Vraagje over veerpoot astra f

Forumindex Forums Modellen Astra Vraagje over veerpoot astra f

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur

Hoe zit dat nou precies? Het lijkt wel als ik het bekijk of fusee en verpoot allemaal 1 geheel is? Wie kan me er duidelijkheid over geven. Is het zoals deze tekening dat je de schokdemper er gewoon los van kan draaien. Wil ik even weten want heb verlagingssetje met schokdempers waar verder niks aanzit ofzo dus ze moeten ergens in. Zijn wel van gsi maar moesten hier ook onder passen schijnt. Heb er een mooie afbeelding van.

http://forum.astragsi.nl/download/file.php?id=814&sid=f12386ff7b0d5d7551ba5ce1fe8c9e54

klopt helemaal.
    je haalt eerst de veer er af en dan kun je de borging van je schokdemper los draaien.

let wel op dat een gsi al 3 cm lager ligt dus als ze 4 centimeter korter zijn is dat dus 3+4= 7cm dichter bij de grond in jouw geval.

mocht het niet lukken geef dan een gil dan zal ik kijken of ik je kan helpen.

Die ringen kunnen overigens wel is takke vast zitten.. Ferme bankschroef zodoende geen overbodige luxe denk..

Oke dusja het hele geheel moet er eerst wel af, dan veerspanner en de boel loshalen. En ja weet dat een gsi lager ligt. En die ringen zagen er best rot uit als dat die dingen waren. Bankschroef werkt ook wel het makkelijkst ja. Bedankt voor de informatie:thumbup

had bij mij een grote zweedse tang erop gezet en los gedraaid werkte ook perfect.

groeten Twan

Zweedse tang?

grote waterpomptang?

ooooww ja oke:jerry

let wel op dat je de veerpoot niet te hard aan knalt in de bankschroef, hij moet namelijk wel nog een beetje rond blijven he:jerry

als je het hele zaakje gemonteerd hebt, schroefset op gewenste hoogte instellen.
    Vervolgens de auto uit laten lijnen. Als je na het uitlijnen de hoogte weer gaat veranderen moet je de auto weer uit laten lijnen, omdat je wielstanden dan veranderen:thumbup

Is geen schroefset, gewoon vaste verlaging. En lijn de auto zelf wel een keer uit. En dat moet zeker ja want hij gaat behoorlijk omlaag dus:cool:

zelf uitlijnen?
    hoe ben je dat van plan?

op het oog?
    of met touwtjes zoals vroeger?

Kan gewoon op stage uitlijnapparaat gebruiken.:thumbup

origineel gepost door GSI Racer
    let wel op dat je de veerpoot niet te hard aan knalt in de bankschroef, hij moet namelijk wel nog een beetje rond blijven he:jerry

Zo moet je ’t ook niet doen. Aan de ring zelf moet je ‘m in klemmen.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.