vraagje over de tellerverlichting

Forumindex Forums Modellen Astra vraagje over de tellerverlichting

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door .
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

hallo.

ik ben nu op het punt gekomen dat ik eens mijn tellerverlichting wil gaan veranderen..
    nou viel mij van de week op dat ik ook verlichte tellernaalden heb..

als ik de lampjes achter de teller vervang voor blauwe leds,
    zijn mijn naalden dan ook blauw? of zitten daar andere leds voor ??

want k zou het eigenlijk wel mooi vinden om dan rode naalden te hebben bij blauwe led.

en hoe ziet het eruit als ik witte leds in mn tid schermpje doe bij mn klok/thermo/datum,
    blijft dat geel maar dan feller of wordt dat wit.. net als dat als je er blauwe indoet dat ze blauw worden? (misschien foto?????)

en hoeveel lampjes zitten er overal??

k dacht:
    4 draaifittingen achter de teller.
    2 draaifittingen achter de tid
    3 steekfittingen bij draaiknoppen.

maar zit er nog iets achter de airco knop(en die ernaast zit)

gaat om een astra F station

alvast bedankt!!!

http://www.steve010.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;

Op deze pagina kan je misschien eens kijken :) hier staat zelfs info over de inbouw ervan!

Good luck!

Je wijzers zijn dan idd ook blauw!
    Opzicht vindt ik dat wel jammer ja,

De eerste foto lijken ze wit maar dat is overdag, ze zijn overdag trouwens ook best slecht te zien met licht er op. Vind ik zelf niet erg!

Mooi Helder die lampjes :D

Vindt dat het ledje achter kachel bediening te weinig licht geeft. En het lampje achter me auto aansteker krijg ik er niet uit :( zit nu nog standaard in.

verschilt per auto hoeveel maar op de site van steve staat vrijwel alles, daar komen mijn ledjes ook vandaan?

Greetz D’Angelo

en om wat voor astra gaat het?
    ik heb een astra f, en dat zijn dus wel 3 lampjes achter de teller 2 achter de tid en 3 steeklampjes achter de verwarmingsknoppen.
    achter de aansteker is ook zo draai ding.

wijzers en tellerplaten zijn 1 lampje, dus blauwe platen met rooie wijzers gaat je niet lukken :P

wazige fotos en mijn benzine meter brand niet, zit een probleempje in :P maar hier heb je een idee van hoe het er bij mij uitziet.

jammer van de rooie radio he? :P

Das idd jammer, tijd voor een nieuwe :D
    maar verdorie wat zijn je wijzers vel van kleur :wub
    En die van de aansteker, heb echt het gevoel dat ik m kapot maak als ik ga trekken.
    Maar jij zegt dus draaien??

Zou je je verlichting niet gewoon origineel laten? Andere kleuren geeft vaak een stuk minder licht.

nee heb al keertje blauw in mn corsa gehad en beviel heel goed..

dus dat wou ik weer!! alleen erg jammer dat het nie met andere kleur naalden kan:(

maar thnx voor reacties en pica’s!!!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.