voor net aan 40 euro.

Uitlaatlijn 80 euro

Heb een doos vol met verlichting voor en achter weggedaan voor een 10tje. 4 koplampen en 4 achterlichten. Knettergek ik weet het.

De bumpers verkoop je alleen goed als ze strak zijn, schadevrij en in de kleur van de nieuwe eigenaar.

Slopen is leuk, maar niemand betaald wat je eigenlijk wil hebben.
    En als je het te koop aan bied is er bijna niemand die wat zoekt heb ik al wel gemerkt. Pas al je het niet meer hebt is er vraag na :jerry

Ik sloop straks alleen de huidige corsa, verkoop ik de mantzel inlaat en schroefset en achterbumper (riegerachtig ding). De rest is toch geen stuiver waard en heb geen zin meer in volk aan de deur die gaan lopen afdingen op een paar euro. Casco naar de sloop, laat hem maar wat verdienen aan die zeurders :jerry

Sloop geeft je iets van 50 eurie voor de hele auto. Kun je hem beter “as is” en met nog een beetje apk in zijn geheel verkopen. Ben er ook mee opgehouden om losse onderdelen te verkopen, je krijgt soms hele vreemde snuiters aan de deur. Die je dan bijna bedreigen om een onderdeeltje van je te kopen. Mot je wel zin in hebben.

welke kleur is de auto?
    voorbumper en side skirts zijn deze dezelfde kleuren als de auto?

greetz

@Dr.Ed wrote:

Sloop geeft je iets van 50 eurie voor de hele auto. Kun je hem beter “as is” en met nog een beetje apk in zijn geheel verkopen. Ben er ook mee opgehouden om losse onderdelen te verkopen, je krijgt soms hele vreemde snuiters aan de deur. Die je dan bijna bedreigen om een onderdeeltje van je te kopen. Mot je wel zin in hebben.

Haha ja vreemde snuiters zoiezo.
    Dat had ik dus met die lampenboel wat ik over had.

Moest het opsturen. En kreeg er maar een 10tje voor, de verzendskosten betaalde ie dan wel.
    Hij heeft me elke dag 2/3 x gebeld om te vertellen dat het geld overgemaakt was en later om te vragen of het al binnen was en weer later of het verstuurd was. En dan 3 of 4 dagen achter elkaar. Werd er niet goed van wat een zeur….

Toen ik niet meer gebeld werd wist ik dat het pakket binnen was…. :thumb

Had op marktplaats delen van de groene te koop gezet….Geen prijs er bij, maar bieden. Had wel een prijs in mn gedachten maar dat wil toch niemand geven als je dat er bij zou zetten.

Plat gebeld en gemaild, vragen vragen vragen….en kopen ho maar.

Als ik weer is wat sloop doe ik het mooi voor mezelf en niet meer om een ander te matsen.
    Je haald je zelf een hoop werk aan, en het kost je tijd om het spul te verkopen/versturen/vragen beantwoorden/mailen en bellen……Moet je echt schik van hebben….
    Ik doe het niet meer :angel

@richardschaeks wrote:

welke kleur is de auto?
    voorbumper en side skirts zijn deze dezelfde kleuren als de auto?

greetz

Corsa is een paarse kleur op kenteken blauw zeggen ze. het zijn volgens mij geen originele skirts. vind het wel bij de rest passen. achterbumper heeft in kleur gespoten spatlappen.

Miss beter als je dit onderwerp gewoon in de te koop sectie zet? Kun jij misschien een goeie prijs krijgen, en hoeven wij niet alle verhandelingen over kleur/maat/type/prijs hier te volgen…..(dat doe je maar bij de voordeur :ass)

ga ik doen.

je kachel blower met weerstand, op de sloperij in Almere complete set 35 euries.

en de TID prijs onbekend (de kleine display boven op je dashboard!)

wat vind jij een goede prijs?

demonteren kan ik zelf doen als het nodig is (zit allemaal onder de motorkap met uitzondering van de stekker)

seccondbest@aol.com

prijs bumpers kleur , en welk merk schroefset ?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.