VraagjeIk hoop kentekenbewijs

Forumindex Forums Modellen Manta VraagjeIk hoop kentekenbewijs

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

Hallo,

ik heb een paar weken terug via marktplaats een opel manta gekocht (zie topic: nieuwe aanwinst!) Er zit een 2 liter injectie motor in en met de zwart/rode recaro stoelen en de irmscher spoiler zou hij uitkomen op een Opel manta gsi EXCLUSIVE.

Het rare is, dat hij op het kentekenbewijs staat als manta 1,8 S…terwijl de exclusive alleen als gsi (2 liter motor) uitgevoerd was…

Misschien dat jullie een oorzaak voor een rare situatie als deze zouden kunnen bedenken?

dat zegt niets,2.0 kan later ingebouwd wezen
    en spoilers en interieur tja kan allemaal later gedaan wezen toch

Chassisnummer wel gecontroleerd? :hmmz

Nee, hoe moet ik dat doen? (ben nogal nog maar 17 haha )

bekijk je manta eens
    deze is niet bepaalt origineel
    denk dat ze bij het opknappen gewoon gelijk ander blok,interieur enz hebben geplaatst

welk bouwjaar is jou manta ???
    wand om nu gelijk te zeggen dat hij omgekat is.
    en daarbij is dat moeilijk te zien ,zeker als je er geen ervaring mee heb.
    of het moet al zo slecht gedaan zijn ;) .

maar goed kijk even naast de bijrijders stoel ,daar kun je stukje tapijt omhoog doen en zie je je chassis nummer staan ,kijk even of je iets ziet wat er raar uit ziet ,bekijk ook even onderkant waar het nummer staat

zie net in je andere topic dat hij van 1986 is

Bouwjaar is 1986.

Bij het chassisnummer is niks raars aan te merken

Is er gewoon later ingezet joh. Nief echt iets om je druk over te maken.. eerst maar eens een rijbewijs halen ;)

mijn daily staat ook als 18s op papier zat ook een 2liter in toen ik em kocht

Heb hem al div keren gezien en enkele jaren terug had hij ook al dit kenteken ken hem niet anders als met dit nr dus niks om zorgen over te maken evt om keuren kan bij rdw

Als je hem op eigen naam verzekerd kan het evt gunstig zijn voor verzekering

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.