vraagjes astra f

Forumindex Forums Modellen Astra vraagjes astra f

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur

aan de voetenruimte vooraan aan de passagierskant is bij mijn astra f de isolatiemat en stoffen mat weg?
    iemand een idee voor welke herstelling dat geweest kan zijn? ik ga hier waarschijnlijk een stuk stof da matcht met m’n grijze bekleding overkleven.. verder vroeg ik me ook af of je originele voormatten per stuk kan kopen en wat ze ongeveer kosten? en hoeveel dat kentekenlichtje achteraan bij de dealer zou kosten? probeer er aan te geraken via websites maar verzendkosten liggen hoger dan prijs van lampje… + heeft er iemand al roest aan de wielkasten zelf verwijderd? ga dit in de zomer wss doen, schuren, ontvetten, washprimer, primer, lak en vernis.. en hopen dat het roest wegblijft…

groetjes! :D

De matten zijn nog te bestellen, maar niet los en kosten rond de 70 a 80 euro

zonde om 4 te bestellen natuurlijk aangezien die van achter perfect nog zijn…
    misschien hier te koop zetten ;p

welke heb je nodig?

eigenlijk die van de bestuurderskant, maar passagier mag daar ook bij.

Welk soort heb je? heb er misschien nog wel over

goh, ik denk velours zwart achtig?

kan je het zien?

@Astra 1.4 NZ wrote:

aan de voetenruimte vooraan aan de passagierskant is bij mijn astra f de isolatiemat en stoffen mat weg?
    iemand een idee voor welke herstelling dat geweest kan zijn? ik ga hier waarschijnlijk een stuk stof da matcht met m’n grijze bekleding overkleven.. v

groetjes! :D

hoe bedoel je dit precies?
    want volgens mij heb ik exact het zelfde.
    waar normaal het losse bakje komt, daar stopt bij mij de vloerbedekking en kijk je er voor de rest erg kaal tegen aan.

Bij mij, helemaal achteraan redelijk hoog kijk je gwn naar wat loshangende stof en isolatiemat is gwn weg je kijkt daar gewoon op de carroserie zeg maar ;p

heb ik ook ;)
    vraag me dus ook geregeld af als daar nou wel of niet wat hoort, meen namelijk dat mijn rooie dat ook zo had ;)
    dat zijn er al 3, dus ergens denk ik dat het zo hoort ;)

zet er maar eens zo los plankje in, wat in de gsi en alles zit, die hebben nog zo extra opberg vakje onder het dashboard kastje, ik denk dat het er dan ineens afgewerkt uit ziet ;)

Heb toen gewoon zo’n opbergvakje erop geschroefd. Welliswaar een zwarte maar dat misstaat zeker niet bij een grijs dash.

Maar ik bedoel niet onder het dashboardkastje he? ;)
    En ja, denk misschien ook aan zo’n opbergplankje, maar waar vind ik dat..

Staan er vast wel op marktplaats

maak eens een foto dan, want snap dan nu even niet wat je precies bedoeld.
    die plankjes staan hier nog wel eens op het forum, ook op de gewone marktplaats wel eens, maar ze worden zeker niet per bosje aangeboden haha

Zal morgen een foto maken!

@soepkiepe wrote:

maak eens een foto dan, want snap dan nu even niet wat je precies bedoeld.
    die plankjes staan hier nog wel eens op het forum, ook op de gewone marktplaats wel eens, maar ze worden zeker niet per bosje aangeboden haha

dit bedoel ik dus, sorry voor het late antwoord :???:

Ja, da hoort idd niet zo te zijn ! je kunt het netjes recht uitsnijden en hetzelfde stuk uit een sloper snijden, en dat erin passen. :thumb

Anders moet je de gehele dempmat wisselen, en dat is geen leuke klus, dan moet je héél veel demonteren !!

+1, netjes uitmeten en uitsnijden
    vind het wel een vreemde beschadiging, er achter zit alleen je schutbord
    valt daar niets te repareren
    als er iets tegen geknald zou zijn dan was het plaatwerk er achter ook beschadigd :hmmz

zo ongeveer ziet her er bij mij ook uit, alleen is dat spul niet kapot.
    zal zo eens een foto maken.

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.